Bron?quote:Op maandag 6 april 2009 11:47 schreef fathank het volgende:
Dat moment ook dat hij zich achter een pilaar verstopte en vervolgens erachter vandaan te springen en kiekeboe te roepen.
dat wel, maar hij praat zelf geheel niet in die telefoon, hij luister enkel ..... het zal wel met 'il Mama!!' wezenquote:Op maandag 6 april 2009 11:38 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik vraag me af of hij wel echt aan het bellen is.
Hij was met de turken in onderhandeling.quote:Op maandag 6 april 2009 11:38 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik vraag me af of hij wel echt aan het bellen is.
quote:Op maandag 6 april 2009 12:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij was met de turken in onderhandeling.
Waarschijnlijk over Roberto Carlos.
Er wordt aan het eind geklaptquote:Op maandag 6 april 2009 12:22 schreef fathank het volgende:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/7736228.stm
Lekker tactisch.....quote:OVER JOURNALISTEN: In Rusland, waar veel journalisten worden vermoord, maakte hij tijdens een persconferentie een gebaar alsof hij de journalisten met een machinegeweer beschoot.
Hij heeft nog gelijk ook, alleen is hij de enige die het durft te zeggen.quote:Op maandag 6 april 2009 17:10 schreef Nero22 het volgende:
OVER ISLAMIETEN: Twee dagen na de aanslagen in New York en Washington op 11 september 2001, zegt Berlusconi: "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
En hij durfde ook te stellen dat rechtse politica's er ook nog lekkerder uit zagen dan hun linkse collega's.quote:Op maandag 6 april 2009 17:10 schreef Nero22 het volgende:
OVER LINKSE KIEZERS: In de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen van de Siciliaanse stad Palermo, noemde Berlusconi stemmers van links "geestelijk gehandicapt". Hij vond dat ze in een psychiatrisch ziekenhuis opgenomen zouden moeten worden
Als je ziet hoeveel West-Europese leiders met de meel in hun mond praten. Met Gordon Brown, Jan-Peter Balkenende voorop.quote:Op maandag 6 april 2009 17:14 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hij heeft nog gelijk ook, alleen is hij de enige die het durft te zeggen.
quote:
quote:Bij zijn bezoek aan tentenkampen en noodvoorzieningen in het gebied van de aardbeving in Italië heeft de Italiaanse premier Silvio Berlusconi geprobeerd de ontheemden een hart onder de riem te steken. ''Ze moeten het maar beschouwen als een weekeinde op de camping'', zei hij tegen een Duitse cameraploeg.
En daarna vertrok hij waarschijnlijk weer in de richting van zijn luxe villa.....quote:Op woensdag 8 april 2009 12:37 schreef Andyy het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)rking-over-ramp.html
[..]
sterker nog, ik kan je nu al vertellen in welke fora hij post, wat voor avatar hij heeft, zelfs wat er zo ongeveer in zn notes staat is redelijk goed te voorspellen (vast de nodige opmerkingen dat hij dicht tegen een 'oeuvre-bannetje aanzit)quote:Op woensdag 8 april 2009 12:37 schreef HeatWave het volgende:. Die man kan echt zo een willkeurige fokker zijn
.
Si amici!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:46 schreef RM-rf het volgende:
[..]
sterker nog, ik kan je nu al vertellen in welke fora hij post, wat voor avatar hij heeft, zelfs wat er zo ongeveer in zn notes staat is redelijk goed te voorspellen (vast de nodige opmerkingen dat hij dicht tegen een 'oeuvre-bannetje aanzit)
quote:Op woensdag 8 april 2009 12:37 schreef Andyy het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)rking-over-ramp.html
[..]
quote:Bij zijn bezoek aan tentenkampen en noodvoorzieningen in het gebied van de aardbeving in Italië heeft de Italiaanse premier Silvio Berlusconi geprobeerd de ontheemden een hart onder de riem te steken. "Ze moeten het maar beschouwen als een weekeinde op de camping", zei hij tegen een Duitse cameraploeg.
Berlusconi beloofde de getroffenen dat hij iedere dag uit Rome zou terugkeren naar het rampgebied en hen niet in de steek zou laten. Volgens Berlusconi zijn de tenten een noodoplossing, vooral voor de opvang van ouderen en kinderen. Hij wees op een overeenkomst met de nationale federatie van hoteleigenaren, die tegen gereduceerd tarief toeristenaccommodatie aan de kust ter beschikking stellen. "Ik weet dat jullie bang zijn voor de jakhalzen die misbruik willen maken van de situatie, maar dat houden wij wel in de gaten."
9 posts boven jequote:Op woensdag 8 april 2009 14:15 schreef Neutrino het volgende:
Woehaha..
Berlusconi: beschouw het als kamperen
[..]
quote:Niet alleen Obama, ook Berlusconi was voortdurend in het nieuws de afgelopen dagen. Niet omdat hij zinvolle dingen deed, maar juist vanwege zijn horkerige gedrag.
Tijdens de G20-top baarde premier Berlusconi opzien door na de groepsfoto met luide stem "mister Obama" te roepen. De Britse koningin Elisabeth vroeg zich geërgerd af waarom Berlusconi dat zo luidkeels moest verkondigen...
Bij de tweede groepsfoto merkte Barak Obama tot zijn verbazing op dat Berlusconi niet aanwezig was en hij vroeg zich af waar de premier was. Ja, waar was Berlusconi eigenlijk? Die vraag is nog niet beantwoord...
En dan was er natuurlijk de aankomst van Berlusconi op de NAVO-top. De auto met Berlusconi arriveerde en stopte voor de rode loper, waar Angela Merkel stond om alle belangrijke gasten welkom te heten. Berlusconi was druk aan het bellen, stapte uit en.... bleef doorbellen. Hij wuifde even naar Merkel en liep de andere kant op, terwijl hij druk bleef doorpraten. Tja... de blik van Merkel sprak boekdelen. Later werd er verklaard dat Berlusconi in een zeer belangrijk gesprek was verwikkeld met premier Erdogan van Turkije. Berlusconi zou geprobeerd hebben te bemiddelen zodat Erdogan toch akkoord zou gaan met de benoeming van de Deen Rasmussen tot secretaris generaal van de NAVO.
Bij de EU-top in Praag had Berlusconi de lachers op zijn hand toen hij bij een groepsfoto het lengteverschil tussen hem en de Tsjechische premier Topolanek wat minder opvallend wilde maken.
Zo ongeveer iedereen is het erover eens: Italia heeft een opmerkelijke premier, een spandoek waard...
Wat een gastquote:'' Hij raadde daklozen aan een hotel aan zee te nemen en de zonnebrandcrème niet te vergeten.''
Wat moet je dan Prodi? Het is gewoon allemaal rukquote:Op woensdag 8 april 2009 19:31 schreef koemleit het volgende:
haha natuurlijk een lachen kerel...
maar als je op hem gaat stemmen ben je niet goed, een land besturen moet je niet aan een of andere lolbroek overlaten.
quote:L'AQUILA - De Italiaanse premier Silvio Berlusconi heeft vrijdag zijn villa's beschikbaar gesteld voor mensen die door de aardbeving dakloos zijn geworden. „Veel mensen hebben hun deuren geopend voor de slachtoffers en ik zal ook doen wat ik kan door enkele van mijn woonhuizen aan te bieden”, aldus Berlusconi.
Door de zware beving zijn zeker 28.000 mensen dakloos geworden. De meeste slachtoffers verblijven in tijdelijke tentenkampen. Daar zijn de omstandigheden niet al te goed. Er is een tekort aan water, douches en elektriciteit. Ook zijn de nachten nog bar koud.
Berlusconi zei afgelopen week nog dat de slachtoffers in de tentenkampen hun verblijf daar maar moeten beschouwen „als een weekendje op de camping”.
De rijke premier bezit zeker vier luxe villa's in verschillende delen van het land.
Daarom moet Geert Wilders ook premier worden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:46 schreef cultheld het volgende:
Wat een opmerkingen![]()
. Hij is grappiger dan al onze cabaretiers.
Hij zei overigens dat hij dit deed omdat men in Italia gelooft dat het goed is tegen ongeluk om aan je ballen te zitten. Zo heeft meneer wel vaker vreemde antwoorden, toen een journaliste op RAI vroeg wat Berlusconi aan de financiën van zijn land wilde doen omdat zo ontzettend veel mensen weinig geld hebben zei hij doodleuk dat ze dan maar met z'n zoon moesten trouwen als ze veel geld willenquote:
Totdat hij je land naar de tering helpt, dan kijken we wie hier een huillie isquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:13 schreef deepart het volgende:
Verontrustend dat iedereen tegenwoordig zo snel op zijn tenen getrapt is. Ik vind die vent wel humor!
Huilies
Elk land heeft de regering die het verdient, kut spaghettivretersquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:12 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Totdat hij je land naar de tering helpt, dan kijken we wie hier een huillie is
Daarom hebben wij ook een best goed kabinet. Omdat jij en ik dat verdienenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elk land heeft de regering die het verdient, kut spaghettivreters.
Kloptquote:Op dinsdag 14 april 2012 19:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom hebben wij ook een best goed kabinet. Omdat jij en ik dat verdienen
Ach Italie is bijna nooit een centraal geheel geweest en is het op dit moment ook niet echt. Vraag maar eens uit iemand uit Milaan wat ie vind over het zuiden van het land. En vice versa.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:12 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Hij zei overigens dat hij dit deed omdat men in Italia gelooft dat het goed is tegen ongeluk om aan je ballen te zitten. Zo heeft meneer wel vaker vreemde antwoorden, toen een journaliste op RAI vroeg wat Berlusconi aan de financiën van zijn land wilde doen omdat zo ontzettend veel mensen weinig geld hebben zei hij doodleuk dat ze dan maar met z'n zoon moesten trouwen als ze veel geld willen
Een ander smeuig verhaal wat naar propaganda reikt is dat Berlusconi een toespraak voor de VN raad hield, op RAI is dit uitgezonden, wat een enorm applaus kreeg Berlusconi daar zeg! Oh nee het was het applaus van Koffi Annan gemonteerd op de toespraak van Berlusconi die zo slecht was dat bijna niemand klapte.
Ach allemaal best grappig opzich, totdat je bedenkt dat hij een fantastisch land als Italia gewoon helemaal naar de klote helpt. Als buitenstaander kan ik er allemaal best om lachen soms, maar eigenlijk is het gewoon te bezopen voor woorden dat zo iemand de machtigste man van zo'n groot land kan zijn.
Klopt, voornamelijk omdat Italia pas een staat in de 19e eeuw was, maar dit doet natuurlijk niets af van de achterlijkheid van Silvioquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:43 schreef flyguy het volgende:
[..]
Ach Italie is bijna nooit een centraal geheel geweest en is het op dit moment ook niet echt. Vraag maar eens uit iemand uit Milaan wat ie vind over het zuiden van het land. En vice versa.
Een goed kabinet?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom hebben wij ook een best goed kabinet. Omdat jij en ik dat verdienen
quote:http://www.volkskrant.nl/(...)weer_z_n_grapjas_aan
ROME - De Italiaanse premier Berlusconi heeft donderdag opnieuw het rampgebied in de Abruzzen bezocht, waar, zo schreef la Repubblica, het dodental als gevolg van de beving van vorige week is opgelopen tot 295.
Net als eerder maakte Berlusconi ook nu misplaatste grappen. Tegen een priester van Afrikaanse komaf zei hij: ‘Complimenten, u bent erg zongebruind’. Hij richtte zich ook tot een meisje met bruine huidskleur, met de woorden: ‘Ik zou willen dat we allemaal zo veel tijd hadden om in de zon te liggen zoals jij.’ Om haar vervolgens te troosten: ‘Hou me vast en noem me pappa.’
In een school deelde hij handtekeningen uit. Daarbij drukte hij de kinderen op het hart: ‘Verkoop ze niet door voor minder dan 20 euro.’
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |