is dat ook een beetje de insteek van die hele film 2012 geweest?quote:Op zondag 5 april 2009 19:36 schreef MaGNeT het volgende:
Leuk dat de NASA erbij gehaald wordt, maar als je verder gaat zoeken naar de bronnen dan blijkt dat het verhaal is gebasseerd op een algemeen onderzoek naar de invloed van uitbarstingen op de zon op powergrids.
En 2012 is "toevallig" gekozen omdat het iedere 11 jaar raak kan zijn...
Evengoed stop ik toch maar een backup-harddisk in een loden kist, tegen die tijd...
Ik heb het in het NWS-topic ook al gezegd, maar "toevallig" is bij mij thuis al drie keer de stroom uitgevallen deze week. Ik heb geen idee of dat te maken kan hebben met al die activiteit op de zon, maar ik zou niet weten wat de andere oorzaak zou kunnen zijn. Vroeger nooit maar dan ook nooit last van gehad.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:40 schreef MissHobje het volgende:
toch wel iets hinder door die zonnestormuitstootdinges
Maar op het moment van inschakelen komt er een te hoge piek waardoor alles alsnog uitvaltquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:48 schreef sterretje38 het volgende:
Volgens mij is dit bericht een storm in een glas water. Elektriciteit kun je uitschakelen, wat dan ook hoogstwaarschijnlijk zal gebeuren tegen die tijd mocht het nodig zijn.
De klapper zal heus wel komen, maar dat kan net zo goed vandaag als morgen of op 21-12-2012.
We zullen wel zien.Ik maak me er niet zo druk om. Als het tijd is, is het tijd en anders leven we nog een dag langer.
En vonken kunnen overspringen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:18 schreef Syd het volgende:
[..]
Maar op het moment van inschakelen komt er een te hoge piek waardoor alles alsnog uitvalt
quote:Op woensdag 2 maart 2011 03:59 schreef truepositive het volgende:
Nasa lult ook even mee met de 2012 paniek. Wat ze hier stellen is in de pers vandaag debunked: http://www.depers.nl/wete(...)roeikas-stoppen.html
Daar wordt niet paniekerig gedaan over 2012.quote:
NASA dus niet....?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:06 schreef truepositive het volgende:
Precies, maar NASA dus wel, en dat is raar als het pertinente onzin lijkt te zijn.
Ze praten idd over storm..... Maar niet over 2012 zoals jij suggareeertquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:46 schreef truepositive het volgende:
NASA zegt gruwelijke storm, ons eigen nederlandsch onderzoek zegt dat er helemaal niks gaat gebeuren.
Lijkt er nu op volgens berichten die ik her en der heb gelezen en gezien dat t gaat om een zonnevlam periode die kan duren van nu tot en met 2014 dus echt veel kunnen we toch niet doen. Zeker niet aangezien de zon niet denkt oh wacht het is 2014 geweest dus nu moet ik me weer rustig houden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:01 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ze praten idd over storm..... Maar niet over 2012 zoals jij suggareeert
En wat is er 6 jaar geleden gebeurd?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:44 schreef Frutsel het volgende:
Kuch...
Strongest solarstorm in six years underway
Het einde is in zicht.. de zonnestorm!!!!
Vannacht een M9... woensdag kans op poollicht..
Maar die waren niet direct op ons gericht afaikquote:Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef Frutsel het volgende:
True... al hebben we d'r al een paar gehad...
Weer, Klimaat & Natuurrampen: JAAROVERZICHT 2011
zie Februari en verderop
In sommige gevallen misschien maar goed ookquote:Op maandag 23 januari 2012 19:46 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Maar die waren niet direct op ons gericht afaik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |