quote:
Het WAS MIDDAG JAHquote:Op donderdag 9 april 2009 15:33 schreef aardappel het volgende:
[..]
4 minuutjes![]()
maargoed, VAKANTIEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
Ja, het is officieel een helikopterbasis desalniettemin komen er al de hele dag vliegtuigen over zetten. De heli's vind ik minder irritant.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Vliegtuigen? Het zijn toch heli's? Dinsdagavond vloog er ook zo'n heli laag over.. echt irritant soms. Gisteravond zat ik te bellen, kwam er weer zo'n kut heli over. Herrie dingen.
jah heeft iets met een oefening te maken.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja, het is officieel een helikopterbasis desalniettemin komen er al de hele dag vliegtuigen over zetten. De heli's vind ik minder irritant.
ik ookquote:Op donderdag 9 april 2009 16:06 schreef toma het volgende:
god....
iedereen vakantie. Ik ben alleen maandag vrij
tja,quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook
* Crazy-M gaat samen met Toma huilen
Ik huil met jullie mee, ik ben ook alleen maandag vrij...quote:Op donderdag 9 april 2009 16:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook
* Crazy-M gaat samen met Toma huilen
huil clubje Tilburgquote:Op donderdag 9 april 2009 16:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik huil met jullie mee, ik ben ook alleen maandag vrij...
Lekker is dat he?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:31 schreef automatic_ het volgende:
Ieuw, mijn gehemelte is aan het kriebelen
Vreselijk! En irritantquote:Op donderdag 9 april 2009 16:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Lekker is dat he?Doe ik zelf ook regelmatig zelf met mijn tong
zal ik even krabben.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:31 schreef automatic_ het volgende:
Ieuw, mijn gehemelte is aan het kriebelen
Jij ook al niet...quote:
Neequote:Op donderdag 9 april 2009 16:51 schreef toma het volgende:
[..]
zal ik even krabben.
Ik ga naar huis. De zon begint te schijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |