Probeer je nou nog steeds een excuus te vinden om racistische onzin te spuien?quote:Op maandag 6 april 2009 20:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Oja om even terug te komen op mijn vooroordelen, off-topic maargoed:
http://www.dumpert.nl/med(...)_een_franse_bus.html
Hier kan ik me zo kwaad om maken, en ja als het iedere keer dezelfde groepen zijn ga je vanzelf een hekel krijgen aan alles wat er op lijkt. Ik weet dat het slecht is maar zo gaan mensen gewoon denken.
Als het nou een kleine groep was maar dat is helaas niet meer het geval...
Is waar. Maar weinig mensen durven zelf in te grijpen omdat de kans gewoon bestaat dat de agressie zich dan op jou gaat richten. De politiek moet hier wat doen!! Maar dat laten de traditionele partijen keer op keer na..quote:Op maandag 6 april 2009 20:53 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja maar hier gebeuren dit soort dingen ook en iedereen staat er bij en kijkt er naar.
Kijk maar naar de reacties onder het filmpje, het is gewoon een feit dat veel mensen zo denken. (dus nee lang niet alle)quote:Op maandag 6 april 2009 20:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Probeer je nou nog steeds een excuus te vinden om racistische onzin te spuien?
Ok.quote:Op maandag 6 april 2009 21:02 schreef Frutsel het volgende:
Kunnen we het nu gewoon weer over de OP hebben, anders eindigt dit topic weer in een algemeen anti-marokkanen-topic en daar hebben we geen zin meer in.
Het andere topic is al op slot en deze gaat er zo achteraan.
En nee, tis geen censuur, maar laten we ons richten op de OP's... dat het gewoon te zot voor woorden is dat dit soort dingen gebeuren.
Als ik naar stormfront ga, zal ik ook mensen vinden die zo denken. Who cares. Als ik naar een website ga met alleen moslimextremisten, zullen ze allemaal zeggen dat jij een ongelovige hoer bent. Oh, iemand zegt zus en zo, dus zal het wel zo zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 21:02 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Kijk maar naar de reacties onder het filmpje, het is gewoon een feit dat veel mensen zo denken. (dus nee lang niet alle)
Tja Frutsel je kan niet verwachten dat een topic waarin MevrouwHopjes83 aanwezig is, eens niet gaat over Marokkanen. Het is een feit dat NWS mede dankzij haar enorm achteruit is gegaan in kwaliteit.quote:
Kan zo zijn, maar de trend hier is duidelijk. Er lopen ook twee topics, daarom houd ik er één open om te hopen dat het nog normaal kanquote:Op maandag 6 april 2009 21:06 schreef capricia het volgende:
Toch gaat de OP wel over " een allochtonenploeg "...staat letterlijk zo genoemd in de OP.
Dus dan is het toch niet vreemd dat mensen gaan discusseren over allochtonen?
Is niet zo gek he. Op stormfront zitten gewoon die hard racisten en van die vieze neo nazis die ik kan missen als kiespijn. En de islam is gewoon intolerant tegen het ongeloof, niet zo gek dat bepaalde aanhangers onder die religie dan zo gaan denken.quote:Op maandag 6 april 2009 21:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ik naar stormfront ga, zal ik ook mensen vinden die zo denken. Who cares. Als ik naar een website ga met alleen moslimextremisten, zullen ze allemaal zeggen dat jij een ongelovige hoer bent. Oh, iemand zegt zus en zo, dus zal het wel zo zijn.![]()
Nee, de Islam is een zeer tolerant geloof. Jij vindt dat anders, maar dat moet je zelf weten. Mijns insziens ben je overigens niet veel anders dan een Wilders. Maar dan zo eentje die gebruik maakt van zijn allochtoon zijn, om zo te doen alsof hij weet waar hij over praat.quote:Op maandag 6 april 2009 21:09 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Is niet zo gek he. Op stormfront zitten gewoon die hard racisten en van die vieze neo nazis die ik kan missen als kiespijn. En de islam is gewoon intolerant tegen het ongeloof, niet zo gek dat bepaalde aanhangers onder die religie dan zo gaan denken.
Maar goed, ik houd hier over op.
Toch zijn er genoeg moslims die wel degelijk agressief en intolerant zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 21:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, de Islam is een zeer tolerant geloof. [..]
Die kwalificeer ik als agressieve en intolerante moslims.quote:Op maandag 6 april 2009 21:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Toch zijn er genoeg moslims die wel degelijk agressief en intolerant zijn.
Hoe kwalificieer jij die dan? Zijn dat geen islamieten?
Goh, dus de Islam is zeer tolerant. En een aantal moslims is zeer intolerant.quote:Op maandag 6 april 2009 21:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die kwalificeer ik als agressieve en intolerante moslims.
Jouw bierniveau heeft er vast helemaal niets mee te makenquote:Op maandag 6 april 2009 12:55 schreef Bullebak het volgende:
TT![]()
Maar goed, ik voetbal ook al wat jaartjes gewoon op bierniveau. Mijn ervaring is simpelweg wel dat als er grote problemen komen op het veld, knokken op toernooitjes etc dat er 9 van de 10 keer een allochtonenteam direct bij betrokken is. Zal vast niet gelden voor heel Nederland of voor iedereen, maar voor mij wel![]()
Waarom zou daar discrepantie tussen zitten? De Islam is geen absoluut iets, net als de moslim dat niet is. Derhalve zijn ze niet altijd inherent aan elkaar verbonden.quote:Op maandag 6 april 2009 21:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Goh, dus de Islam is zeer tolerant. En een aantal moslims is zeer intolerant.
Zijn dat dan wel moslims dan? Want ergens zit hier toch een discrepantie...
Ah, dus de Islam is dus niet 100% tolerant, want het is geen absoluut iets... Dank je.quote:Op maandag 6 april 2009 21:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou daar discrepantie tussen zitten? De Islam is geen absoluut iets, net als de moslim dat niet is. Derhalve zijn ze niet altijd inherent aan elkaar verbonden.
nou .. ik werd er pas geleden attent op gemaakt dat Christenen die van die verschrikkelijke dingen deden als de kruistochten, inquisitie ed het niet helemaal goed hadden begrepen .. zou dat ook hier het geval kunnen zijn ?quote:Op maandag 6 april 2009 21:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Goh, dus de Islam is zeer tolerant. En een aantal moslims is zeer intolerant.
Zijn dat dan wel moslims dan? Want ergens zit hier toch een discrepantie...
Natuurlijk zou dat het geval kunnen zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 21:28 schreef moussie het volgende:
[..]
nou .. ik werd er pas geleden attent op gemaakt dat Christenen die van die verschrikkelijke dingen deden als de kruistochten, inquisitie ed het niet helemaal goed hadden begrepen .. zou dat ook hier het geval kunnen zijn ?
Niet meteen gaan wijzen naar christenen. Het christendom en islam zijn beide intolerante geloven. Wilders mag dan wel zo leuk over zijn poep christelijke waarden komen praten, feit is dat hetzelfde christendom ervoor gezorgd heeft dat er nauwelijks iets over is van de pre-christelijke godsdiensten in Europa. De oorspronkelijke religies van Europa zijn weggevaagd door aanhangers van christendom.quote:Op maandag 6 april 2009 21:28 schreef moussie het volgende:
[..]
nou .. ik werd er pas geleden attent op gemaakt dat Christenen die van die verschrikkelijke dingen deden als de kruistochten, inquisitie ed het niet helemaal goed hadden begrepen .. zou dat ook hier het geval kunnen zijn ?
De Islam is een ideologie - en heeft geen specifieke wil. Die is afhankelijk van de aanhangers, de moslim. De islam is mijns insziens 100% tolerant. Dat komt door mijn visie van de Islam. Derhalve is het net zo subjectief als iemand die zegt dat het niet tolerant is.quote:Op maandag 6 april 2009 21:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Ah, dus de Islam is dus niet 100% tolerant, want het is geen absoluut iets... Dank je.
Ja joh altijd naar anderen wijzen zeker met pap lepel ingegoten,Maar zij begonnenquote:Op maandag 6 april 2009 21:28 schreef moussie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |