of dat ze die stoeltjes terug betalenquote:Op zondag 5 april 2009 19:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je kunt er wel voor zorgen dat ze naar geen enkel stadion meer kunnen komen.
Op zijn minst.quote:Op zondag 5 april 2009 19:22 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
of dat ze die stoeltjes terug betalen
Doet ie goedquote:
Zo te zien, maar 1 kamer idd. Bed naast de bank.quote:Op zondag 5 april 2009 19:25 schreef rubbereend het volgende:
aha van Dijk heeft een kamer in de PC
Wel handig bekeken. Dat scheelt benzine- en parkeerkosten.quote:Op zondag 5 april 2009 19:26 schreef golfer het volgende:
Van Dijk met een snol in de PC Hooftstraat. Kan ze gelijk zijn geld even uitgeven in de winkels beneden.
quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 19:26 schreef SCH het volgende:
Die vriendin, die denkt dat ze haar modellencarriere uit het slop kan halen door deze repo.
Jaloerse rukkerdsquote:Op zondag 5 april 2009 19:26 schreef koemleit het volgende:
die vriendin moet echt wel ongelofelijk dom zijn.
Hij heeft dezelfde geaardheid als jij en SCH. Vandaar waarschijnlijk.quote:Op zondag 5 april 2009 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Doet ie goed
Aparte jongen wel, ooit eens een interview van gelezen... heel ander type dan de doorsnee voetballer...
ik ken weinig studenten die een gele muur en een rode bank combinerenquote:
Die beeld ies vermakelijk.quote:Op zondag 5 april 2009 19:22 schreef Palmboom313 het volgende:
waarom die beeld vrij gegeven Feyenoord
ik dacht dat Dominique zijn vriendin wasquote:
En dat mokkel zit er voor de vorm?quote:Op zondag 5 april 2009 19:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde geaardheid als jij en SCH. Vandaar waarschijnlijk.
Als elke voetballer zo'n chick op de bank heeft wel. Maar de NOS kan zich beter bezig houden met.... voetbal.quote:Op zondag 5 april 2009 19:27 schreef pekel het volgende:
Moet een vast item worden, thuis bij de speler van de dag.
In de PC.quote:Op zondag 5 april 2009 19:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ken weinig studenten die een gele muur en een rode bank combineren
Dat hebben er meer...quote:Op zondag 5 april 2009 19:28 schreef mcyodogg het volgende:
Soms heb ik het idee dat ik naar het Jeugdjournaal aan het kijken ben bij Studio sport.
waarom he? als je zo'n lekker wijf hebt, waarom zou je haar dan zo pontificaal bonenop je zetten als je op tv gaat komen?quote:
Ja, die 3000 euro per jaarquote:Op zondag 5 april 2009 19:26 schreef golfer het volgende:
Van Dijk met een snol in de PC Hooftstraat. Kan ze gelijk zijn geld even uitgeven in de winkels beneden.
quote:Op zondag 5 april 2009 19:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Football is home bij de NOS hoor, jongens.
Ik heb ze wel eens in de supermarkt zien lopenquote:Op zondag 5 april 2009 19:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doet ie goed
Aparte jongen wel, ooit eens een interview van gelezen... heel ander type dan de doorsnee voetballer...
dat krijg je met Joep Schreuderquote:
voor, lekker een extra schermpje rechtsonder waar je dan tijdens de samenvattingen meekijkt met de familie N'Kufo.quote:Op zondag 5 april 2009 19:27 schreef pekel het volgende:
Moet een vast item worden, thuis bij de speler van de dag.
quote:Op zondag 5 april 2009 19:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2009 19:30 schreef rubbereend het volgende:
Groenendijk was gewoon rond met NEC, loyaliteit noemt hij dat
Hoe kom je daarbij? Ik weet nu waar zijn huis woont en met die griet reken ik weer af. Leuk bed heeft iequote:Op zondag 5 april 2009 19:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2009 19:33 schreef rubbereend het volgende:
Amoah geslaagd in zijn missie dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |