Ik ga voor dr zingenquote:Op maandag 6 april 2009 00:36 schreef damsco het volgende:
[..]
zo slecht ziet ze er niet uit hoor. genoeg jongens die haar willen
Dat blijktquote:Op maandag 6 april 2009 00:36 schreef damsco het volgende:
[..]
...en toen was het duidelijk. Fake.quote:Op maandag 6 april 2009 00:35 schreef damsco het volgende:
naja fok it. mooie dames hou je toch niet voor je alleen. het moest vroeg of laat eens mis gaan
Je had na de OP nog de indruk dat het 'echt' was?quote:Op maandag 6 april 2009 00:37 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
...en toen was het duidelijk. Fake.
Nee, tuurlijk niet.quote:Op maandag 6 april 2009 00:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je had na de OP nog de indruk dat het 'echt' was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 april 2009 00:40 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hulde aan jou.quote:Op maandag 6 april 2009 00:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet niet precies waarom, maar even de OP quoten.
Oeh, iemand is jaloers herenquote:Op maandag 6 april 2009 00:44 schreef De_Jostiband het volgende:
[..]
Hulde aan jou.
En inderdaad, wat een vetzak van een trol is me dat.
en daarom zal jij nooit blauw wordenquote:Op maandag 6 april 2009 00:38 schreef Paul het volgende:
Als ik mod was had ik alle foto's weggehaald en er een slotje opgezet
Was ik maar mod
Hahahaha raap me opquote:
Ik zie vooral veel neus.quote:
En de dikke trol op die foto is degene die haar heeft opgegeten ofzo?quote:Op maandag 6 april 2009 00:36 schreef damsco het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2009 01:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
En de dikke trol op die foto is degene die haar heeft opgegeten ofzo?
Komt omdat ze TS bedrogen heeft, ze is verre familie van Pinokio.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |