Ligt er aan. Was het die dag boven de 12 graden buiten en boven de 18 binnen?quote:
Vergeet niet, of ze dubbelglas hebben of niet.quote:Op zondag 5 april 2009 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt er aan. Was het die dag boven de 12 graden buiten en boven de 18 binnen?
Dan is de kans groot.
Goed dat je het zegt. Dat kan al snel een graad of twee schelen (qua buitentemperatuur dan, hè).quote:Op zondag 5 april 2009 13:38 schreef tomaad het volgende:
Vergeet niet, of ze dubbelglas hebben of niet.
binnen ook. enkel glas is een koudebrug.quote:Op zondag 5 april 2009 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Dat kan al snel een graad of twee schelen (qua buitentemperatuur dan, hè).
Dit dus.quote:Op zondag 5 april 2009 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
wacht gewoon even rustig af tot je ongesteld word![]()
ongesteldheid kan ook wat langer op zich laten wachten als je gestresst bent, dus het is niet gek als het iets later komt dan normaal.
vanjaquote:Op zondag 5 april 2009 13:41 schreef rene90 het volgende:
Ik gok zo een 49% kans van ja.
Damn. Vandaar dat ik die keer toch zwanger was. Enkel glas in de caravan.quote:Op zondag 5 april 2009 13:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
binnen ook. enkel glas is een koudebrug.
leermomentquote:Op zondag 5 april 2009 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Damn. Vandaar dat ik die keer toch zwanger was. Enkel glas in de caravan.
probeer eens met het dakraam dichtquote:Op zondag 5 april 2009 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Damn. Vandaar dat ik die keer toch zwanger was. Enkel glas in de caravan.
maar dan moet je het keukenraampje juist weer open doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |