quote:Op maandag 6 april 2009 00:00 schreef J.Herrer het volgende:
De beruchte Schilderswijk
[ afbeelding ]
Ik moet toegeven, die blaadjes op de weg en dat scheve paaltje geven het wel een zware ghetto-look![]()
Laat jij even het nieuwste gebouw aan het rand van de kolenkitbuurt zien.quote:Op zondag 5 april 2009 23:56 schreef SpecialK het volgende:
Kolenkit buurt, Amsterdam
[ afbeelding ]
Peckham, London
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 april 2009 23:40 schreef Dennis_enzo het volgende:
Woensel West is wel degelijk een ghetto.
quote:Op maandag 6 april 2009 00:11 schreef cheqy het volgende:
[..]
Laat jij even het nieuwste gebouw aan het rand van de kolenkitbuurt zien.![]()
Ik wil niet beweren dat het een ghetto is maar zo rooskleurig als jij het doet overkomen.....
Och ja, je zult het inderdaad wel overleven. Toen ik nog in Overvecht woonde kon ik op dit tijdstip niet zonder geziek over straat, dat dan weer wel.quote:Op zondag 5 april 2009 23:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij best wel mee. Je kunt in Nederland overal prima over straat, zelfs op dit tijdstip.
Straatsoldaten.quote:Op maandag 6 april 2009 00:21 schreef L0t.. het volgende:
Al die gastjes die zijn 'opgegroeid op de straat'.
Ik lachte hardopquote:Op maandag 6 april 2009 00:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik zit dus het afgelopen jaar om het weekend in londen. Een tijdje met m'n vriendin onderdak gehad in een studentenflatje in brixton ik liep dus een keertje vanaf the underground naar dat huis. Ik dacht hey, leuk... bloemen op straat.... hmmmm. Paar seconden later realiseer ik me wat dat betekende
100 meter later... weer bloemen en kransjes.
2 steekpartijen die week.
Ik dus harder lopen
quote:Op maandag 6 april 2009 00:03 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
De Bijlmer is ook helemaal niet lelijk (meer)
Op een paar gallerijflats na is het gewoon een moderne vinexwijk
quote:
Zogenaamdquote:Op zondag 5 april 2009 23:38 schreef J.Herrer het volgende:
Klacht: mensen die niet weten waar ze het over hebben, wat hier een 'ghetto' is, is in Brazilie of India ofzo een wijk voor de allerhoogste klasse..![]()
quote:Op zondag 5 april 2009 23:57 schreef marcel-o het volgende:
hier heet t dan ook niet ghetto maar kankerbuurt
In de zin van, als je daar woont krijg je een hartaanval door claustrofobie.quote:
NegerwaardBeverwaard is ook zo ietsquote:
Oh hoiquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |