Geeft niets hoor! kan gebeurenquote:Op maandag 6 april 2009 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
Dank je HansWas't vergeten
Zag ook net pas dat ik de laatste was
Het is je vergevenquote:
Oeh! * -Hans- jaloers isquote:Op maandag 6 april 2009 12:26 schreef Brennel het volgende:
* Brennel geniet van het zonnetje, de frisse lentegeur en de vogels in haar tuintje
Persoonlijk vind ik het helemaal niks; lijkt veel te veel op die James Blunt-zeurzooi.quote:Op maandag 6 april 2009 13:09 schreef alwaysleft het volgende:
Dit blijft zo mooi: The Feeling - Sewn![]()
Ook niet stofzuigenquote:Op maandag 6 april 2009 12:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet je wel hoe mooi weer het nu is?! Andere keer
Je bent niet de enigequote:Op maandag 6 april 2009 12:51 schreef Timo20 het volgende:
Zo, ik ga me eens richting werk begeven. Deze week weer eens de hele week avond dienst
Boh, die vind ik 'wel aardig'.quote:Op maandag 6 april 2009 13:09 schreef alwaysleft het volgende:
Dit blijft zo mooi: The Feeling - Sewn![]()
Weinig mis mee iddquote:Op maandag 6 april 2009 13:40 schreef SilentChaos het volgende:
Fuck you very much
Voor een engelse zou ik haar toch wel redelijk very much willen fucken
[ afbeelding ]
Vette plaat bij dat filmpje: Eagles of Death Metal - Don't Speak (I Came to Make a Bang)quote:Op maandag 6 april 2009 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
Ja ik vind't ook weinig...
Op 0:11 seconde zie je me 2 keer voorbijrijdenEen keer achter The Mystery Machine en 1 keer sla ik het hoekje om naar rechts (Witte Impala, moge duidelijk zijn
) Vet om zo gespot te worden
Tja, je stem forceren is natuurlijk wel karakteristiek voor constipatie-karaoke.quote:Op maandag 6 april 2009 13:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme![]()
![]()
![]()
. Hoor z'n geforceerde jankstem
![]()
niet verkeerd hoor !quote:Op maandag 6 april 2009 13:40 schreef SilentChaos het volgende:
Fuck you very much
Voor een engelse zou ik haar toch wel redelijk very much willen fucken
[ afbeelding ]
Ja, waar is Tim?!quote:Op maandag 6 april 2009 14:01 schreef themauster het volgende:
het is weer dramaandag he?
Ik dacht al wat gaat dit topic sloom maar onze topicspammer Tim is er niet
Zekerquote:Op maandag 6 april 2009 13:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vette plaat bij dat filmpje: Eagles of Death Metal - Don't Speak (I Came to Make a Bang)
Meen je niet!? Leuke stage dusquote:Op maandag 6 april 2009 14:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik geloof dat z'n stageperiode voorbij is.
Vraag het Michiel Veenstra 's.quote:Op maandag 6 april 2009 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Hoeveel krijgen die DJ's eigenlijk betaald om de meest afgrijselijke platen de hemel in te prijzen?
Precies!quote:Op maandag 6 april 2009 14:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook de artiesten moeten nou eenmaal de huur betalen
Het klinkt ook verder niet als Faithlessquote:Op maandag 6 april 2009 15:13 schreef cosmick het volgende:
Ah, geproduceerd door iemand van Faithless. Dat kan alleen maar kut zijn.
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 6 april 2009 15:29 schreef Sirolf het volgende:
Zou -Hans- de stofzuiger al gepakt hebben...?
Het werd tijd!quote:Op maandag 6 april 2009 15:29 schreef -Hans- het volgende:
Queen !!!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk weer eens Queen op uw radiozender
Paul![]()
jup! vroeger... lag het ratio Queen platen een stuk hoger, maar ze zullen het wel te oud vinden, oid. 80's request week bestaat ook niet meer omdat het te lang geleden is.quote:
Nee, Queen is gewoon passé. Aan alles komt een eind.quote:Op maandag 6 april 2009 15:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
jup! vroeger... lag het ratio Queen platen een stuk hoger, maar ze zullen het wel te oud vinden, oid. 80's request week bestaat ook niet meer omdat het te lang geleden is.
All Good Things Come To The Endquote:Op maandag 6 april 2009 15:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, Queen is gewoon passé. Aan alles komt een eind.
Klopt.quote:Op maandag 6 april 2009 15:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
All Good Things Come To The End![]()
Ik vind de muziek van Queen echt van alle tijden, maar daar is niet iedereen het mee eens
Kwaliteitszender hè, dat 3FMquote:Op maandag 6 april 2009 16:21 schreef cosmick het volgende:
Wat een ongelooooofelijke bagger is dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |