de lelijke welquote:Op zondag 5 april 2009 13:46 schreef TNA het volgende:
Vrouwen poepen niet.
Wil je zometeen een topic zien over modjes die tt's niet begrijpen, wat je dan weer kan sluiten omdat het bagger is?quote:
jawel hoor, alleen ruikt het naar bloemetjesquote:Op zondag 5 april 2009 13:46 schreef TNA het volgende:
Vrouwen poepen niet.
Wil je even vakantiedagen op Fok opnemen dan om over een week terug te komenquote:Op zondag 5 april 2009 13:50 schreef tomaad het volgende:
[..]
Wil je zometeen een topic zien over modjes die tt's niet begrijpen, wat je dan weer kan sluiten omdat het bagger is?
quote:Op zondag 5 april 2009 13:45 schreef tomaad het volgende:
(gefokt natuurlijk maar je zegt natuurlijk dat je uit bent geweest jeweetzt)
quote:Op zondag 5 april 2009 14:00 schreef J.Herrer het volgende:
Te dom om te poepen
Oeniger dan koeien,
ik zal ze niet vervloeken
Het is niet hun schuld,
daarom fok je moeder
cerror post foto's van zn vriendjequote:
quote:Op zondag 5 april 2009 14:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
cerror post foto's van zn vriendje![]()
quote:
quote:
Hoe komt een kip in hemelsnaam aan een computerquote:Op zondag 5 april 2009 14:04 schreef zovty het volgende:
Hahhahahaha, ts heeft kippen op z'n MSN!![]()
![]()
. Nogal wiedes dat je taal problemen krijgt.
Het verbaast me dat die kippen uberhaupt kunnen typen enzo?.
ook nooit gesnapt waarom mensen appels van 1000euro kopenquote:Op zondag 5 april 2009 14:25 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Hoe komt een kip in hemelsnaam aan een computeren hoe heeft hij Windows en MSN geinstalleerd
Wat schattig dat ik voorkom in je kleine verhaaltjequote:Op zondag 5 april 2009 14:11 schreef Hetiszover het volgende:
TS op msn: Dus ik zeg tegen BT dat ik op haar wil fappen in de klb sc, begint Bo_Wa ineens over een slotje....bowa, jeweetwel, die DJ van famfare. Loopt BT een paar emogay's te posten waar ik dan op quickreply. komt die lama FA langs, krijg ikeen ban dus ik pm'en via zijn fobo, wat denk je? komt die ts uit dat buizentopic de boel verzieken, gelukkig wordt er goed gemod
Chickie: DuSzZzZzZ
quote:en wil je vertellen wat je gedaan hebt gisterenavond (gefokt natuurlijk
maar je zegt natuurlijk dat je uit bent geweest jeweetzt)
Dan had ik er nu toch al lang iets van griekse mythologie tegenaan gesmetenquote:
je wil graag een chick die niet kan poepen?quote:
Weet je hoeveel dat scheelt op rioolrechten!quote:Op zondag 5 april 2009 14:59 schreef BereNDD het volgende:
[..]
je wil graag een chick die niet kan poepen?
quote:
Leuk, chicks die inhoudelijk op elke zin ingaan omdat het onjuist isquote:Op zondag 5 april 2009 13:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:daarom date ik niet onder hbo niveau...
TS heeft loverboy materiaal op zn msn
ja das dan wel weer een voordeel..quote:Op zondag 5 april 2009 15:00 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Weet je hoeveel dat scheelt op rioolrechten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |