quote:Op donderdag 9 april 2009 17:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Over hoe ik om half vijf gewekt werd terwijl ik er pas om 9 uur uit hoefde?
Bij deze

Dat heb ik ook wel eens. Dan heb ik eindelijk een dag waarop ik pas om 12 uur op school hoef te zijn. Dan staat m'n moeder om 8 uur naast mn bed.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Over hoe ik om half vijf gewekt werd terwijl ik er pas om 9 uur uit hoefde?
Bij deze

!!!
  !!!

Op kamers gaanquote:Op donderdag 9 april 2009 18:36 schreef toma het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens. Dan heb ik eindelijk een dag waarop ik pas om 12 uur op school hoef te zijn. Dan staat m'n moeder om 8 uur naast mn bed.
"Hoef jij niet naar school?"

!!!
 .
.

ik ben nog standby.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:47 schreef Tegan het volgende:
Rustig hier.

quote:Op donderdag 9 april 2009 22:56 schreef Tegan het volgende:
Nog goede plannen voor het lange weekend?

Morgen wordt de mooiste dag van de komende dagen. En ik moet tot kwart voor 5 werkenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:59 schreef Tegan het volgende:
Shit, ik wil ook. Ik ga gewoon morgen in de tuin wegdromen @ 20 graden Celcius in de tuin.

.
.

Dan gun ik je een lekker ijsje als het te warm wordtquote:Op donderdag 9 april 2009 23:10 schreef Tegan het volgende:
Aah, ik zal aan je denken. Ik werk normaal altijd op de lekkerste dagen van het jaar, dus morgen eindelijk een keer genieten.

ik denk het wel.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:32 schreef Tegan het volgende:
Lief.
Is echt iedere Tilburger aan het slapen?

nee was zuipen op terras. prima te doen.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:32 schreef Tegan het volgende:
Lief.
Is echt iedere Tilburger aan het slapen?

haha lollersquote:Op vrijdag 10 april 2009 03:21 schreef theKiD het volgende:Goedemorgen

Damn wat vroeg weer om op te staan

quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:18 schreef Lindytje het volgende:
De receptionist bedoelde het vast goed...
En goedesmorgens Toma en Tommy!
 morgen lindy.
 morgen lindy.

mjah, dat welquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:18 schreef Lindytje het volgende:
De receptionist bedoelde het vast goed...
En goedesmorgens Toma en Tommy!

nasibal, ik begin netquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:29 schreef theKiD het volgende:Ik zit al op de helft van mijn dienst... Over 4 uur heb ik weekend

hehequote:

Ik moet nog even nara een klant en dan heb ik ook weekendquote:

Flesje heiniken !!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:01 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik moet nog even nara een klant en dan heb ik ook weekend

Dat denk ik zovaak over jullie.. met jullie luizenleventjequote:Op vrijdag 10 april 2009 09:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Flesje heiniken !!!
vind ik niet kunnen

hey ik werk elke dag kei hardquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat denk ik zovaak over jullie.. met jullie luizenleventje

paarde pisquote:

Daar zeg ik ook niks over... Fokken onder werktijd zeg ik dus ook niks over...quote:
 Maar jullie zijn elk weekend vrij...
  Maar jullie zijn elk weekend vrij...   --> Luizenleventje
 --> Luizenleventje 

ok dat klopt ;0quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
Daar zeg ik ook niks over... Fokken onder werktijd zeg ik dus ook niks over...Maar jullie zijn elk weekend vrij...
--> Luizenleventje

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |