Nee, hier gelukkig ook een keer niet. Normaal bloedheet op kantoorquote:Op maandag 6 april 2009 12:14 schreef Milou__ het volgende:
Zweterige ochtend? Zo bloody hot is het hier nog niet
Hij kan niet tellen, kan ie ook niks aan doenquote:
Hier ook niet gelukkig (het nieuwe bedrijfspand van jnlouquote:Op maandag 6 april 2009 12:14 schreef Milou__ het volgende:
Zweterige ochtend? Zo bloody hot is het hier nog niet
Nee, goed dat je het er nog ff bij zegtquote:Op maandag 6 april 2009 12:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik heb daar niet naar gekeken.
ik was gewoon de lapo aan het hunten.
Dat dusquote:Op maandag 6 april 2009 12:14 schreef jna het volgende:
Tjonge jonge jonge, zo veel onderwerpen in het vorige topic voor een geslaagde TT en dan kom je met zoiets
Hunt lekker met deze voortaanquote:Op maandag 6 april 2009 12:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:ik heb daar niet naar gekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Wat is er zo leuk aan de lapo hebbenquote:Op maandag 6 april 2009 12:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik heb daar niet naar gekeken.
Soms is het leuk als je een goede TT hebt bedacht, maar als je dan alles fout doet wat je fout kan doenquote:
gevoel van macht, gevoel van belangrijk zijn.quote:
Op deze manier zul je die waardering nooit krijgen in je levenquote:Op maandag 6 april 2009 12:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
gevoel van macht, gevoel van belangrijk zijn.
Houniet!quote:Op maandag 6 april 2009 12:22 schreef Houniet het volgende:
Zo die Casus eindelijk af. Nu wachten tot het 1730 is. Dan heb ik pas een presentatie om te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |