Is het te duur voor je jongen?quote:Op maandag 6 april 2009 08:04 schreef BigKahuna het volgende:
Al die mensen hier die Air Max aanbidden doen je toch weer beseffen dat je op Fok zit.
Die draag je toch niet in het dagelijks leven he?quote:
Nee hoor. Naast het feit dat het uiterlijk bepaalde dingen bij mij oproept (iets met Aussie's en dergelijke), vind ik de schoenen godsafzichtelijk. Ik heb duidelijk een meer elitair gerichte smaak, met meerdere schoenen. Onder andere de schoenen waar dit topic om draait (niet de Nike's dus) staan in mijn inloopkast, maar ook diverse schoenen die passen bij diverse gelegenheden. Air Max roepen gewoon het gevoel bij mij op dat past bij goedkoop en asociaal. Maar dat is mijn hersenkronkel.quote:
Misschien ben ik ook wel een kamper.quote:Op maandag 6 april 2009 09:19 schreef memrtn het volgende:
[..]
Nee hoor. Naast het feit dat het uiterlijk bepaalde dingen bij mij oproept (iets met Aussie's en dergelijke), vind ik de schoenen godsafzichtelijk. Ik heb duidelijk een meer elitair gerichte smaak, met meerdere schoenen. Onder andere de schoenen waar dit topic om draait (niet de Nike's dus) staan in mijn inloopkast, maar ook diverse schoenen die passen bij diverse gelegenheden. Air Max roepen gewoon het gevoel bij mij op dat past bij goedkoop en asociaal. Maar dat is mijn hersenkronkel.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 6 april 2009 09:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel een kamper.
Dat probeerde ik dus te verwoorden op dezen vroege ochtend.quote:Op maandag 6 april 2009 09:23 schreef fathank het volgende:
Air Max classics. Die worden alleen nog gedragen door old-school gabbers die de tand des tijds nog hebben doorstaan
.
Misschien.quote:Op maandag 6 april 2009 09:24 schreef memrtn het volgende:
[..]
Als ik zeg gefeliciteerd dan bepaald ik dat wel.
Van domme antwoorden krijg je domme reactie's, dus deze reactie is niet geheel terecht.quote:Op maandag 6 april 2009 09:25 schreef memrtn het volgende:
[..]
Kampers zijn nooit succesvol in het communiceren met intellectuele mensen.
Die zien er niet uit.quote:Op maandag 6 april 2009 09:26 schreef fathank het volgende:
Air Max 1 is dan trouwens weer niks mis mee.
Ik heb een aantal Floris van Bommel's, en daarnaast voor de meer casual gelegenheden Le Coq Sportif's.quote:Op maandag 6 april 2009 09:27 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Van domme antwoorden krijg je domme reactie's, dus deze reactie is niet geheel terecht.
Maar ik vraag me wel af welke schoenen jij zo nu en dan draagt buiten All Stars.
Dacht ik al wel, alhoewel sommige Le Coqs er wel mee door kunnen.quote:Op maandag 6 april 2009 09:29 schreef memrtn het volgende:
[..]
Ik heb een aantal Floris van Bommel's, en daarnaast voor de meer casual gelegenheden Le Coq Sportif's.
Tof.quote:Op maandag 6 april 2009 09:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dacht ik al wel, alhoewel sommige Le Coqs er wel mee door kunnen.
Ik vond ze 10 jaar geleden wel hipquote:Op maandag 6 april 2009 08:13 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Echt wtf, zijn er mensen die dit mooi vinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |