en nu voel je je zeker stoer?quote:Op zondag 5 april 2009 23:42 schreef B.E.D het volgende:
[..]
ey brada luister ik ben gewoon een ghetto-boi
dus kom geen grappen met me maken
ik ken de ghetto hoodz, van Bimri tot Roffa en ik ben groot geworden op Moksi-a-Lesi en Klaroeng en Antroewa
dus kom me niet lullen...
In Rio zou dat een redelijke wijk zijn. Het is maar wat je als norm neemt. Vergeleken met Aerdenhout is het inderdaad een slechte buurt, maar in vergelijking met een barrio in ZA is Woensel West geen ghetto.quote:Op zondag 5 april 2009 23:40 schreef Dennis_enzo het volgende:
Woensel West is wel degelijk een ghetto.
Ook dat is waar. Het is in Nederland gewoon een van de mindere wijken en het zou ook in Rio geen nette villawijk zijn, maar mondiaal bekeken is het absoluut geen ghetto te noemen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:32 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Als je op het juiste tijdstip fotografeert kan je iedere wijk mooi laten lijken.
Dat is geen wijk. Dat is een open plek tussen huizen in. Zo te zien huizen zonder prullenbak.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:35 schreef SpecialK het volgende:
Ik vraag me dan wel af welk tijdstip je moet uitkiezen voor deze wijk
[ afbeelding ]
Ik woon in een zijstraat van de Bolwaterstraat, leipe shizzlequote:Op maandag 6 april 2009 23:51 schreef Espabilado het volgende:
En och;
http://www.misdaadkaart.nl/Alles/Schietpartij_6
[..]
Hoewel er wel dubbeltellingen tussen zitten omdat berichten over onderzoek naar een eerdere schietpartij ook weergeven wordt onder schietpartij.
mooi kleurrijk kiekjequote:Op vrijdag 10 april 2009 10:35 schreef SpecialK het volgende:
Ik vraag me dan wel af welk tijdstip je moet uitkiezen voor deze wijk
[ afbeelding ]
Met als enig verschil dat je in de Kolenkitbuurt hoogstens beroofd of weggepest wordt en in Peckham zelfs aan het mes geregen kan worden.quote:Op zondag 5 april 2009 23:56 schreef SpecialK het volgende:
Kolenkit buurt, Amsterdam
[ afbeelding ]
Peckham, London
[ afbeelding ]
Zou me niets verbazen als Amsterdam die flats had opgebouwd naar voorbeeld van 'Miljoenenprojecten' in Zweden.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:50 schreef Dingess het volgende:
9 van de 10 fokkers durft zelfs niet door crooswijk of kralingen te lopen in hun eentje ..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:00 schreef Merkie het volgende:
Voor goede picca's uit de New Yorkse ghetto's van pakweg 40 jaar geleden raad ik deze fotoserie aan.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, echte ghetto.
Voor goede picca's uit de New Yorkse ghetto's van pakweg 40 jaar geleden raad ik deze fotoserie aan.
Kom je daar echt vandaan? Ik woon namelijk daar momenteel..hoewel niet in de slums.quote:Op zondag 5 april 2009 23:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit de slums van Bogota dus je weet
Geuzenveldquote:Op zondag 12 april 2009 01:43 schreef Siniti het volgende:
GEUZENVELD REPRESENT DE LEVEN ID HET GHETTO IS ZWAAR PAPIS NOOIT PIPA VERGETEN G JE WORD ZO GEKILLT
Blijft opmerkelijk hoe New York opgeknapt is in 10 a 20 jaar tijd. Keek vandaag toevallig aflevering van How I Met Your Mother, wat over NY'ers gaat, en daarin werd dat ook even behandeld.... maar zie nu op die foto's hoe erg het pas echt was.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:00 schreef Merkie het volgende:
Je moest eens het tokkie-zigeuner kamp 100 meter van deze flat af zienquote:Op zondag 12 april 2009 01:47 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Geuzenveld
[ afbeelding ]
Ik hou er wel mee op...![]()
![]()
quote:Op zondag 12 april 2009 01:43 schreef Siniti het volgende:
GEUZENVELD REPRESENT DE LEVEN ID HET GHETTO IS ZWAAR PAPIS NOOIT PIPA VERGETEN G JE WORD ZO GEKILLT
In welk jaar leef jij manquote:Op maandag 6 april 2009 00:00 schreef J.Herrer het volgende:
De beruchte Schilderswijk
[ afbeelding ]
Ik moet toegeven, die blaadjes op de weg en dat scheve paaltje geven het wel een zware ghetto-look![]()
Woon je in de buurt van Bosa? Ik kan me er niet veel van herinneren maar volgens mij was het aardig pauper. We woonden in ieder geval aan de grens van een grote ghetto (Bolivar)quote:Op zondag 12 april 2009 01:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Kom je daar echt vandaan? Ik woon namelijk daar momenteel..hoewel niet in de slums.
Inderdaad, hier zijn pas echt ghetto's, ik ken dat hele Woensel West niet maar dat kan hier nooit tegen opboxen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |