Zag vandaag een zwarte ICB op marktplaatsquote:Op maandag 13 april 2009 21:43 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik heb ook een GSR 190
ook zo'n starter, en dan natuurlijk mijn Ibanez ICB <3
Linkje?quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zag vandaag een zwarte ICB op marktplaats... Jammer genoeg ben ik nu niet echt in een positie om m te kopen
Goede vraag, hoeveel kosten ze nieuw?quote:
Mijnes was 350, maar die is goedkopere klassequote:Op dinsdag 14 april 2009 16:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goede vraag, hoeveel kosten ze nieuw?
Ok, dan blijf ik uniekquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:01 schreef Rechterbal het volgende:
Hmm, 300 is ie me niet waard, to be honest.
Ik zou er wel 300 voor betalen denk ik, maar meer ook niet. Zo sunt dat het nu even niet kanquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:01 schreef Rechterbal het volgende:
Hmm, 300 is ie me niet waard, to be honest.
Op Marktplaats moet je altijd op 1/3 van de waarde beginnenquote:
Een introductie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:04 schreef Rechterbal het volgende:
Ik heb morgen me eerste les @ de muziekschool. Wat kan ik verwachten?
quote:
wat een gedrochtquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:38 schreef Rechterbal het volgende:
Don't fucking tempt me!
[ afbeelding ]
Hij is zo lelijk, maar ik wil hem!
Ik zou altijd alles gelijk vervangenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:36 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
![]()
Gewoon een soort kennismaking dus? Die kerel zal toch wel me skills inventariseren en aan de hand daarvan mij beter proberen te maken?
Ik ga me onderste 3 snaren vervangen, want die heb ik nog over. En aangezien ik nu niet in een band zit, boeit dat niet zo als ik de 105 niet vervang.
quote:
Ik ook, maar ik zit krap @ de moment, en dan blijf ik met die 3 snaren zitten.quote:
Er is altijd een meest hopeloos geval toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:10 schreef KaMo het volgende:
Ja, als het goed is hebben ze hopelozere gevallen gezien
Ja dat zijn die technieken waarmee je jezelf een blessure speelt na een tijd.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:30 schreef Sjoegerd het volgende:
En is er zoiets als een foute techniek?
Ja okay, maar er is niet een "vaste" goede techniek toch? Sommigen zweren bij hun basgitaar hoog hangen bijvoorbeeld, maar daar houd mijn pols niet zo van. Dus mijne hangt vrij laag.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja dat zijn die technieken waarmee je jezelf een blessure speelt na een tijd..
Zelf vind ik het niet prettig om m'n bas zo laag te hebben hangen, heb 'm net boven m'n riem, maar zo lang het niet hier op lijkt, is er weinig mis mee...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja okay, maar er is niet een "vaste" goede techniek toch? Sommigen zweren bij hun basgitaar hoog hangen bijvoorbeeld, maar daar houd mijn pols niet zo van. Dus mijne hangt vrij laag.
Ze laten het ook altijd op been steunen, zodat ze er toch nog bij kunnenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:42 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Zelf vind ik het niet prettig om m'n bas zo laag te hebben hangen, heb 'm net boven m'n riem, maar zo lang het niet hier op lijkt, is er weinig mis mee...![]()
[ afbeelding ]
1 april (Je kalender is stuk)quote:Op woensdag 15 april 2009 23:42 schreef Rechterbal het volgende:
Jongens, ik heb 2 hele coole en dure akkoordeons gevonden op zolder. Van me pa geweest.
Ik stop met basspelen. Ik ga in een hoempapa band.
Later!
Ik blij dat ik morgen vrij ben, welterustenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:56 schreef Rechterbal het volgende:
Maar ik ga na bed, me typskills hebben zwaar te lijden onder me moeheid. Net als me werk dat ik morgen moet doen, waarschijnlijk.
Geen ervaring, maar ik denk niet dat hij tegen zal vallen. Anders probeer eens uit in de winkel?quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:15 schreef Hansch het volgende:
ik wil eindelijk toch gaan beginnen met bassen, gaat me meer liggen dan gewoon gitaar spelen denk ik
nu is mijn oog gevallen op een Yamaha RBX270
[ afbeelding ]
iemand ervaringen ermee?
Ga ik ook eerst doen uiteraardquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:52 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Geen ervaring, maar ik denk niet dat hij tegen zal vallen. Anders probeer eens uit in de winkel?
Ibanez GSR180quote:
Ik heb ook een Yamaha RBX nog watquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:15 schreef Hansch het volgende:
ik wil eindelijk toch gaan beginnen met bassen, gaat me meer liggen dan gewoon gitaar spelen denk ik
nu is mijn oog gevallen op een Yamaha RBX270
[ afbeelding ]
iemand ervaringen ermee?
Voor wat voor effecten? Instinctief zeg ik; Zoom B2 (of de wat meer uitgebreide Zoom B2.1). Ik heb de B2, er lang mee opgetreden en speel er thuis nog met veel plezier mee. De 2.1 heeft een expressiepedaal en een USB-uitgang, wat handig kan zijn om hen aan je pc te hangenquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:21 schreef Hansch het volgende:
[..]
Ga ik ook eerst doen uiteraardWas ook benieuwd of mensen op fok er ervaring mee hadden
Ik wil graag progressieve rock/metal gaan bassen, wat zou een mooi beginners effecten pedaal zijn dan?
Yikes! Soort van... Jetsonsbasquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:54 schreef J0ttem het volgende:
Had gisteren op een Musicman Stingray gespeeld
Erg tof geluid en speelt ook lekker weg, maar vond de Sterling net iets fijner : P
Nu alleen nog de Bongo (mijn nummer 1 GAS bas) en dan heb ik op alle (hoofd) Musicmans gespeeld
(tot de Big Al in de Nederlanse winkels ligt)
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die vind ik juist zwaar teleurstellen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh en de Hartke HA3500 met een VX410 cab klinkt ook vrij goed naar mijn mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |