waar? ik zit meestal bij pokerstarsquote:
Proxy.quote:Op maandag 6 april 2009 09:16 schreef debbie_19 het volgende:
alles goed hier?ik kan godverdomme niet meer fokken op het werk
hij dut nie
Neeeeeeeeeequote:Op maandag 6 april 2009 09:16 schreef debbie_19 het volgende:
alles goed hier?ik kan godverdomme niet meer fokken op het werk
hij dut nie
Neej ik kom wel op de site, maar loop steeds vast en weet ik het. Of de knopjes zijn wegquote:
Andere layout?quote:Op maandag 6 april 2009 09:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej ik kom wel op de site, maar loop steeds vast en weet ik het. Of de knopjes zijn weg
Al geprobeerd, dan krijg ik helemaal niksquote:
Adblocker.quote:Op maandag 6 april 2009 09:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej ik kom wel op de site, maar loop steeds vast en weet ik het. Of de knopjes zijn weg
* debbie ziet nu dat er nog meer hoeken zijn dan ze dacht de vorige keerquote:Op maandag 6 april 2009 09:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Alweer?
Naja, vooruit dan maar...
* Sm0keZ laat debs alle hoeken van de Mondeo zien
Dat weet ik welquote:Op maandag 6 april 2009 09:19 schreef Olep het volgende:
[..]
Een plugin die reclame op websites blokkeert.
Ik beloof je dat er de volgende keer nog veel meer hoeken tevoorschijn komenquote:Op maandag 6 april 2009 09:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie ziet nu dat er nog meer hoeken zijn dan ze dacht de vorige keer
Ja maar daar kan ik weinig aan doenquote:
Heb ik ook een accountquote:
5 maanden alquote:Five months, 10 hours, 21 minutes and 30 seconds. 3785 cigarettes not smoked, saving ¤896,39. Life saved: 1 week, 6 days, 3 hours, 25 minutes.
Uitzetten.quote:Op maandag 6 april 2009 09:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ik weinig aan doen
quote:Op maandag 6 april 2009 09:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, buiten dat ik jarig ben vandaag heb ik ook nog iets anders te vieren
[..]
5 maanden al
5 maanden alweer! goed zo!quote:Op maandag 6 april 2009 09:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
5 maanden al
Ja maar...straks wordt ik ontslagenquote:
Dan neuk je jezelf gewoon weer terug.quote:Op maandag 6 april 2009 09:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar...straks wordt ik ontslagen
quote:Op maandag 6 april 2009 09:23 schreef Olep het volgende:
[..]
Dan neuk je jezelf gewoon weer terug.
Gewoon doen.
haha ja ik ookquote:Op maandag 6 april 2009 09:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik blijf het grappig vinden trouwens
ja maar..dudequote:
Ah joh, gewoon even doorbijten.quote:Op maandag 6 april 2009 09:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja maar..dudeik kan mijn baas niet neuken
iew enzo
Neej ja..ik zal er aan denkenquote:Op maandag 6 april 2009 09:25 schreef Olep het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon even doorbijten.
Maar niet té hard, he!
Neuk gewoon *een* baas...quote:Op maandag 6 april 2009 09:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja maar..dudeik kan mijn baas niet neuken
iew enzo
Nou werkse dan maar hequote:Op maandag 6 april 2009 09:25 schreef draculettetje het volgende:
en nu moet ik echt aan het werk anders komt het niet meer goed vandaag
Als ik er dan voor zorg dat jij die bewuste mondeo kooptquote:Op maandag 6 april 2009 09:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neuk gewoon *een* baas...
Gezien ik de eindbaas ben is die keuze dan niet zo moeilijk toch
Jij een eindbaas? Is dat iets nieuws?quote:Op maandag 6 april 2009 09:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
2 x proficiatquote:Op maandag 6 april 2009 09:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
5 maanden al
Werkse meisquote:Op maandag 6 april 2009 09:25 schreef draculettetje het volgende:
en nu moet ik echt aan het werk anders komt het niet meer goed vandaag
Dat hangt er natuurlijk vanaf hoeveel proefritjes we na aankoop nog gaan makenquote:Op maandag 6 april 2009 09:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Als ik er dan voor zorg dat jij die bewuste mondeo kooptmag ik vast wel die blocker uitzetten
quote:Op maandag 6 april 2009 09:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
daar drinken we er eentje opquote:Op maandag 6 april 2009 09:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee maar kijk, het gaat hier nu om een baas, niet om een boss
op de een of andere manier, geloof ik daar dus geen klote van.quote:
quote:
quote:
ja ik durf gelijk geen plaatjes meer te postenquote:
dat je maar een grote en gezonde Sm0keZ mag wordenquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik durf gelijk geen plaatjes meer te posten
Groot ben ik alquote:Op maandag 6 april 2009 10:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat je maar een grote en gezonde Sm0keZ mag worden
dit gaat de verkeerde kant op sm0kezquote:Op maandag 6 april 2009 10:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Groot ben ik al![]()
Gezond.. mja.. ben goed op weg, laten we het zo maar zeggen (afgelopen weekend welgeteld één biertje gedronkenVrijdag na 50km fietsen en een uur basketbal
Om het goed te maken ga ik vrijdag naar Newcastle om me daar vervolgens een paar dagen lang niet nuchter te vertonen, zo goed?quote:Op maandag 6 april 2009 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dit gaat de verkeerde kant op sm0kez
Gefeliciteerd met je nieuwe baan baasquote:Op maandag 6 april 2009 10:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge peeeps
oh das wel vet jaquote:Op maandag 6 april 2009 10:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Om het goed te maken ga ik vrijdag naar Newcastle om me daar vervolgens een paar dagen lang niet nuchter te vertonen, zo goed?
Hoax, engelsen hebben alleen warm bier zonder schuimquote:Op maandag 6 april 2009 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh das wel vet jain UK leer je pas echt wat zuipen is
![]()
[ afbeelding ]
van die palen hadden ze ook in een discotheek waar ik vroegah wel eens kwamquote:Op maandag 6 april 2009 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh das wel vet jain UK leer je pas echt wat zuipen is
![]()
[ afbeelding ]
en daar wordt jij natuurlijk niet dronken vanquote:Op maandag 6 april 2009 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoax, engelsen hebben alleen warm bier zonder schuim
kijk dat bedoel ik whahahaquote:Op maandag 6 april 2009 10:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
van die palen hadden ze ook in een discotheek waar ik vroegah wel eens kwamging je nog met zn 3en 12 liter bier op proberen te drinken
Ja natuurlijk welquote:Op maandag 6 april 2009 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en daar wordt jij natuurlijk niet dronken van
ik verwacht toch wel een dag van 5 liter voor je! das toch wel te doen ?quote:Op maandag 6 april 2009 10:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel
Maar ik bedoel dat plaatje
Tuurlijk is dat te doenquote:Op maandag 6 april 2009 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik verwacht toch wel een dag van 5 liter voor je! das toch wel te doen ?
mogguh man,quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 10:51 schreef debbie_19 het volgende:
Ik moet eigenlijk nodig me huishouden gaan doen
Daarom werk ik en zit mn vent thuis.. hoef IK het iig niet te doenquote:Op maandag 6 april 2009 10:51 schreef debbie_19 het volgende:
Ik moet eigenlijk nodig me huishouden gaan doen
Doe mij ook zo'n ventquote:Op maandag 6 april 2009 10:53 schreef Ladylike het volgende:
jij ook feli met je nieuwe baan BCC
[..]
Daarom werk ik en zit mn vent thuis.. hoef IK het iig niet te doen
owwwww die is zielig!!!!quote:Op maandag 6 april 2009 10:54 schreef debbie_19 het volgende:
[ afbeelding ]
ben weer bij het asiel geweest
Neuquote:Op maandag 6 april 2009 10:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
owwwww die is zielig!!!!
heb je hem meegenomen?
Thanxquote:
Hijs uitverkochtquote:
quote:
Veel...te veel. Vooral katten puilen daar uit.quote:Op maandag 6 april 2009 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
even voor de beeldvorming , hoeveel beesten heeft zon asiel ?
zitten daar ook jonge katjes soms ?quote:Op maandag 6 april 2009 10:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Veel...te veel. Vooral katten puilen daar uit.
Ja die zitten er ook weleens. Best wel vaak komen de poezen ook drachtig binnen he, dus hebben ze gelijk een nest in het asiel.quote:Op maandag 6 april 2009 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zitten daar ook jonge katjes soms ?
dat weet je ook niet wanneer je een jong katje kooptquote:Op maandag 6 april 2009 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
mja ik zit er aan te denken om een katje te nemen, vandaar de vraag.
maja aan de andere kant weet je volgens mij niet wat je in huis haalt. humz moeilijk
quote:Op maandag 6 april 2009 11:02 schreef debbie_19 het volgende:
Bij me vorige shoot had ik wel een paar mooie foto's van zieluge katten
True heb je gelijk in. Maar aan de andere kant kun je misschien wel het beste eerst in het asiel kijken. Ze worden medisch helemaal gechecked. Je weet alleen niet zeker wat zo'n beest heeft meegemaakt. Jonge katjes daarentegen zijn nog makkelijk te wennen enzo natuurlijk.quote:Op maandag 6 april 2009 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
mja ik zit er aan te denken om een katje te nemen, vandaar de vraag.
maja aan de andere kant weet je volgens mij niet wat je in huis haalt. humz moeilijk
iddquote:Op maandag 6 april 2009 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat weet je ook niet wanneer je een jong katje koopt
Klopt, en hetzelfde met pups. Hoe vaak hoor je wel niet dat iemand bij een "fokker" een pup heeft gekocht waar van alles mee mis is. Zo ook met katten waarschijnlijk.quote:Op maandag 6 april 2009 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Eentje daarvan is in het blad van de dierenbescherming gekomenquote:
die hebben in ieder geval een dieren paspoort , scheelt wel iets vind ikquote:Op maandag 6 april 2009 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
aan de andere kant is het wel een extra risico.quote:Op maandag 6 april 2009 11:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Klopt, en hetzelfde met pups. Hoe vaak hoor je wel niet dat iemand bij een "fokker" een pup heeft gekocht waar van alles mee mis is. Zo ook met katten waarschijnlijk.
oh dat wist ik niet. thx voor de tipquote:Op maandag 6 april 2009 11:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
True heb je gelijk in. Maar aan de andere kant kun je misschien wel het beste eerst in het asiel kijken. Ze worden medisch helemaal gechecked. Je weet alleen niet zeker wat zo'n beest heeft meegemaakt. Jonge katjes daarentegen zijn nog makkelijk te wennen enzo natuurlijk.
Dat kan ook ja. Maar de meeste beesten die er lopen zijn beesten waar mensen niet meer voor konden zorgen of er geen zin meer in hadden etc. Zo'n beest krijgt wel een profiel, dus je kunt aan de hand van dat profiel wel kijken of het beest wel bij je past. Maar goed, je kunt ook een pup kopen die een tik heeft hoor. Als ze een kronkel hebben komt dat er vroeg of laat toch wel uit.quote:Op maandag 6 april 2009 11:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
aan de andere kant is het wel een extra risico.
mijn oom had een echt zwaar verknipte herder uit het asiel gehaald... kon je niets mee...
arm beest hebben ze ook laten inslapen
Ze worden ook ingeent etc. als dat niet is gebeurd. Als er pups of kittens worden geboren gebeurd dit ook. Bij ons asiel wel in ieder geval. Die zijn ook aangesloten bij de dierenbescherming.quote:Op maandag 6 april 2009 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
alhoewel medisch gekeurt is volgens mij wel wat anders, dan al die prikken enzo ?
ook dat ontwormen ?quote:Op maandag 6 april 2009 11:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ze worden ook ingeent etc. als dat niet is gebeurd. Als er pups of kittens worden geboren gebeurd dit ook. Bij ons asiel wel in ieder geval. Die zijn ook aangesloten bij de dierenbescherming.
Ja, idd van mezelf al dier genoeg.. :pquote:
vetquote:Op maandag 6 april 2009 11:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Eentje daarvan is in het blad van de dierenbescherming gekomeneen foto
ah toch maar s kijken dan, misschien hebben ze wel een britse korthaar of blauwe rusquote:
je bent idd een beestquote:Op maandag 6 april 2009 11:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, idd van mezelf al dier genoeg.. :p
Ja wel in het overgelder blad hoorquote:
las ergens over een noorse boskat in het asiel trouwens weet niet meer waarquote:Op maandag 6 april 2009 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah toch maar s kijken dan, misschien hebben ze wel een britse korthaar of blauwe rus
Hier zit vooral europese korthaarquote:Op maandag 6 april 2009 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah toch maar s kijken dan, misschien hebben ze wel een britse korthaar of blauwe rus
zo heb ik een keer een verhaal over een puma in de veluwe op de wereld gebracht..quote:Op maandag 6 april 2009 11:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
las ergens over een noorse boskat in het asiel trouwens weet niet meer waar
die komen ook het meeste voorquote:
die heeft mij teveel haarquote:Op maandag 6 april 2009 11:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
las ergens over een noorse boskat in het asiel trouwens weet niet meer waar
Nou het moest eigenlijk zijn "hier zit alleen maar de europese korthaar"quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 11:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou het moest eigenlijk zijn "hier zit alleen maar de europese korthaar"
Dank jequote:
werk zequote:Op maandag 6 april 2009 11:18 schreef debbie_19 het volgende:
Bedankt voor jullie aandacht
Ik ga ff wat werk verzettentot later
später Debsquote:Op maandag 6 april 2009 11:18 schreef debbie_19 het volgende:
Ari viderchiquote:Op maandag 6 april 2009 11:18 schreef debbie_19 het volgende:
hoiquote:
moet ik perse 2 katten nemen ivm verveling, en mn werk ?quote:
weet ik niet, ik heb er 1 en die woont boven, want 1 van mijn honden doet lelijk tegen hemquote:Op maandag 6 april 2009 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet ik perse 2 katten nemen ivm verveling, en mn werk ?
ik denk dat het voor de katten wel leuker is..quote:Op maandag 6 april 2009 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja voor mn portomonee anders niet. ¤1000,--quote:Op maandag 6 april 2009 11:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik denk dat het voor de katten wel leuker is..
hij doet het nietquote:Op maandag 6 april 2009 11:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[ afbeelding ]
stel je deze kat in het echt voor, alleen dan de rambo versie ervan..
dat is mijn kat
ach ja, wat is nu 1000 euro voor wat je ervoor terug krijgtquote:Op maandag 6 april 2009 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja voor mn portomonee anders niet. ¤1000,--
daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 6 april 2009 11:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ach ja, wat is nu 1000 euro voor wat je ervoor terug krijgt
masterquote:
quote:
Heerlijk! Mag ik kiezen welk gat?quote:Op maandag 6 april 2009 11:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zal ik mijn piemel in je stoppen?
Moosjequote:
quote:
Ik heb er 3 gehad, eentje is weggelopen.quote:Op maandag 6 april 2009 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik heb ook een poes hoor!quote:Op maandag 6 april 2009 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
Nog steeds over dieren...
Behalve tally en BCC dan...
Naja, bijna lunch
Maar das geen dier...quote:
net lunch gehadquote:
Ik ga zo ookquote:
ik zit op 1/6 deel vd week.. jullie dan?quote:Op maandag 6 april 2009 12:28 schreef tripack het volgende:
middag iedereen zo een grote lunch hierzo![]()
ben het hele tijdsbesef kwijt vandaag... is het echt maandag?
ik kom net pas binnenwandelen dus voor mij lijkt het nog weekendquote:Op maandag 6 april 2009 12:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zit op 1/6 deel vd week.. jullie dan?
dus jij hebt de hele werkweek nog voor je ?quote:Op maandag 6 april 2009 12:31 schreef tripack het volgende:
[..]
ik kom net pas binnenwandelen dus voor mij lijkt het nog weekend
doh... maja dan lijkt tie wel korterquote:Op maandag 6 april 2009 12:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dus jij hebt de hele werkweek nog voor je ?![]()
lijkt, maar dat is ie eigenlijk niet..quote:
Die heb ik ookquote:
topic killerquote:Op maandag 6 april 2009 12:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Zo'n ding op 4 pootjes..
Nu al klaar? We zijn nog niet eens begonnen
Heb ik niet eens op gelet!quote:
gezelligquote:
da klinkt helemaal niet verkeerd!quote:Op maandag 6 april 2009 14:11 schreef tripack het volgende:
[..]
gezelliglekker eten enzo
lekker veel film gekeken enzo en jaccuzi enzulks
helemaal nietquote:Op maandag 6 april 2009 14:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da klinkt helemaal niet verkeerd!
ja wie had dat verwachtquote:Op maandag 6 april 2009 14:13 schreef tripack het volgende:
[..]
helemaal niet![]()
en dat allemaal in Groenlo
hoiquote:Op maandag 6 april 2009 14:15 schreef Rasher het volgende:
Hoi, ik ben nieuw en er is geen reet te doen.
hoi vertela wat meer over jezelfquote:Op maandag 6 april 2009 14:15 schreef Rasher het volgende:
Hoi, ik ben nieuw en er is geen reet te doen.
doet niks, was al gezegd ha haquote:Op maandag 6 april 2009 14:18 schreef tripack het volgende:
[..]
hoi vertela wat meer over jezelf
wat doe je, etc.
Uhm wat doe je niet bedoel jequote:Op maandag 6 april 2009 14:18 schreef tripack het volgende:
[..]
wat doe je, etc.
Ik maak aangiftes. Niet papier aan elkaar afentoe en fix belachelijke stomme computer 'problemen'.quote:Op maandag 6 april 2009 14:18 schreef tripack het volgende:
[..]
wat doe je, etc.
aha.. ambtenaarquote:Op maandag 6 april 2009 14:40 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ik maak aangiftes. Niet papier aan elkaar afentoe en fix belachelijke stomme computer 'problemen'.
Oh dan ben je welkomquote:Op maandag 6 april 2009 14:43 schreef Rasher het volgende:
[..]
Nope.Gewoon werknemer bij een transport bedrijf.
HOAX!!quote:
quote:
Hahaquote:Op maandag 6 april 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dan ben je welkom
Ow en goldfinger is mn baas in het weekend, dan weet je dat
ik verwacht namelijk niet dat je alles gaat teruglezen
das balenquote:Op maandag 6 april 2009 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
vergeet ik het koffiemachine aan te zetten![]()
moet ik wachten tot die warm is
Baas is al terug, maar die koffie neem ik nog welquote:
Das lullig, hoe lang duurt dat nou? Hij staat nl altijd aan als ik bij jullie benquote:Op maandag 6 april 2009 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
vergeet ik het koffiemachine aan te zetten![]()
moet ik wachten tot die warm is
Heb 2 banen...quote:Op maandag 6 april 2009 14:49 schreef Rasher het volgende:
[..]
HahaNee, ga echt niet een heel topic doorlezen. Ben je nu niet aan het werk dan?
Oh, zie een post van goldfinger. Ik heb niks gezegd
Jij moet werken wel heel leuk vinden.quote:Op maandag 6 april 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb 2 banen...
40 uur door de week en dan nog om de week het weekend de avonden bij Goldfinger (en af en toe als ie me verder nog nodig heeft, zoals paasmaandag)
nee ze betalen me allemaal zo weinigquote:
heyquote:
*hint hint GFquote:Op maandag 6 april 2009 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee ze betalen me allemaal zo weinig
goed nieuws, vanavond gaan garage records en schaap records om de tafel zitten, om de laatste ideën voor de clip samen te voegen en dit tot 1 groot geheel te brengen.quote:
Hijs de enige die extratjes geeftquote:
ongeveer een half uurquote:Op maandag 6 april 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
Das lullig, hoe lang duurt dat nou? Hij staat nl altijd aan als ik bij jullie ben
zou nieteens weten HOE ik um aan of uit moet zetten
quote:
hey ik sta in je Sigquote:
he he eindelijkquote:Op maandag 6 april 2009 15:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
goed nieuws, vanavond gaan garage records en schaap records om de tafel zitten, om de laatste ideën voor de clip samen te voegen en dit tot 1 groot geheel te brengen.
De clip zal binnenkort verschijnen
quote:Op maandag 6 april 2009 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hijs de enige die extratjes geeft
vent bier, ik alcohol...
haha ja ik verdien ook veel meer dan dat ik krijgquote:Op maandag 6 april 2009 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee ze betalen me allemaal zo weinig
jaquote:
jaja, valse beloftesquote:Op maandag 6 april 2009 15:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
goed nieuws, vanavond gaan garage records en schaap records om de tafel zitten, om de laatste ideën voor de clip samen te voegen en dit tot 1 groot geheel te brengen.
De clip zal binnenkort verschijnen
quote:Op maandag 6 april 2009 15:04 schreef Rasher het volgende:
[..]
haha ja ik verdien ook veel meer dan dat ik krijg
heul nietquote:
ik had nooit tijdquote:
ofzeuwquote:Op maandag 6 april 2009 15:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik wil graag een quatro stazione !
en ik maar denken dat het een grap wasquote:
lol, het is ook een grap, maar..die wel echt wordt uigevoerdquote:Op maandag 6 april 2009 15:07 schreef tripack het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het een grap was
gaan jullie dan niet meedoen aan fok idol?quote:Op maandag 6 april 2009 15:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, het is ook een grap, maar..die wel echt wordt uigevoerd
een paracetamol ofzo?quote:
dat wil runx welquote:Op maandag 6 april 2009 15:09 schreef tripack het volgende:
[..]
gaan jullie dan niet meedoen aan fok idol?
ik vind 4 stuks van 500mg voor vanmiddag wel ff voldoendequote:
dan kan er nog wel zo'n ander ding tegenaan tochquote:Op maandag 6 april 2009 15:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik vind 4 stuks van 500mg voor vanmiddag wel ff voldoende
waarom ook nietquote:Op maandag 6 april 2009 15:14 schreef tripack het volgende:
[..]
dan kan er nog wel zo'n ander ding tegenaan toch
Handen oet uw Tuk!quote:Op maandag 6 april 2009 15:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
omg ik moet echt op mijn uitspraak letten
kut twents accent
drents is ook niet alles hoorquote:Op maandag 6 april 2009 15:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Handen oet uw Tuk!
Twents is echt een kut accent
zo praat ik dan ook weer niet.. maar bijvoorbeeld: net zei ik: ratelen, maar sprak het uit als raatlnquote:Op maandag 6 april 2009 15:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Handen oet uw Tuk!
Twents is echt een kut accent
OOHW OOHW DE HAAG MOOIUH STAD ACHTER DE DUINEquote:Op maandag 6 april 2009 15:29 schreef tripack het volgende:
[..]
drents is ook niet alles hoor
dat rare gemompel
idd, nu rest alleen bier nogquote:Op maandag 6 april 2009 15:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik vind 4 stuks van 500mg voor vanmiddag wel ff voldoende
quote:Op maandag 6 april 2009 15:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
OOHW OOHW DE HAAG MOOIUH STAD ACHTER DE DUINE
Ik ken datquote:Op maandag 6 april 2009 15:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zo praat ik dan ook weer niet.. maar bijvoorbeeld: net zei ik: ratelen, maar sprak het uit als raatln
hehe, ik zat laatst een twents gedicht te lezen, ik snapte er geen ene flikker vanquote:Op maandag 6 april 2009 15:32 schreef tripack het volgende:
[..]
nah zo plat praat ik ook niet
denk dat er maar weinig mensen zijn die het kunnen horen
wat dan?quote:
allochtoonquote:Op maandag 6 april 2009 15:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hehe, ik zat laatst een twents gedicht te lezen, ik snapte er geen ene flikker van
en mijn moeder, geboren in amersfoort, begrijpt het gewoon
lucky bastardquote:Op maandag 6 april 2009 15:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gelukkig ben ik zovaak verhuist dat ik dialect vrij ben
quote:
mijn moeder kwam uit den helder, maar ze praatte platter haags dan mijn vaderquote:Op maandag 6 april 2009 15:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hehe, ik zat laatst een twents gedicht te lezen, ik snapte er geen ene flikker van
en mijn moeder, geboren in amersfoort, begrijpt het gewoon
grote meidquote:Op maandag 6 april 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
Oeh ik heb het goed gedaan zegt mn baas net
als je nu braaf aan het werk gaat krijg je een koekjequote:Op maandag 6 april 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
hahaquote:Op maandag 6 april 2009 15:40 schreef tripack het volgende:
[..]
mijn moeder kwam uit den helder, maar ze praatte platter haags dan mijn vader
een kusje en een plaats vooruitquote:Op maandag 6 april 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
oh noesquote:
die moet je ook niet koppen hequote:Op maandag 6 april 2009 15:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
gvd, krijg ik net de deksel van de papier container op mijn kop
dat kan er ook nog wel bij![]()
over koppen gesprokenquote:
whehehe dat moet een mooie redding zijn geweest danquote:Op maandag 6 april 2009 16:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
over koppen gesproken
afgelopen zondag kopte ik bijna in eigen doel met voetbalbal ging recht op de kruising af, godzijdank had de keeper hem nog
daar had ik nou een foto vanquote:Op maandag 6 april 2009 16:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
over koppen gesproken
afgelopen zondag kopte ik bijna in eigen doel met voetbalbal ging recht op de kruising af, godzijdank had de keeper hem nog
whehehe morguuh Wlquote:Op maandag 6 april 2009 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar had ik nou een foto van
[ afbeelding ]
dat viel wel mee, hij stond al in de buurtquote:Op maandag 6 april 2009 16:04 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe dat moet een mooie redding zijn geweest dan
tis geen ganzenbordenquote:Op maandag 6 april 2009 15:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een kusje en een plaats vooruit
quote:Op maandag 6 april 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tis geen ganzenborden
ow en hij krijgt geen kusje
heb al medelijden met zn vrouwquote:
hoe was het trouwens gisteren?quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb al medelijden met zn vrouw
OF die is al even lelijk.. dat kan natuurlijk ook
Maar als ie een kind heeft vind ik het echt zielig.. het zal je vader maar zijn
Ik begin altijd bovenin te eten dus ik zou het al na 1 stuk zienquote:
of dat kind is beeldschoonquote:Op maandag 6 april 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb al medelijden met zn vrouw
OF die is al even lelijk.. dat kan natuurlijk ook
Maar als ie een kind heeft vind ik het echt zielig.. het zal je vader maar zijn
Utreg geboren en getogen.. maar mijn maatje is uit Twentequote:Op maandag 6 april 2009 15:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat dan?waar kom jij vandaan dan?
zie mijn plaatjequote:
Hey maar ik ken de vader van dat kindjequote:
ah, daar hej t alquote:Op maandag 6 april 2009 16:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Utreg geboren en getogen.. maar mijn maatje is uit Twente
maar michelin maakt wel goede bandenquote:Op maandag 6 april 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey maar ik ken de vader van dat kindje
GF ook
nee ff serieus.. als je kind zo dik is, moet je je als ouder diep, heeeel diep schamen
iets beterquote:Op maandag 6 april 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoe was het trouwens gisteren?
zelfde als vrij- en zaterdag?
gelukkigquote:
Dat welquote:Op maandag 6 april 2009 16:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar michelin maakt wel goede banden
quote:Op maandag 6 april 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat wel
maar zo´n kind om je velg is nou ook weer minder....
gaat huilen enzoquote:
moet ook vaker wat inquote:
lucht of iets anders?quote:
Tot morgen Foofer Skatjuhquote:Op maandag 6 april 2009 16:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mensen, ik ga vott, heb het wel gezien
tjoow
bis morgen skatjes![]()
hey das geen vet, maar hij heeft gewoon zware bottenquote:Op maandag 6 april 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey maar ik ken de vader van dat kindje
GF ook
nee ff serieus.. als je kind zo dik is, moet je je als ouder diep, heeeel diep schamen
als ik haags zou lullen, zou ik je nu verrot scheldenquote:Op maandag 6 april 2009 16:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mensen, ik ga vott, heb het wel gezien
tjoow
bis morgen skatjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |