das nu zo'n beetje?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:47 schreef sitting_elfling het volgende:
hmm, op het moment dat we echt groene futs gaan krijgen gaan de SS er uit.
dan verwacht ik voor vandaag weinig beweging....quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:03 schreef Lemans24 het volgende:
Alcoa = Nabeurs
Live S&P futures = http://www.forexpf.ru/chart/
828,25
de mooiere java-grafiek lijkt het niet te doen vandaag.
De futures knallen inmiddels naar beneden, met nu net boven de 826.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:13 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
dan verwacht ik voor vandaag weinig beweging....
Als het zo een beetje rond het 0 punt blijft schommelen hou ik shorts denk ik vast aangezien ik me niet kan voorstellen dat die cijfers van Alcoa gaan meevallen. Die yanks zijn natuurlijk wel vaag genoeg om bar slechte cijfers positief op te vatten en dan morgen naar +5 te knallen!
enig idee op basis waarvan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:17 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De futures knallen inmiddels naar beneden, met nu net boven de 826.
Kheb eerlijk gezegd het idee dat de volumes van gisteren nou niet echt laag te noemen waren.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:21 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
afbouwen van posities, denk ik. We hebben nog maar drie (rustige) dagen te handelen.
Link voor de livestreamquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:11 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Soros: bancaire systeem VS insolvabel
[..]
Overigens is er om 11:00 een presentatie van de banken. Die komen met een plan om een nieuwe crisis te voorkomen.
De perconferentie begint zodadelijk. Ben benieuwd naar de reactie op de beurs.quote:
ha, klopt. Ik heb 'slechts' 23% winst op de 238 maar daar ben ik ook al wel tevreden meequote:Op dinsdag 7 april 2009 10:57 schreef lammegiraf het volgende:
en dan te bedenken dat de SS238 gisteren op knallen stond. Wie toen is ingestapt lacht zich nu helemaal een hoedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |