quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:00 schreef Merkie het volgende:
Voor goede picca's uit de New Yorkse ghetto's van pakweg 40 jaar geleden raad ik deze fotoserie aan.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, echte ghetto.
Voor goede picca's uit de New Yorkse ghetto's van pakweg 40 jaar geleden raad ik deze fotoserie aan.
Kom je daar echt vandaan? Ik woon namelijk daar momenteel..hoewel niet in de slums.quote:Op zondag 5 april 2009 23:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit de slums van Bogota dus je weet
Geuzenveldquote:Op zondag 12 april 2009 01:43 schreef Siniti het volgende:
GEUZENVELD REPRESENT DE LEVEN ID HET GHETTO IS ZWAAR PAPIS NOOIT PIPA VERGETEN G JE WORD ZO GEKILLT
Blijft opmerkelijk hoe New York opgeknapt is in 10 a 20 jaar tijd. Keek vandaag toevallig aflevering van How I Met Your Mother, wat over NY'ers gaat, en daarin werd dat ook even behandeld.... maar zie nu op die foto's hoe erg het pas echt was.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:00 schreef Merkie het volgende:
Je moest eens het tokkie-zigeuner kamp 100 meter van deze flat af zienquote:Op zondag 12 april 2009 01:47 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Geuzenveld
[ afbeelding ]
Ik hou er wel mee op...![]()
![]()
quote:Op zondag 12 april 2009 01:43 schreef Siniti het volgende:
GEUZENVELD REPRESENT DE LEVEN ID HET GHETTO IS ZWAAR PAPIS NOOIT PIPA VERGETEN G JE WORD ZO GEKILLT
In welk jaar leef jij manquote:Op maandag 6 april 2009 00:00 schreef J.Herrer het volgende:
De beruchte Schilderswijk
[ afbeelding ]
Ik moet toegeven, die blaadjes op de weg en dat scheve paaltje geven het wel een zware ghetto-look![]()
Woon je in de buurt van Bosa? Ik kan me er niet veel van herinneren maar volgens mij was het aardig pauper. We woonden in ieder geval aan de grens van een grote ghetto (Bolivar)quote:Op zondag 12 april 2009 01:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Kom je daar echt vandaan? Ik woon namelijk daar momenteel..hoewel niet in de slums.
Inderdaad, hier zijn pas echt ghetto's, ik ken dat hele Woensel West niet maar dat kan hier nooit tegen opboxen.
quote:Op zondag 12 april 2009 23:25 schreef hydrah het volgende:
Ik represent, de Beuningse Ghetto 'Ganzeneiland' !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste 10-15 jaar is dat wel echt enorm verbeterd, het aantal moorden is nog maar een kwart van het "hoogtepunt" van vijftien jaar geleden, en Harlem is lang zo onveilig niet meer.quote:
Dat is kut voor ze, ik ga daar echt niet lopen als et fucking rustig isquote:Op zondag 12 april 2009 21:46 schreef Igen het volgende:
[..]
Yo over het Lambertus Zijlplein fietsen terwijl het voetgangersgebied is. Vet G man.
Ja, uit een onderzoekje voor onze studie bleek dat een van de grootste klachten van de buurtbewoners te zijn. Ja, en inbraken, maar uit de politiecijfers bleek dat dat volkomen onterecht is.
Ook al die daklozenquote:Op maandag 13 april 2009 00:19 schreef Adidah het volgende:
Ik heb echt een hekel aan Nederlanders die termen als "ghetto" en "van de straat" gebruiken om hun levenswijze te omschrijven. Flikker toch een eind op man, zelfs voor de armsten hebben we in dit land nog voorzieningen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |