abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:04:22 #52
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68724633
Ik zou toch liever een teamspeler willen zijn bij een Barcelona, waar ik ook kans maak om op de bank te komen dan koning bij zo'n flutclub als Arsenal.
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:09:43 #53
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_68724819
Naja, iemand die over een 'flutclub als Arsenal' spreekt en zelf Feyenoord in z'n signature heeft, die hoef ik niet serieus te nemen
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:10:34 #54
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68724847
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 12:09 schreef Gunner het volgende:
Naja, iemand die over een 'flutclub als Arsenal' spreekt en zelf Feyenoord in z'n signature heeft, die hoef ik niet serieus te nemen
Achja, clubliefde enzo. Als neutrale toeschouwer kan ik het Arsenal van de laatste jaren toch wel flut noemen.
Heel benieuwd wat zij gaan doen aankomende transferperiode aangezien bijvoorbeeld United al duidelijk een stapje of 5 verder is.
pi_68725108
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 12:04 schreef Kopbal het volgende:
Ik zou toch liever een teamspeler willen zijn bij een Barcelona, waar ik ook kans maak om op de bank te komen dan koning bij zo'n flutclub als Arsenal.
Liever als basisspeler je team naar een hoger niveau proberen te tillen, dan als bankzitter prijzen winnen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:20:04 #56
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68725147
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 12:18 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Liever als basisspeler je team naar een hoger niveau proberen te tillen, dan als bankzitter prijzen winnen.
De hele discussie of Van Persie wel of niet een basisspeler zou zijn bij een club als Barcelona is sowieso nutteloos. Ik denk dat hij bij elke club ter wereld basisspeler zou zijn, helemaal als hij zich nog gaat ontwikkelen.
pi_68725425
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 12:20 schreef Kopbal het volgende:

[..]

De hele discussie of Van Persie wel of niet een basisspeler zou zijn bij een club als Barcelona is sowieso nutteloos. Ik denk dat hij bij elke club ter wereld basisspeler zou zijn, helemaal als hij zich nog gaat ontwikkelen.
Oh, maar dat sluit ik ook helemaal niet uit. Ik reageerde slechts op het stukje dat hij ook kans maakt om op de bank te komen.

Je kan hem prijzen als hij naar Barcelona zou gaan om daar de concurrentiestrijd aan te gaan. Je zou het hem ook kwalijk kunnen nemen dat hij een Arsenal met potentie zomaar in de steek zou laten, terwijl hij een van de 'seniors' is. Ik weet wel dat 'potentieel' en 'Arsenal' bijna onafscheidelijk zijn, maar ze spelen normaal gesproken een seizoen lang goed. Op twee periodes per jaar na, waarin ze elk perspectief op prijzen verknallen.

Als spelers als Van Persie, Adebayor dan ongeduldig worden en hem nokken, dan begint dat hele sprookje opnieuw en zitten we weer met een 'potentieel' goed Arsenal. Zij zouden zich daar best verantwoordelijk voor mogen voelen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:34:18 #58
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68725573
Arsenal speelt mooi voetbal en wil ook altijd mooi spelen. Het gebrek aan ervaring breekt ze elke keer weer op. Laatste keer kampioen was toch toen ze nog een shitload aan ervaring achterin hadden?
Jonkies met potentie genoeg, zelfs Bendtner zal wel uitgroeien tot een goede spits.
Voor Arsenal is het mijn inziens nu zaak om komende transferperiode ervaring aan te trekken. Achterin, op het middenveld en een keeper.
pi_68725858
Laat Van Persie maar een keer een seizoen veel wedstrijden spelen. Dan maken we pas kans op prijzen.
pi_68726113
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 12:18 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens!
pi_68731982
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 12:20 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Nee. Zelfs bij Arsenal zou hij misschien geen basisspeler zijn met een fitte Eduardo. Van Persie is niet de wonderspeler die iedereen hoopt te zien. ( ik ook helaas)
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_69420539
quote:
Van Persie: "Wat ontbreekt is een beker"
26 mei 2009

Als eerste van de grote namen meldde Robin van Persie zich deze week in het trainingskamp van Oranje. Voorafgaand aan de interlands met IJsland en Noorwegen blikte hij terug op een goed seizoen bij Arsenal. "Alleen ontbreekt een beker."

Vooraf had hij zich ten doel gesteld veel te spelen. "Dat is gelukt. Ik heb 44 duels meegedaan, waarvan 38 als basisspeler. In een zware competitie als de Engelse is dat heel mooi. Bovendien had ik meer goals én assists als ooit te voren."

Twee halve finales waren er ook; in de Champions League en de FA Cup. "We behoren tot de beste vier van Europa en dat is niet niks. Toch zijn we er niet echt dicht bij geweest in de halve eindstrijd tegen Manchester United. Dat is het probleem. In Engeland moet je heel erg goed zijn om iets te winnen."

Mooie afsluiting
En dat is wat hij wil, winnen. "Bij Feyenoord en Arsenal heb ik al eens een beker gewonnen. Dat is de ultieme manier om het seizoen af te sluiten. Met iets tastbaars. Maar vrijwel niemand in heel Europa kan de race met clubs als Manchester United en Chelsea volhouden. Alleen Barcelona, dat wel extreem goed is."

Betekent dit dat Van Persie Arsenal moet verlaten om elders een prijs te gaan winnen? Hij wil er niet op vooruitlopen. Bij een andere Engelse topclub ziet hij zich niet zo gauw terechtkomen. Bij Arsenal heeft hij nog twee jaar te gaan. "Misschien heb ik binnenkort wel iets nieuws te melden. Dat is het enige wat ik nu over dit onderwerp heb te zeggen."

Verstandskiezen
Voorlopig heeft Van Persie ook wel wat anders aan zijn hoofd. Vrijdag laat hij in een kliniek in Parijs vier verstandskiezen verwijderen. "Dat is wel zwaar, ja. Maar ik ga volledig onder narcose. Lekker slapen en dan twee dagen pap eten met de kleine! Daarna moet ik weer voluit kunnen trainen."

Een andere datum was niet beschikbaar. "Ik ben hier al ongeveer een jaar mee bezig. Maar die dokter schijnt heel erg goed te zijn en daardoor nauwelijks ruimte in zijn rooster te hebben. Om in mijn vakantie naar hem toe te gaan was daardoor geen optie. Daarom zijn we op deze dag uitgekomen. Uiteraard is dat in overleg met de bondscoach gegaan."

Nog fitter
Van Persie ondergaat de operatie om het komende jaar nog fitter te zijn. "Door de ingreep aan mijn kiezen kan er een blokkade naar de rug en richting spieren worden opgeheven. Dat zou tot minder blessures kunnen leiden. Deskundigen hebben mij geadviseerd dit te doen en ik geloof er absoluut in. Al helpt het maar 5 procent, dan al is het de moeite waard."

Ervaringsdeskundigen als voormalig Arsenal-verdediger Tony Adams zeiden dat hij na anderhalve dag weer zonder pijn kan voetballen. Van Persie heeft dan nog een week voor het duel in IJsland. "Daar moeten we een punt pakken om kwalificatie voor de WK zeker te stellen. Ik denk dat het wel gaat lukken. Al bestaat er al lang niet meer zoiets als makkelijke wedstrijden."
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:31:04 #63
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_69421667
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:20 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Nee. Zelfs bij Arsenal zou hij misschien geen basisspeler zijn met een fitte Eduardo. Van Persie is niet de wonderspeler die iedereen hoopt te zien. ( ik ook helaas)
Vraag de gemiddelde Arsenal fan wie dit seizoen hun beste speler was en ze antwoorden bijna allemaal Van Persie. Natuurlijk zou ie een basisplaats hebben met Eduardo erbij.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_69421964
Toch vond ik hem dit seizoen niet uitzonderlijk goed. Hij speelde alleen veel en daardoor maakte hij ook meer goals en assists dan normaal. Ik denk dat hij nog een stuk beter kan. Ik hoop dat hij bij Arsenal blijft dan schiet hij er volgend seizoen nog meer in.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_69423638
En dat is wat hij wil, winnen. "Bij Feyenoord en Arsenal heb ik al eens een beker gewonnen. Dat is de ultieme manier om het seizoen af te sluiten. Met iets tastbaars. Maar vrijwel niemand in heel Europa kan de race met clubs als Manchester United en Chelsea volhouden. Alleen Barcelona, dat wel extreem goed is."

Betekent dit dat Van Persie Arsenal moet verlaten om elders een prijs te gaan winnen? Hij wil er niet op vooruitlopen. Bij een andere Engelse topclub ziet hij zich niet zo gauw terechtkomen. Bij Arsenal heeft hij nog twee jaar te gaan. "Misschien heb ik binnenkort wel iets nieuws te melden. Dat is het enige wat ik nu over dit onderwerp heb te zeggen."

Contract verlenging? of onderhandelen met Barca?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:24:03 #66
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69423739
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef Jenn11 het volgende:

Contract verlenging? of onderhandelen met Barca?
goed nieuws dit stukje inderdaad
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:28:47 #67
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69423932
Ik denk inderdaad dat hij Arsenal gaat verlaten
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_69424105
Ik hoop dat hij vertrekt bij Arsenal, want daar gaat hij toch niks winnen. Als Robin wat wil winnen dan moet hij inderdaad naar een club als Barcelona, maar ik twijfel of hij daar wel basis pakt.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:38:05 #69
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69424262
Als Eto'o zou vertrekken zou Van Persie die plek perfect op kunnen vullen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_69445542
eto'o gaf aan tevreden te zijn in barcelona maar goed ze willen hem graag verkopen omdat hij een flinke prijskaartje heeft.

het snelle steekpass spel van barca zou van persie wel liggen maar vraag me af of hij die killer instinct heeft voor het doel. heb heb te vaak zien falen voor het doel met grote kansen.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_69446022
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:54 schreef TheClown1 het volgende:
eto'o gaf aan tevreden te zijn in barcelona maar goed ze willen hem graag verkopen omdat hij een flinke prijskaartje heeft.

het snelle steekpass spel van barca zou van persie wel liggen maar vraag me af of hij die killer instinct heeft voor het doel. heb heb te vaak zien falen voor het doel met grote kansen.
Eto'o verspeelt vaak ook grote kansen.
Kan hij weer samen met Henry en Hleb spelen. Maar ik heb liever dat hij bij Arsenal blijft.
pi_69446344
je bedoelt dat hij samen met henry kan samenwerken als hij terugkeert naar arsenal want dat zijn de geruchten.

overigens indien hij naar barca gaat zal hij niet met hleb samenspelen. hleb houdt de bank warm en zal na dit seizoen waarschijnlijk terugkeren naar duitsland.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:33:32 #73
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69446791
hmm zowel van persie en arsenal zijn kut, dus hopelijk houdt het huwelijk stand
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_69450586
Ja zodat hij volgend jaar weer tegen Liverpool kan scoren
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_69944380
Iemand dat interview gelezen met hem in dat blad van Barend en Barend? Leuk stuk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_69956791
Is dat van helden ofzo? Grijze cover?
Ik moest vorige week wachten en ging dat een beetje in de winkel lezen. Leuk stuk idd, grappig hoe hij zn zoontje(3?) beschreef:"Go Daddy! Go Arsenal!"
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:53:00 #77
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_69959083
Zou wel een droomvoorhoede zijn: Henry, Eto'o, Messi en daarachter Van Persie. Of ... Henry, Eto'o, Van Persie en daarachter Messi.

En als ze dan ook nog Zlaten halen ... wat een mogelijkheden ...
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_69960401
Iniesta is imo evengoed of misschienw wel beter dan Van Persie.
pi_69960517
Iniesta is wel een klasse hoger dan v. Persie helaas.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 18:45:00 #80
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_69981120
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 00:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
Iniesta is wel een klasse hoger dan v. Persie helaas.
Idd, minstens een klasse denk ik.
pi_69981346
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:53 schreef Rejected het volgende:
Is dat van helden ofzo? Grijze cover?
Ik moest vorige week wachten en ging dat een beetje in de winkel lezen. Leuk stuk idd, grappig hoe hij zn zoontje(3?) beschreef:"Go Daddy! Go Arsenal!"
Jep, dat blad. Ook over z'n tijd in de bak.

Hij heeft één kamer helemaal behangen met shirtjes die hij door de jaren heen heeft verzameld. Ook meldt hij dat hij de trainer Van Basten geweldig vond.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_69981761
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 00:49 schreef Rejected het volgende:
Iniesta is imo evengoed of misschienw wel beter dan Van Persie.
pi_69984140
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 19:09 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

De onderliggende gedachte was dat RvP heel goed kan zijn, maar het niet altijd laat zien.
Hij is gewoon niet constant genoeg zeg maar.
pi_69985122
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 20:15 schreef Rejected het volgende:

[..]

De onderliggende gedachte was dat RvP heel goed kan zijn, maar het niet altijd laat zien.
Hij is gewoon niet constant genoeg zeg maar.
Kijk, dit is duidelijker.
pi_70121048
quote:
United: 20 miljoen voor Van Persie

Volgens The Sun is Manchester United zeer geïnteresseerd in Robin van Persie en staat de club op het punt een bod uit te brengen. De speler moet ongeveer 20 miljoen euro kosten. Arsenal wil hem overigens ook een nieuw contract voorleggen.

Ferguson, the manager van United kreeg pas echt oren naar onze Hollandse held toen hij las dat Van Persie meer belangstelling heeft voor prijzen dan voor geld.

De speler vertelde onlangs namelijk aan een krant: "In de laatste vijf jaar heb ik slechts een prijs gewonnen, de FA Cup, en dat is gewoon te weinig. Ik wil meer".

'Weinig loon'
Manchester wil hem 80.000 pond per week gaan betalen, veel minder dan Wayne Rooney en Rio Ferdinand verdienen bij de club. Maar Van Persie maakt zich daar niet druk over. Hij is veel meer geïnteresseerd in wie Arsenal gaat aantrekken deze transferperiode.

"Financieel is het aanbod prima, maar dat betekent niet alles voor mij. Het gaat om in hoeverre mijn ambities kunnen worden ingevuld". Aldus Van Persie die ook de interesse van Inter Milaan heeft gewekt.
pi_70121913
The Sun is nu niet echt een betrouwbare bron dus veel waarde hecht ik er niet aan
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:07:01 #87
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_70122325
zou wel een goede stap zijn. Bij Arsenal gaat ie geen prijzen winnen. Maar het blijft the sun
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_70449431
quote:
Van Persie praat alleen met Arsenal

Robin van Persie heeft eigenhandig een einde gemaakt aan de geruchten, die zeggen dat de aanvaller Arsenal gaat verlaten. Hij wil absoluut blijven, zegt hij in News of the World.

De international heeft de geluiden omtrent een vertrek naar Manchester United uit de wereld geholpen. "Ik ben met geen enkele andere club in onderhandeling, alleen met Arsenal", zegt de Nederlander over de - stroeve - contractbesprekingen die hij met The Gunners voert.

Bij Arsenal wil Van Persie de beste speler van de wereld worden. "Mijn carrière zal alleen een succes zijn, als ik mezelf als de beste beschouw. Al het andere telt niet."

De Rotterdammer wil successen behalen in Londen. In de vijf jaar die Van Persie bij Arsenal speelt, won hij alleen de FA Cup. "Ik zie het potentieel, we moeten het alleen nog doen", sprak hij. "Het steekt me dat ik bij Arsenal net zoveel prijzen heb gewonnen als bij Feyenoord; één. Dat is niet genoeg."

"Toen ik hier kwam, won de club prijzen voor de lol", gaat Van Persie verder. "Als iedereen fit is, hebben we een dijk van een team. Het is onder meer aan mij om ervoor te gaan en dat zilverwerk te winnen."
pi_70452635
Van Persie

nu hopen dat het bericht waar is
  zondag 28 juni 2009 @ 19:00:47 #90
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_70453402
Robin begrijpt het.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_72677459
Gescoord bij Manchester City (de 1-1), maar waarschijnlijk voor niets geweest.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Trouwste user 2022 zaterdag 12 september 2009 @ 18:18:20 #92
7889 tong80
Spleenheup
pi_72678540
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:38 schreef RayMania het volgende:
Gescoord bij Manchester City (de 1-1), maar waarschijnlijk voor niets geweest.
Denk ook dat het niet gaat helpen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72678836
Hij kan ons naar de wereldtitel schieten. Moet hij wel op de juiste plek gaan spelen en Marwijk niet weer kiezen voor de Ajaxcieden.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 12 september 2009 @ 20:21:38 #94
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72681918
Hij is niet zo'n killer als iedereen denkt.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72681954
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 18:29 schreef Klopkoek het volgende:
Hij kan ons naar de wereldtitel schieten. Moet hij wel op de juiste plek gaan spelen en Marwijk niet weer kiezen voor de Ajaxcieden.
Wie zijn precies de Ajacieden in een voorhoede met Kuyt, Robben, Van Persie en Sneijder/Van der Vaart?
pi_72683091
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 20:21 schreef Fortitudo het volgende:
Dat denkt iedereen in Nederland ja. Maar bij bij Arsenal is het ook al de spits die de meeste kansen mist. Vooral nu Adebayor weg is.
pi_72683121
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 20:56 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Dat denkt iedereen in Nederland ja. Maar bij bij Arsenal is het ook al de spits die de meeste kansen mist. Vooral nu Adebayor weg is.
Bendtner?
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_72683194
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 20:57 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Bendtner?
Zelfs Bendtner heeft nog een hogere goal to chance ratio.
pi_72683243
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 20:21 schreef Fortitudo het volgende:
Bij het NL eftal heeft hij anders een aardig moyenne.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zaterdag 12 september 2009 @ 22:59:39 #100
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_72686480
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 20:22 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Wie zijn precies de Ajacieden in een voorhoede met Kuyt, Robben, Van Persie en Sneijder/Van der Vaart?
Ik snap je wel hoor, maar dat zijn natuurlijk Sneijder en v/d Vaart (en eventueel Klaas-Jan)
pi_72687218
Hijs niet bepaald te spreken over Adebayor, maarja, ik zie City nog wel hoger eindigen dit jaar eigenlijk.

Prijzen winnen met Arsenal zal dit jaar opnieuw weer moeilijk worden en dat mag hij zichzelf ook wel gaan aanrekenen. Bijtekenen en dan je twee beste negers verkopen en er niets voor terughalen zal hij toch ook wel niet in gedachten hebben gehad.
  zondag 13 september 2009 @ 10:22:41 #102
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_72692584
Nou ja, Arsenal heeft wel aardig ingekocht met die Vermealen.

En Van Persie zal ook wel gezien hebben dat dankzij de economische crisis de naaste concurrenten Manchester United, Chelsea en Liverpool ook niet bepaald sterker zijn geworden.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')