NEEEE, ECHT?!?!quote:Op zondag 5 april 2009 19:22 schreef Trusten het volgende:
Ze zijn momenteel in de aanbieding bij Scapino voor 29,95
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds? Op de site niet meer volgens mij.quote:Op zondag 5 april 2009 19:22 schreef Trusten het volgende:
Ze zijn momenteel in de aanbieding bij Scapino voor 29,95
quote:Op zondag 5 april 2009 19:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
NEEEE, ECHT?!?!Rustig, je hartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees zuinig op je hart, ik moet het nog stelen
Jawel, je keek.
Heb ze vandaag anders nog gekochtquote:Op zondag 5 april 2009 19:25 schreef Milou__ het volgende:
NEEEE, ECHT?!?!
quote:Op zondag 5 april 2009 19:26 schreef jna het volgende:
[..]
Rustig, je hartWees zuinig op je hart, ik moet het nog stelen
Ze zijn daar de hele week al in de aanbieding.quote:Op zondag 5 april 2009 19:28 schreef Trusten het volgende:
[..]
Heb ze vandaag anders nog gekochtwaren er nog genoeg....
quote:Op zondag 5 april 2009 19:31 schreef Trusten het volgende:
[..]
Wist ik nietmaar zal nog eens een tip geven pfff
Dat is 1 voor doenquote:
Nee, ik dus ook nietquote:
Grijs is voor vrouwen?quote:Op zondag 5 april 2009 19:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik dus ook nietMaar grijs is voor vrouwen, en wit is bij mij in 1 uur zwart
Amazonquote:
Ja, dat stond erquote:Op zondag 5 april 2009 19:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Grijs is voor vrouwen?
Mijn witte zijn ook beige/grijs ondertussen en ook niet meer schoon te krijgen in de was
2 minputen zei je tegen 1pluspuntquote:Op zondag 5 april 2009 19:39 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit te twijfelen over dieMaar eigenlijk vind ik ze maar wat saai en ben ik niet zo van blauw
Aan de andere kant, zijn in mijn maat (...)
Ja maar dat pluspunt hè, dat weegt wel aardig meequote:Op zondag 5 april 2009 20:09 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
2 minputen zei je tegen 1pluspunt![]()
Niet doen dus
Oh jah je had maat 46 toch?quote:Op zondag 5 april 2009 20:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar dat pluspunt hè, dat weegt wel aardig mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |