Dat vind ik dus ook.. Al vind ik linkedin nu makkelijker..quote:Op maandag 6 april 2009 15:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat ik wel makkelijk vind aan hyves, is dat je (bv met oud-collega's) toch een makkelijke manier hebt om contact te houden. Het is laagdrempelig. Maar ik blijf er bij dat ze op Hyves categorieën zouden moeten maken. Familie, vrienden, collega's, oud-collega's, kennissen..
Mja, strats gaat iedereen haar zoeken, dus nu houd ik open of ik stiekem zocht op Hyves, Twatter, Facebook, CU2, Sugababes, of andere sitesquote:Op maandag 6 april 2009 15:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
hij reageerd denk ik op een bericht van damart die dat bericht ondertussen heeft zitten editten
Veen, wat is dat voor iets achterlijks, we hebben geen veen in Belfeldquote:
*proest* Sugababes? Verwacht je mij daarop...?quote:Op maandag 6 april 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, strats gaat iedereen haar zoeken, dus nu houd ik open of ik stiekem zocht op Hyves, Twatter, Facebook, CU2, Sugababes, of andere sites.
Ik noem ze allemaal, om verwarring te scheppen!quote:Op maandag 6 april 2009 15:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
*proest* Sugababes? Verwacht je mij daarop...?Nee joh, ik zit toch op zo'n site waar je vantevoren toestemming moet vragen of je wel knap genoeg bent voor een profiel
moet je vooral de site die je niet wilt noemen als eerste noemenquote:Op maandag 6 april 2009 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik noem ze allemaal, om verwarring te scheppen!.
Ik noemde ze in volgorde van populariteit, dat zegt nog niksquote:Op maandag 6 april 2009 15:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je vooral de site die je niet wilt noemen als eerste noemen
quote:Op maandag 6 april 2009 15:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je vooral de site die je niet wilt noemen als eerste noemen
Jij hebt ook een hyves gehad, die je hebt opgedoekt wegens gebrek aan vriendenquote:
oh ja sorryquote:Op maandag 6 april 2009 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik noemde ze in volgorde van populariteit, dat zegt nog niks.
Begrijpelijk. Mijn profiel is ook een stuk leger dan het ooit wasquote:Op maandag 6 april 2009 15:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
Haha! Ach, ik heb niet zoveel te verbergen maar post liever niet alles hier
Nou, flauw hoorquote:Op maandag 6 april 2009 14:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
Halen? Ben je wel lekker?Ik moet dan sowieso eerst naar huis om mij auto te halen en even wat te eten.. Maar zoals ik al zei: het zonnetje is weg
Nope, 't is eigenlijk Sabine, hoewel bijna iedereen Pien zegtquote:Op maandag 6 april 2009 14:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ow, en: heet jij echt pieeeeeennn?? *verlegen kijkt*
Klopt.quote:Op maandag 6 april 2009 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hebt ook een hyves gehad, die je hebt opgedoekt wegens gebrek aan vrienden.
quote:Op maandag 6 april 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is net als de TT geen typo, uiteraard.
quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 15:07 schreef Klonk het volgende:
wat een afgrijselijke taalfout van mij trouwens
quote:
En in de categorie KSC'ers... waarom heb je mij nog niet toegevoegd?quote:Op maandag 6 april 2009 15:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat ik wel makkelijk vind aan hyves, is dat je (bv met oud-collega's) toch een makkelijke manier hebt om contact te houden. Het is laagdrempelig. Maar ik blijf er bij dat ze op Hyves categorieën zouden moeten maken. Familie, vrienden, collega's, oud-collega's, kennissen..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |