Serieus he.. Ben je nu echt expres aan het trollen of ben je gewoon dom?quote:Op zondag 5 april 2009 16:00 schreef DirkZz het volgende:
Allemaal wannabee suarezesjes daar bij nac.
Ja, niks aanquote:Op zondag 5 april 2009 16:02 schreef Omnifacer het volgende:
weinig goals zeg
ze bestaan!quote:Op zondag 5 april 2009 16:02 schreef Beachboy_45 het volgende:
Nu de 1-1 in beeld van Volendam
quote:Op zondag 5 april 2009 16:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Serieus he.. Ben je nu echt expres aan het trollen of ben je gewoon dom?
Je haalt aaaaaaaltijd Ajax er bij. Ga er mee trouwen ofzo![]()
![]()
![]()
Hij is toch een hooligunnnnquote:Op zondag 5 april 2009 16:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 april 2009 16:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
![]()
geniaal geluidje toch?quote:Op zondag 5 april 2009 16:04 schreef finsdefis het volgende:
Waarom de hele tijd dat hoerige jostigeluid door het stadion heen?
Ganz geilquote:Op zondag 5 april 2009 16:06 schreef Pieter-utd het volgende:
Oei Mols gaat zo in het veld komen
hihihi ik zei komen![]()
Hoi Rotsquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 16:08 schreef denthemen het volgende:
Speelt NAC met 9 man ?
ja.quote:Op zondag 5 april 2009 16:08 schreef denthemen het volgende:
Speelt NAC met 9 man ?
Rot toch gewoon op en word voor Ajax of PSV joh.quote:Op zondag 5 april 2009 16:08 schreef jorienvdherik het volgende:
ik hoef het niet meer te zien
tv is uit
quote:Op zondag 5 april 2009 16:09 schreef Espabilado het volgende:
AHAHAHA HET IS WEER TIJD VOOR DE FEYENOORD-WORDT-IN-DE-KONT-GENEUKT-DOOR-EEN-LAAGVLIEGER-VREUGDEDANS
Joh, ga lekker met vuurwerk spelen en laat Ajax eens met rust.quote:Op zondag 5 april 2009 16:00 schreef DirkZz het volgende:
Allemaal wannabee suarezesjes daar bij nac.
Ow ja, die gaat ook nog scoren.quote:Op zondag 5 april 2009 16:09 schreef Zero2Nine het volgende:
Platje?
quote:Op zondag 5 april 2009 16:10 schreef Rots het volgende:
Dat was gewoon een strafschop man, smerige tyfus scheids.
Ik heb nog een kaart over, wil jij met je zusje? Kan ik wel regelen hoorquote:Op zondag 5 april 2009 16:09 schreef toma het volgende:
[..]
ja.
WillemII kan niet doordrukken.
Zijler geschorst tegen Ajax.
hihihiquote:Op zondag 5 april 2009 16:10 schreef Rots het volgende:
Ik wil ook wel met zijn zusjequote:Op zondag 5 april 2009 16:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb nog een kaart over, wil jij met je zusje? Kan ik wel regelen hoor
quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 16:09 schreef Espabilado het volgende:
AHAHAHA HET IS WEER TIJD VOOR DE FEYENOORD-WORDT-IN-DE-KONT-GENEUKT-DOOR-EEN-LAAGVLIEGER-VREUGDEDANS
Waarom moesten die pipo's met stoelen gooien? Slaat ook nergens op.quote:Op zondag 5 april 2009 16:10 schreef Wilskracht het volgende:
Roda de verliezer van het weekend maar ja dat waren ze voor het weekend al.
ik ben volgende week een weekendje wegquote:Op zondag 5 april 2009 16:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb nog een kaart over, wil jij met je zusje? Kan ik wel regelen hoor
Jaa, wat vet raar he dat ze gefrusteerd zijn.. wat een stelletje clowns.quote:Op zondag 5 april 2009 16:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom moesten die pipo's met stoelen gooien? Slaat ook nergens op.![]()
Was helemaal niks aan de hand.quote:Op zondag 5 april 2009 16:10 schreef Rots het volgende:
Ga gewoon een blokje om, je gezondheid laat het niet toe 90 minuten voetbal te kijken.quote:Op zondag 5 april 2009 16:10 schreef Rots het volgende:
Geweldige houthakker idd. Al 10 jaar aan het prutsen in voornamelijk de 1e divisie bij clubs als Rkc en Cambuurquote:Op zondag 5 april 2009 16:11 schreef Prosac het volgende:
Uit de jeugd van Groningen he, die Dominique. topperrrrrrrrrr
Zo praten WillemII'rs zelf ook over hun clubquote:Op zondag 5 april 2009 16:11 schreef Dos37 het volgende:
die knakker bij eredivisie live heeft geen seizoenskaart bij Willem 2
quote:Op zondag 5 april 2009 16:14 schreef Rots het volgende:
Makaay alsjeblieft donder snel op. Iedereen speelt de 2e helft alsof ze geen zin hebben in de play-offs, is toch niet te geloven.
Jajoh blijf ook nog ff liggen smerige tyfus palingboer.
Nou schakel ik nu pas in de 2e helft (1e helft wel gezien) maar is het echt zo slecht dan?quote:Op zondag 5 april 2009 16:13 schreef Samael het volgende:
Om te huilen zo slecht...............
Dat is Gregoor, Dominique is een klassieke hangende pingelspits/middenvelder die gewoon drukker is met zijn kledinglijn dan met voetbal.quote:
gast, doe ff normaal. Met je gekanker en getyfus.quote:Op zondag 5 april 2009 16:14 schreef Rots het volgende:
dramatisch eigenlijkquote:Op zondag 5 april 2009 16:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou schakel ik nu pas in de 2e helft (1e helft wel gezien) maar is het echt zo slecht dan?
Ik had het over Dominique.quote:Op zondag 5 april 2009 16:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat is Gregoor, Dominique is een klassieke hangende pingelspits/middenvelder die gewoon drukker is met zijn kledinglijn dan met voetbal.
Dominique is de meest onderschatte topper van de Eredivisie.
Gerechtigheid voor die 2 pingels in de kuipquote:
Ik heb geen één keer kanker gezegd dwaas, tyfus is toch niet erg man.quote:Op zondag 5 april 2009 16:15 schreef toma het volgende:
[..]
gast, doe ff normaal. Met je gekanker en getyfus.
Nee want Jorien zijn tv is uitquote:Op zondag 5 april 2009 16:16 schreef _Mike_ het volgende:
Is dit Fifa, daar heb je ook altijd zo'n magnetische paal
quote:Op zondag 5 april 2009 16:17 schreef Rots het volgende:
[..]
Ik heb geen één keer kanker gezegd dwaas, tyfus is toch niet erg man.
Dit is toch niet te geloven man, de Bies is wel een held.
quote:
Idd, ik had het ze zo gegundquote:Op zondag 5 april 2009 16:18 schreef Pieter-utd het volgende:
Jammer hoor Feyenoord, na zo'n goede reeks
quote:Op zondag 5 april 2009 16:17 schreef toma het volgende:
2-0 !
'hoe een pech' is grammaticaal incorrect.quote:Op zondag 5 april 2009 16:19 schreef Palmboom313 het volgende:
HOE EEN PECH KUN JE HEBBEN NIET TE GELOVEN
Pech? die paal hoort gewoon bij het spel voetbal hoorquote:Op zondag 5 april 2009 16:19 schreef Palmboom313 het volgende:
HOE EEN PECH KUN JE HEBBEN NIET TE GELOVEN
grappig he kneusjequote:Op zondag 5 april 2009 16:20 schreef Rossoneri het volgende:
hoe kan dit nu feyenoord? het lek was toch boven 2 weken terug?![]()
heerlijk
mooi hequote:Op zondag 5 april 2009 16:21 schreef DirkZz het volgende:
"De meeste rotzooi wie we vandaag hebben zien spelen, spelen toch echt niet in het geel"
En terecht.quote:Op zondag 5 april 2009 16:22 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Die commentator loopt heel Willem II af te branden man
quote:Op zondag 5 april 2009 16:23 schreef Palmboom313 het volgende:
wat zal de wraak zoet zijn als ajax weer geen 2e wordt muhahah
we hebben het nu over feyenoordquote:Op zondag 5 april 2009 16:23 schreef Palmboom313 het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2009 16:23 schreef Palmboom313 het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2009 16:21 schreef Rots het volgende:
Wie the fuck ben jij nou weer BigKahuna.
Ik ben weg.
quote:Op zondag 5 april 2009 16:21 schreef Rots het volgende:
Wie the fuck ben jij nou weer BigKahuna.
Ik ben weg.
Gelukkig staan jullie pas 26 punten achter.quote:Op zondag 5 april 2009 16:23 schreef Palmboom313 het volgende:
inderdaadquote:Op zondag 5 april 2009 16:24 schreef Prosac het volgende:
Wat is het toch altijd gezellig als Feyenoord/Ajax verliest. Allemaal wraakzuchtige mensen hier.
Dan is jullie seizoen ook weer geslaagd inderdaad.quote:Op zondag 5 april 2009 16:23 schreef Palmboom313 het volgende:
Hoe kan dat nou wraak zijn? Feyenoord heeft er niets mee te makenquote:Op zondag 5 april 2009 16:23 schreef Palmboom313 het volgende:
Vooral Rots.quote:Op zondag 5 april 2009 16:24 schreef Prosac het volgende:
Wat is het toch altijd gezellig als Feyenoord/Ajax verliest. Allemaal wraakzuchtige mensen hier.
Valt mee.. wel even de topics voor trolls in de gaten houden nu natuurlijk.quote:Op zondag 5 april 2009 16:25 schreef toma het volgende:
[..]
inderdaad
Mods kunnen weer volle bak aan het werk.
En je punt is?quote:Op zondag 5 april 2009 16:28 schreef uwbftp het volgende:
Grappig dat een aantal ajacieden hier liggen te juichen omdat Volendam won van Feyenoord.
Ajax verloor bijna van Roda.![]()
![]()
Het is van beide kanten even erg hoor.quote:Op zondag 5 april 2009 16:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vooral Rots.
Het zal me niets verbazen als hij volgend jaar tijdens het WK een hartstilstand oploopt.
quote:Op zondag 5 april 2009 16:28 schreef uwbftp het volgende:
Grappig dat een aantal ajacieden hier liggen te juichen omdat Volendam won van Feyenoord.
![]()
Bijna wel he.quote:Op zondag 5 april 2009 16:28 schreef uwbftp het volgende:
![]()
IDDquote:Op zondag 5 april 2009 16:28 schreef uwbftp het volgende:
![]()
Bijnaquote:Op zondag 5 april 2009 16:28 schreef uwbftp het volgende:
![]()
Een mooiere dag is er dan toch niet voor een ajaxcied?quote:Op zondag 5 april 2009 16:28 schreef uwbftp het volgende:
![]()
Wraak? Mbt Feyenoord?quote:Op zondag 5 april 2009 16:23 schreef Palmboom313 het volgende:
Lijkt me wel een toffe gozer eigenlijk, alleen heeft niet een charismatische uitstraling inderdaad.quote:Op zondag 5 april 2009 16:29 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat is die trainer van Feyenoord toch een uitstralingloze saaie lul
Maar we wonnen welquote:Op zondag 5 april 2009 16:28 schreef uwbftp het volgende:
![]()
Als wij tweede worden en zij net de Play-offs halen krijg je weer "Helemaal niets in Amsterdam" te horen hoorquote:
Volendam is gewoon een gezellig dorp met een leuke club.quote:Op zondag 5 april 2009 16:28 schreef uwbftp het volgende:
![]()
Dude...quote:Op zondag 5 april 2009 16:29 schreef Twerk het volgende:
[..]
Een mooiere dag is er dan toch niet voor een ajaxcied?
Eens, Roda moet er hard uit.quote:
Laatste wedstrijd VOL-GRA een 0-0 en Roda gaat er uit op doelsaldoquote:Op zondag 5 april 2009 16:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
Volendam![]()
![]()
RIP JC staat nog maar één punt boven de laatste plaats![]()
![]()
Wtf ze spelen echt tegen elkaar op de laatste dagquote:Op zondag 5 april 2009 16:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd VOL-GRA een 0-0 en Roda gaat er uit op doelsaldo
Salonremises zijn OK.quote:Op zondag 5 april 2009 16:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd VOL-GRA een 0-0 en Roda gaat er uit op doelsaldo
Jij mag anders ook niet klagen.quote:Op zondag 5 april 2009 16:48 schreef Damzkieee het volgende:
Bedankt Feyenoord, NAC en Vitesse, geweldig weer
Net als Twente en Ajax.quote:Op zondag 5 april 2009 16:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wtf ze spelen echt tegen elkaar op de laatste dag![]()
Woensdag ga ik proberen kaarten te kopen voor Ajax - Twentequote:
Ajax verloor bijna van Roda?quote:Op zondag 5 april 2009 16:28 schreef uwbftp het volgende:
![]()
quote:Op zondag 5 april 2009 17:02 schreef Houniet het volgende:
'En wie niet springt die heeft geen club'!
Waarom nietquote:Op zondag 5 april 2009 16:52 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Jij mag anders ook niet klagen.
Pfaf is voor Heraclesquote:Op zondag 5 april 2009 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
pfaf, waarom was jij nou zo boos dat de laagvliegers punten pakken?
Ohw, dacht altijd dat ie voor Heracles wasquote:
Dat hoopte je, bekeken door je zwart/witte brilquote:Op zondag 5 april 2009 17:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ohw, dacht altijd dat ie voor Heracles was
Heh bah vieze rooiequote:Op zondag 5 april 2009 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat hoopte je, bekeken door je zwart/witte bril
Tuurlijk wel man. Wel 104 seconden.quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 17:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heh bah vieze rooie
(uit Borne, das dan wel weer OK)
quote:Op zondag 5 april 2009 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij is voor Parma. En Ajax twente. Toch?
En ze moeten kampioen worden in de arenaquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:01 schreef Jojoortje het volgende:
AAAAAAAAH KUT vanavond AZDacht dat het zondag pas was
Laat ze maar thuis kampioen worden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En ze moeten kampioen worden in de arena
Zodat ze alsnog in de Arena kampioen kunnen worden?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:07 schreef Adelante het volgende:
Vanavond verspelen ze nog wel wat puntjes bij NAC
Of anders een erehaag, mocht het volgende week gebeuren.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En ze moeten kampioen worden in de arena
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |