Die schoenenquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:01 schreef ImTheBase het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.lck-led.com/p3(...)ds/product_info.html
DMX LED Stroboscoopquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:27 schreef Saninl het volgende:
[..]
het ziet er tof uit..
![]()
maar![]()
wat kan je ermee?
Ohw, okequote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:27 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
DMX LED Stroboscoop336LED's die op geluid reageren of worden aangestuurd door DMX. Kan ook in iedere kleur flitsen
![]()
Ik hang die op mijn kamer en tijdens films, bijvoorbeeld als er onweer is in een film, kan ik dat ding laten flitsenEn op muziek enzulks natuurlijk
Heb naast dit ding ook een strip van 5 meter langs de muur liggen die aangestuurd kan worden op iedere kleur. Soort enorme moodlight / ambilight
Moet je hem zelf indrukken bij elke bliksemschicht?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:27 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik hang die op mijn kamer en tijdens films, bijvoorbeeld als er onweer is in een film, kan ik dat ding laten flitsen![]()
En dat kan direct aan worden gesloten op netstroom?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:27 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
DMX LED Stroboscoop336LED's die op geluid reageren of worden aangestuurd door DMX. Kan ook in iedere kleur flitsen
![]()
Ik hang die op mijn kamer en tijdens films, bijvoorbeeld als er onweer is in een film, kan ik dat ding laten flitsenEn op muziek enzulks natuurlijk
Heb naast dit ding ook een strip van 5 meter langs de muur liggen die aangestuurd kan worden op iedere kleur. Soort enorme moodlight / ambilight
Eerst niet, omdat die tjappies er een 110V adapter in hadden gezet in plaats van een 230V adapter (terwijl er AC220-240V op de buitenkant staatquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:16 schreef Treces het volgende:
[..]
En dat kan direct aan worden gesloten op netstroom?
Dat is wel rete vet!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:00 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Eerst niet, omdat die tjappies er een 110V adapter in hadden gezet in plaats van een 230V adapter (terwijl er AC220-240V op de buitenkant staat![]()
). Maar ondertussen wel ja, en dat is normaal ook de bedoeling. Via DMX kan je vervolgens aansturen wat hij doet (of via wat schakelaartjes)
Let je er wel op dat als je er wat meer uit wil halen dan stom knipperen op geluid, dat je dan een DMX Controller nodig hebt? Voor een computer kost die al gauw 60 euro (zie ebay).quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:12 schreef Treces het volgende:
[..]
Dat is wel rete vet!Nu ga ik het overwegen om het ook te kopen ook nog..
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:55 schreef Remake het volgende:
x-mini speaker
southpark shirt
3 snes games
2de snes controller ( multiplaaaaay )
moederdag gift
Ik vind het een perfect telefoontje.quote:
Maar zo traag, waardeloze foto's, en de batterij is enorm snel leegquote:Op zondag 10 mei 2009 13:25 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik vind het een perfect telefoontje.
Kan ermee bellen en smsen
Een vriend van me heeft dat ding ook..quote:Op zondag 10 mei 2009 13:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar zo traag, waardeloze foto's, en de batterij is enorm snel leegEn het ergste, alle mp3 nummers staan in 1 lijst, dus dan ben je wel even aan het scrollen
Tja, het is maar net voor welke doeleinden je de telefoon gebruikt.kquote:Op zondag 10 mei 2009 13:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar zo traag, waardeloze foto's, en de batterij is enorm snel leegEn het ergste, alle mp3 nummers staan in 1 lijst, dus dan ben je wel even aan het scrollen
Die is zekerquote:
Klopt, vanavond een beetje mee gespeeld.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hey is dat die nieuwe reeks met HDMI aansluiting?
Roodquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:32 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe jas. Kleuren zijn verneukt, want het is vandaag niet licht geweest hier![]()
Dus die komt nog wel
Ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:32 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe jas. Kleuren zijn verneukt, want het is vandaag niet licht geweest hier![]()
Dus die komt nog wel
Toffff. Doe je hem vrijdag aan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Dankje
http://i22.photobucket.com/albums/b338/Aetza/DSC01355.jpg
Als ik hem aan heb.
Dankje!quote:
quote:
Haha een 750 SRAD?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:20 schreef Elwood1802 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel 3 weken geleden al, desalniettemin
Jep, 600 is niksquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:15 schreef oshiro het volgende:
[..]
Haha een 750 SRAD?Een maatje van me heeft ook pas zo'n ding gekocht! Precies dezelfde!
Mwaaa, niet speciaal. heb al tijden geen cammeer. alleen mn telquote:
Dus, als ik het goed begrijp, koop jij dingen voor een jongenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:05 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een jongen, ik diende als doorgeefluik
Nep natuurlijk
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dus, als ik het goed begrijp, koop jij dingen voor een jongen...
Fijn, die ruimdenkende mods...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dus, als ik het goed begrijp, koop jij dingen voor een jongen...
Je weet wie het zegt tochquote:
Zie PIquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je weet wie het zegt toch?!
Oja,
OnTopic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |