Ik ben voor.quote:Op zondag 5 april 2009 21:29 schreef Slappy het volgende:
We kunnen beter Israël gebruiken als Eu partner
Turkije wel, maar EU nietquote:
Ja, laten we de gehele grondwet schrappen zodat we een extra Edammer kaasje kunnen verkopen aan een moslim.quote:Op zondag 5 april 2009 21:15 schreef katerwater het volgende:
Of je nu tegen bent of niet, de EU zal wél rekening moeten houden met de mening van andere landen, in een tijd waar internationale akkoorden invloed hebben op de lokale economie.
Dat is wat ze willen toch?quote:Op zondag 5 april 2009 21:39 schreef Slappy het volgende:
Nog even en we kunnen naam veranderen in Wereld Unie
quote:
Goed plan, laat iedereen in zijn eigen land blijven, doel bereiktquote:Op zondag 5 april 2009 21:43 schreef Slappy het volgende:
![]()
![]()
Lekker met ze alle samenwerken en vrede op aarde
![]()
![]()
Ja dat zal vast wel goed komen.quote:Op zondag 5 april 2009 21:43 schreef Slappy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lekker met ze alle samenwerken en vrede op aarde
![]()
![]()
Hulde.quote:Op zondag 5 april 2009 21:28 schreef LXIV het volgende:
Turkije valt op alle mogelijke vlakken buiten Europa. Geografisch, historisch, religieus, ethnisch, economisch, op het gebied van mensenrechten, ontwikkeling. Ik kan me eigenlijk niet 1 reden bedenken waarom Turkije wel een deel van Europa zou moeten zijn. Enkel dat hele kleine stukje van Turkije dat aan de andere zijde van de Bosporus ligt zou er geografisch bijpassen.
Als Turkije erbij kan, dan kan Japan er ook bij. Of Marokko. Of Canada. Sterker nog, die drie landen hebben ergens nog meer aanspraak dan Turkije.
precies! turkije mag nooit in de EU komen redenen zijn duidelijk en simpel.quote:Op zondag 5 april 2009 20:38 schreef SeLang het volgende:
Waar bemoeit die Obama zich mee.
De USA zitten toch niet in de EU?
Funny how the Eu can admit crappy countries like Bulgaria and Romania and be hostile towards Turkish admission. Is is because of islamaphobia?Is it because of Human right abuses?This EU thingy should be isolated by Britain and US and possiblly Russia, it is not credible enoughquote:Op zondag 5 april 2009 21:08 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
German Chancellor Angela Merkel however said that the future of European Union’s ties to Turkey remains an open question.
"I believe that a close link between the Muslim world and in particular with Turkey is interesting for us all," she said after Obama’s first summit with EU leaders.
"In which manner and way that occurs, whether as a privileged partnership or a full (EU) member state, were still talking about that," she told journalists
http://www.hurriyet.com.tr/english/domestic/11368476.asp?gid=244
mooier zou ik het niet kunnen verwoordenquote:Op zondag 5 april 2009 21:28 schreef LXIV het volgende:
Turkije valt op alle mogelijke vlakken buiten Europa. Geografisch, historisch, religieus, ethnisch, economisch, op het gebied van mensenrechten, ontwikkeling. Ik kan me eigenlijk niet 1 reden bedenken waarom Turkije wel een deel van Europa zou moeten zijn. Enkel dat hele kleine stukje van Turkije dat aan de andere zijde van de Bosporus ligt zou er geografisch bijpassen.
Als Turkije erbij kan, dan kan Japan er ook bij. Of Marokko. Of Canada. Sterker nog, die drie landen hebben ergens nog meer aanspraak dan Turkije.
Ik gok er even op dat je een Turk bent (voor mij betekend dat dat je iemand bent met een Nederlands en Turks paspoort maar je voelt je geen Nederlander dus dan ben je wat mij betreft gewoon een Turk).quote:Op zondag 5 april 2009 21:55 schreef Alulu het volgende:
Turkey for Europe !!![]()
Marhaba bikom en natuurlijk altijd goed om de Islamitische gemeenschap in Europa te versterken en een grote impuls te geven
+1quote:Op zondag 5 april 2009 21:28 schreef LXIV het volgende:
Ja en Cyprus valt geografisch gezien ook 100% buiten Europa. (meer dan Turkije dus)quote:Op zondag 5 april 2009 21:28 schreef LXIV het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |