abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68029209
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:57 schreef qu63 het volgende:
Blijft trouwens wel mooi dat 24 actuele en controversiële items aanpakt, vrouwelijke en zwarte presidenten en nu stamcelonderzoek/therapie!
Maar er klopt geen zak van. Stamcellen moeten matchen, anders is de kans op succes niet groot. Je krijgt de helft van je vader en de helft van je moeder, daarom is de donor haast altijd een broer of zus (of een donor uit een donorbank). De kans dat je broer of zus matchen is 25% en de kans dat je kind matched minder dan 1%.

Maar verder is dat niet zo relevant. Erg spannende aflevering. Beetje merkwaardige plotwending met Tony. Had overigens de hele tijd het idee dat we zouden eindigen met een silent klok voor Tony.
  Moderator woensdag 15 april 2009 @ 09:01:50 #242
42184 crew  DaMart
pi_68030419
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:29 schreef scanman01 het volgende:
Tony is natuurlijk geen bad guy. Hij heeft nota bene net het leven gered van vele duizenden door die raketten te vernietigen. Dus dat hij bad guy is kun je doorstrepen. Maar dat hij Larry vermoordt is natuurlijk wel een beetje belachelijk geschreven. Het duurde ook nog vrij lang, dus schiet hem dan gewoon een kogel door zijn kop. Dat deed hij niet, dus leeft Larry misschien nog???
Was Larry al niet stervende? Dan gebruikte hij dit vast om vertrouwen te winnen van die neger. Als Larry al dood is, natuurlijk .
quote:
We hebben van Hodges gehoord dat er nog mensen boven hem staan en Tony zal dat wel weten. Tony heeft al een paar keer iets willen vertellen aan Jack, maar is daar nooit aan toe gekomen. Misschien was dat het wel en is Tony nu op eigen houtje aan het uitvissen wie die nog hogere figuren zijn.
Dat is ook mijn gedachte. Het zou echt nergens op slaan als hij ineens toch een bad guy blijkt te zijn. Hij is ook een paar uur niet in beeld geweest en had contacten die hem al vertelden dat het nog niet voorbij was. Dus hij weet ongetwijfeld dat het niet eindigt met Starkwood.
  Moderator woensdag 15 april 2009 @ 09:03:43 #243
42184 crew  DaMart
pi_68030454
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Door dat gedoe met Tony vergeet ik helemaal te melden dat de scene met Kim natuurlijk briljant was

Geweldig geschreven, ook dat ze Jack al jaren zoekt.
Helemaal mee eens! Jack die dacht dat ze hem niet meer wilde zien, en Kim die al die jaren op zoek was naar Jack. Zou dit ook betekenen dat ze in seizoen 8 weer terugkomt?

Ik las trouwens op een 24-forum dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 15 april 2009 @ 09:27:01 #244
16082 Wytze
...Confidential
pi_68030926
quote:
Behalve als hij gewoon weer undercover is om een nog hogere bad guy te pakken te nemen.
Hij probeert al een flink aantal afleveringen iets te zeggen tegen Jack, maar telkens komt er iets tussen. Dat hebben ze niet voor niets geschreven.
Wanneer probeerde hij dat dan aan Jack te vertellen ? Dat heb ik vast gemist..
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_68032567
Neeeeeeeeeee!!!!! Moss!!!!!

Als ik die president was had ik het wel een keer gehad en een paar duizend soldaten, tanks, vliegtuigen en apaches de hoofdstad in gepompt. Ze heeft niet eens controle over het gazon van het Witte Huis!
---
  woensdag 15 april 2009 @ 10:38:04 #246
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68032793
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:27 schreef Wytze het volgende:

[..]

Wanneer probeerde hij dat dan aan Jack te vertellen ? Dat heb ik vast gemist..
Toen Tony aan de koffie zat buiten op zo'n terrasje en Jack hem belde, probeerde Tony ook iets te zeggen maar Jack onderbrak hem. En zoiets was ook al een keer eerder gebeurd.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator woensdag 15 april 2009 @ 11:06:06 #247
9859 crew  Karina
Woman
pi_68033653
Hele vage actie van Tony op het eind.

Mijn ideetjes: Larry is niet dood, alleen buiten bewustzijn, Tony wil kijken wat die neger van plan is en wie de eindbaas is. Alleen klopt dat ook niet helemaal, want Tony scheen die neger te kennen en de neger hem.

Tony heeft misschien nog een geheime agenda van zichzelf, wraak nemen op iemand? Ik vond wel dat hij een beetje vreemd reageerde toen hij hoorde dat Kim er was, of het daar iets mee te maken heeft?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_68034715
quote:
Op woensdag 15 april 2009 03:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Behalve als hij gewoon weer undercover is om een nog hogere bad guy te pakken te nemen.
Hij probeert al een flink aantal afleveringen iets te zeggen tegen Jack, maar telkens komt er iets tussen. Dat hebben ze niet voor niets geschreven.
je kunt er veel van maken, maar werkelijk alle scenario's zijn te ver gezocht. Tony kent die vent en die vent schiet tony ook niet dood dus ze wisten dat er zoiets ging gebeuren. Volgende week zal het wel wat duidelijker worden. Maar hoe dan ook het lijkt wel een prison break wending
  woensdag 15 april 2009 @ 11:44:21 #249
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68034784
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:41 schreef planethugo het volgende:

[..]

je kunt er veel van maken, maar werkelijk alle scenario's zijn te ver gezocht. Tony kent die vent en die vent schiet tony ook niet dood dus ze wisten dat er zoiets ging gebeuren. Volgende week zal het wel wat duidelijker worden. Maar hoe dan ook het lijkt wel een prison break wending
Ja, die donkere vent werkt met tony samen voor een nog hogere figuur dan Hodges was. Tony weet over die nog hogere figuur en doet daarom weer alsof hij ook bij de bad guys hoort. Klinkt niet eens zo heel ver gezocht. En hij moet het wel alleen doen want Jack is stervende.

Wat Tony al een aantal keren aan Jack wilde zeggen was vast dat het met Hodges niet is afgelopen.
pi_68036141
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:44 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ja, die donkere vent werkt met tony samen voor een nog hogere figuur dan Hodges was. Tony weet over die nog hogere figuur en doet daarom weer alsof hij ook bij de bad guys hoort. Klinkt niet eens zo heel ver gezocht. En hij moet het wel alleen doen want Jack is stervende.

Wat Tony al een aantal keren aan Jack wilde zeggen was vast dat het met Hodges niet is afgelopen.
dan zouden de bad guys toch wel heel erg dom zijn als ze tony nog vertrouwen na alles wat ie deze dag gedaan heeft.... Hoe dan ook het gaat voor mij een stapje te ver. Tony had net zo goed aan Moss het verhaal kunnen uitleggen en die neger op een afstandje gaan volgen.

Ik word er zowiezo een beetje moe van dat er steeds een nóg hogere baas is bij 24. Hodges leek me toch wel iemand die niet voor iemand anders werkt maar plotseling toveren ze nóg iemand uit de hoge hoed.
  woensdag 15 april 2009 @ 12:31:09 #251
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68036254
quote:
Op woensdag 15 april 2009 12:27 schreef planethugo het volgende:

[..]

dan zouden de bad guys toch wel heel erg dom zijn als ze tony nog vertrouwen na alles wat ie deze dag gedaan heeft.... Hoe dan ook het gaat voor mij een stapje te ver. Tony had net zo goed aan Moss het verhaal kunnen uitleggen en die neger op een afstandje gaan volgen.

Ik word er zowiezo een beetje moe van dat er steeds een nóg hogere baas is bij 24. Hodges leek me toch wel iemand die niet voor iemand anders werkt maar plotseling toveren ze nóg iemand uit de hoge hoed.
En Hodges is al een vermogend in invloedrijk persoon, wie zou er vermogender en invloedrijker kunnen zijn? Een sjeik uit Saudi-Arabië? Maar die heeft niet veel invloed (op olie na..)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 15 april 2009 @ 12:31:52 #252
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68036274
quote:

[..]

Dat laatste vond ik ook flauw ja.
Maar dat sommige dingen in '24' vergezocht zijn vind ik geen probleem. Het is een tv serie.
pi_68036305
quote:

[..]

Ja dat vind ik ook wel een zwaktebod. Het toont een gebrek aan creativiteit en kwaliteit. De schrijvers slagen er de laatste seizoenen niet in één badguy, of misschien twee, te creeëren die het hele seizoen de spanning erin houden. Nu is er steeds een nieuwe dreiging met een nieuwe vijand. Dat komt het idee dat het allemaal op één dag gebeurt ook niet ten goede als je het mij vraagt.

Afgezien van het einde was het wel een goede aflevering met een goede spanning en actie.
  woensdag 15 april 2009 @ 12:35:45 #254
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68036383
Ik vond dat het arresteren van Jon Voight wel een beetje makkelijk ging. Met zo'n bad guy verwacht je wel iets meer, maar hij was zelfs al bij de president op bezoek. Lekker makkelijk.
pi_68036413
quote:
Op woensdag 15 april 2009 12:35 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond dat het arresteren van Jon Voight wel een beetje makkelijk ging. Met zo'n bad guy verwacht je wel iets meer, maar hij was zelfs al bij de president op bezoek. Lekker makkelijk.
Ik had eigenlijk verwacht dat Taylor zou zeggen: 'Boys, arrest them fuckers.'
  woensdag 15 april 2009 @ 12:37:19 #256
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68036437
quote:
Op woensdag 15 april 2009 12:32 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook wel een zwaktebod. Het toont een gebrek aan creativiteit en kwaliteit. De schrijvers slagen er de laatste seizoenen niet in één badguy, of misschien twee, te creeëren die het hele seizoen de spanning erin houden. Nu is er steeds een nieuwe dreiging met een nieuwe vijand. Dat komt het idee dat het allemaal op één dag gebeurt ook niet ten goede als je het mij vraagt.
Omdat met maar 1 of 2 bad guys sommige kijkers veel te snel klagen dat er te weinig gebeurt enzo. Dat merk je in deze topics al bij sommigen. Als er een afleveringen geen kogels rondvliegen is het al een 'filler'.
pi_68036803
quote:
Op woensdag 15 april 2009 12:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Omdat met maar 1 of 2 bad guys sommige kijkers veel te snel klagen dat er te weinig gebeurt enzo. Dat merk je in deze topics al bij sommigen. Als er een afleveringen geen kogels rondvliegen is het al een 'filler'.
Ja, dat is inderdaad zo'n gezeik. Niet iedere aflevering hoeft vol actie te zitten. Maar in de eerdere seizoenen ontsnapte de bad guys altijd een keer of 6 op het laatste moment, maarja, daar kan je natuurlijk ook niet mee door blijven gaan.
pi_68036884
quote:

[..]

Tja... ik vrees dat het nooit goed is.

Maar toch heb ik het gevoel (en volgens mij met mij veel anderen) dat de eerste seizoenen anders waren. Ik kijk nog steeds, vind het nog steeds vermakelijk, maar heb niet meer de band met de serie, de karakters en de plotwendingen die ik de eerste drie seizoenen wel had.

Misschien dat de formule te bekend is geworden voor mij, maar bijvoorbeeld bij Lost (waar ik ook een groot fan van ben) hebben de schrijvers de boel na het zwakke derde siezoen weer helemaal op de rails gekregen. Heel ander soort serie natuurlijk, maar toch...
  woensdag 15 april 2009 @ 13:04:40 #259
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68037272
quote:
Op woensdag 15 april 2009 12:51 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

Tja... ik vrees dat het nooit goed is.

Maar toch heb ik het gevoel (en volgens mij met mij veel anderen) dat de eerste seizoenen anders waren. Ik kijk nog steeds, vind het nog steeds vermakelijk, maar heb niet meer de band met de serie, de karakters en de plotwendingen die ik de eerste drie seizoenen wel had.
Ze laten te veel vaste persoanages doodgaan, waardoor je ieder seizoen weer moet wennen aan nieuwelingen. De makers hadden Michelle en David Palmer er nooit uit moeten schrijven. Palmer stond ook zijn mannetje wel, dus daar hadden ze vast wel iets meer mee kunnen doen na zijn presidentstijd. En Michelle was ook een top personage.
pi_68039001
Ze hadden CTU er gewoon in moeten laten.
  woensdag 15 april 2009 @ 14:33:28 #261
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_68039560
quote:

[..]

Het kan ook spannend zijn zonder dat er kogels in het rond vliegen hoor.
quote:
Op woensdag 15 april 2009 12:32 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

Afgezien van het einde was het wel een goede aflevering met een goede spanning en actie.
Mee eens.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_68039753
quote:
Op woensdag 15 april 2009 14:33 schreef TC03 het volgende:

[..]

Het kan ook spannend zijn zonder dat er kogels in het rond vliegen hoor.
Klopt, maar het is ook niet erg als het even een aflevering wat minder spannend is en er meer tijd aan de verhaallijn wordt besteed. Als dat gebeurd dan zie je op internet al snel klachten dat het een slechte aflevering was. Ook hier.
  woensdag 15 april 2009 @ 15:35:32 #263
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_68041523
quote:
Op woensdag 15 april 2009 14:39 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Klopt, maar het is ook niet erg als het even een aflevering wat minder spannend is en er meer tijd aan de verhaallijn wordt besteed. Als dat gebeurd dan zie je op internet al snel klachten dat het een slechte aflevering was. Ook hier.
Dat komt omdat er dan niet aan de verhaallijn gewerkt wordt maar er gewoon niks gebeurt. Die verhaallijn met de dochter van de president is echt pure opvulling.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 15 april 2009 @ 17:34:09 #264
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68045428
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:35 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat komt omdat er dan niet aan de verhaallijn gewerkt wordt maar er gewoon niks gebeurt. Die verhaallijn met de dochter van de president is echt pure opvulling.
Die opvullers heb je dus nodig zodat de main personages van de ene plek naar de andere plek kunnen komen. Dat is het probleem van het real time aspect. Zonder die opvulverhaallijntjes zouden ze Jack dus ook moeten laten zien terwijl hij in een helicopter vliegt naar een volgend adres.
pi_68047205
quote:
Op woensdag 15 april 2009 14:11 schreef Sloggi het volgende:
Ze hadden CTU er gewoon in moeten laten.
nee juist niet dat is juist een leuke afwisseling, ik verwacht wel dat ze hierna concluderen dat CTU nodig is en het hersteld zal worden.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 15 april 2009 @ 22:09:49 #266
331 Merel
Be here now.
pi_68054811
Ik mis de ringtone van CTU
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_68057596
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:09 schreef Merel het volgende:
Ik heb hem jarenlang op m'n telefoon gehad, maar was hem op een keer zat....
Hoewel... misschien zet ik hem er maar weer eens op!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  woensdag 15 april 2009 @ 23:36:00 #268
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68057900
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:09 schreef Merel het volgende:
Toen Jack de president aannam in de conference room dacht ik dat ie kwam, maar het was een andere toon
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 15 april 2009 @ 23:39:30 #269
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_68057986
Het kan ook nog zo zijn dat niet Tony, maar Larry de bad guy is. En dat Tony dat heeft ontdekt en dus een legitieme reden had om Larry af te maken.

Okee, ik ben wanhopig op zoek naar redenen om Tony een toffe peer te laten blijven
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_68058139
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:25 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Ik heb hem jarenlang op m'n telefoon gehad, maar was hem op een keer zat....
Hoewel... misschien zet ik hem er maar weer eens op!
Ik heb hem nu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')