En je ziet er gelijk uit een een sjonnie.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 17:36 schreef shadowflash het volgende:
[ afbeelding ]
Victoryok dat is een plaatje van een damesschoen , maar dat is het enige wat ik zosnel kon vinden wat op mijn schoenen leek , welke ik op het moment aanheb.
Nou, ben er maar trots opquote:Op maandag 6 april 2009 17:36 schreef shadowflash het volgende:
[ afbeelding ]
Victoryok dat is een plaatje van een damesschoen , maar dat is het enige wat ik zosnel kon vinden wat op mijn schoenen leek , welke ik op het moment aanheb.
quote:Op maandag 6 april 2009 00:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oeh........ schoenen met een terminale ziekte
Nee met All Stars ben je gelukkig hardstikke bij de tijd. In 1980quote:Op maandag 6 april 2009 17:55 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
En je ziet er gelijk uit een een sjonnie.All Stars
Als maxies voor 2 kwartjes geproduceerd worden dan worden allstars voor 2 stuivers in elkaar geflanst dus dat van die lijmchinezen is geen argument.quote:Op maandag 6 april 2009 17:59 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Check de shoes.
Typisch voor de lagere kastes der maatschappij: "Max" jes noemen ze die kutdingen wat door een paar lijmchinezen voor 2 kwartjes in elkaar gezet worden.
En dan die lucht erinDan veer je beter ->
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hip zijn en met de tijd mee willen gaan is echt kansloos. Gewoon aantrekken waar je zin in hebt is beter hoor.quote:Op maandag 6 april 2009 18:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee met All Stars ben je gelukkig hardstikke bij de tijd. In 1980.
[..]
Smaken verschillen, verschillen moeten er zijn...quote:Op maandag 6 april 2009 17:57 schreef BigKahuna het volgende:
Die Mr. Cooper is ook echt de koning van de wansmaak he. Alice Cooper + Nike Air Max Classic =![]()
![]()
Dus? Dan werken ze tenminste nog ergens voor.quote:Op maandag 6 april 2009 19:14 schreef Biefstuk het volgende:
Die nike air max schoenen worden gelijmd door 10 jarige kids.
All stars door 6 jarige kinderen
Punt is, all stars zijn nog simpeler te maken dan teenslippers en nog betaal je er 50-60 euro voorquote:Op maandag 6 april 2009 19:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dus? Dan werken ze tenminste nog ergens voor.
Truequote:Op maandag 6 april 2009 19:19 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Punt is, all stars zijn nog simpeler te maken dan teenslippers en nog betaal je er 50-60 euro voor
Indd die lui van tegenwoordig zijn haast te lui om te werkenquote:Op maandag 6 april 2009 19:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dus? Dan werken ze tenminste nog ergens voor.
Nou ben ik naast / door mijn stage ook werkloos maar bezig met een nieuwe baan want moet Ajax, laptop en vakantie nog betalen / kopenquote:Op maandag 6 april 2009 19:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Indd die lui van tegenwoordig zijn haast te lui om te werken
Check die kop danquote:Op maandag 6 april 2009 17:59 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Check de shoes.
Typisch voor de lagere kastes der maatschappij: "Max" jes noemen ze die kutdingen wat door een paar lijmchinezen voor 2 kwartjes in elkaar gezet worden.
En dan die lucht erinDan veer je beter ->
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|