Ja, dat weet ik ook. Daarom gaat het dus alles behalve goed. Hij heeft het nu al veel vaker nodig dan om de 2 uur.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Toen ze het gaf zei ze dat het normaal gesproken om de 2 uur zou zijn, maar dat hij het mocht gebruiken als hij vond dat het nodig was.
Dan kijk je niet meerquote:
24 is vanaf het begin een drama-serie, daar hoort dus niet altijd spanning bij.quote:
Zal allemaal wel, maar t/m seizoen 5 was 24 veel spannender.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
24 is vanaf het begin een drama-serie, daar hoort dus niet altijd spanning bij.
Uhm.. ja, hij is erg kwetsbaar inderdaad als hij ook dit weer overleeftquote:Op woensdag 8 april 2009 01:06 schreef cygnusx het volgende:
24 is de enige serie welke ik (vooral dit seizoen) niet uitstel om te kijken. Ik kijk het altijd direct op dinsdag
Echt een goed seizoen, het lijkt mij echter ook onwaarschijnlijk dat jack dood gaat. Ze willen denk ik liever wat meer kwetsbaarheid tonen aan jack, omdat hij bijna op robocop gaat lijken met dat hij overdal doorheen maait.
Kim denkt toch nog steeds dat haar vader dood is. Ik denk dat het wel goed gaat tussen hen, maar dat Jack haar dochter wil besparen opnieuw hem te verliezen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook. En dat het dan niet zo goed gaat tussen Kim en Jack en dat Renee opnieuw alles doet om Jack's leven te redden via Kim.
Nee toch? Jack deed alsof hij dood was aan het einde van seizoen 4. In seizoen 5 werd duidelijk dat hij nog leefde en heeft Kim hem nog gezien bij CTU rond de tijd dat Edgar stierf. Aan het eind van seizoen 5 werd Jack ontvoerd door de Chinezen. Dus Kim kan hooguit denken dat hij nog steeds verdwenen is.quote:Op woensdag 8 april 2009 04:15 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Kim denkt toch nog steeds dat haar vader dood is.
quote:"Just a few more weeks until we find out if Jack Bauer is going to succumb to some form of weaponized Mad Cow Disease (hint: he’s already signed up for at least two more seasons, so unless the writers are taking the character in a bold new direction that involves lots of drooling, babbling, and loss of physical coordination, I say no), but it sounds like a few of Kiefer Sutherland’s fans are developing their own peculiar brand of dementia. Or so you might think, judging by the couple Kiefer Sutherland sat next to on a New York-to-London flight:
"On my flight here a couple next to me said, ‘We feel much safer on the plane with you here’…. I couldn’t figure it out. If you’ve seen 24 you’d know anyone within three feet of me dies.”
Kiefer’s got a point—two points, really. First, anyone who’s seen the show knows that even being acquainted with Jack Bauer is tantamount to a friggin’ death sentence. Second, Kiefer Sutherland is not Jack Bauer. Although Kiefer seems like a decent enough guy. Lord knows, there’s no better man to have at your side if you’re ever assaulted by a Christmas tree."
Dat begreep ik dus ook niet, ze konden toch gewoon doorgaan met de aanval, dan waren die raketten ook geraakt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die fighters waren 10seconden van die basis verwijderd
Hadden ze die bunker gewoon platgegooid dan hadden ze die raketten echt nooit meer kunnen lanceren. Dit soort shit irriteert me echt.
quote:Op woensdag 8 april 2009 08:23 schreef morgane het volgende:
"there’s no better man to have at your side if you’re ever assaulted by a Christmas tree."
Vind ik ook een beetje raar. Sowieso is dat niet echt spannend, want iedereen weet wel dat Bauer hieraan niet zal overlijden.quote:Op woensdag 8 april 2009 08:28 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk vind ik de miraculeuze genezing (die er ongetwijfeld zit aan te komen) ook wel weer vergezocht. Dit virus was eerst ongeneeselijk maar nu is er toch opeens een experimenteel geneesmiddel voorhanden.
Des te groter zal de schok zijn als ie tóch overlijd!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:56 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Vind ik ook een beetje raar. Sowieso is dat niet echt spannend, want iedereen weet wel dat Bauer hieraan niet zal overlijden.
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
24 is vanaf het begin een drama-serie, daar hoort dus niet altijd spanning bij.
Waarom zijn ze dan steeds genomineerd voor beste dramaserie?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.24 is een actieserie, en geen dramaserie. Als je anders denkt snap je er echt niets van. Een dramaserie gaat over personages en de verhoudingen tussen personages onderling in een bepaalde context. Daar horen dingen bij als karakterverdieping en -ontwikkeling. Geen van die zaken is in grote mate aanwezig bij 24. 24 moet het hebben van de actie en spanning. 24 is geen dramaserie, punt.
Alhoewel seizoen 7 beter in elkaar zit dan seizoen 6, is het een feit dat er minder actie en spanning in zit. Dat vind ik erg teleurstellend. Dan kan je er nog wel duizend opzwepende achtergronddeuntjes ingooien, dat maakt het niet ineens spannend.
Dit zijn de catogorieën:quote:Op woensdag 8 april 2009 15:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dan steeds genomineerd voor beste dramaserie?
Gezien de schaarste aan actieseries is het logisch dat het onder drama valt en niet één van de overige categorieën.quote:# Outstanding Comedy Series
# Outstanding Drama Series
# Outstanding Variety, Music or Comedy Series
# Outstanding Miniseries
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |