goede timingquote:Op zondag 5 april 2009 13:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die ging hier precies schijnen toen ik naar buiten ging
gewoon eentje kopiëren van paar jaar terugquote:Op zondag 5 april 2009 13:59 schreef Houniet het volgende:
Kut ik moet nog een casus schrijven voor 1ste jaars.
quote:Op zondag 5 april 2009 14:01 schreef eer-ik het volgende:
Whehe, check dit: http://www.tebruut.nl/mini.html
Hehe, netjesquote:Op zondag 5 april 2009 14:01 schreef eer-ik het volgende:
Whehe, check dit: http://www.tebruut.nl/mini.html
Had jij je bed ook niet opgemaakt?quote:Op zondag 5 april 2009 14:14 schreef Piles het volgende:
Wat heb ik gisteren nou weer gedaan, mn rug is weer aan gort
In het archief geweest?quote:Op zondag 5 april 2009 14:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Jawel, dus dat kan het niet zijn
Verkeerde beweging op werk denk ik
Ok Pilliequote:
quote:
Verdacht veel?!quote:Op zondag 5 april 2009 14:42 schreef Bravebart het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)alen_bij_de_mac.html
Dit klinkt verdacht veel als EJ![]()
Van de week hebben mijn ouders een nieuw bed gekregen. De man die de bedden bracht zei dat het beter was om je bed niet op te maken, want dat was beter voor de matras.quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 14:42 schreef Bravebart het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)alen_bij_de_mac.html
Dit klinkt verdacht veel als EJ![]()
Ja hij is het jaquote:
Beter voor je matrasquote:Op zondag 5 april 2009 14:44 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Van de week hebben mijn ouders een nieuw bed gekregen. De man die de bedden bracht zei dat het beter was om je bed niet op te maken, want dat was beter voor de matras.
Ikzef maak mijn bed ook niet op, doe ik nooit. Waarom zou ik het doen?? Niemand ziet mijn bed behalve ik.
Dan ventileerd je matras beter.quote:Op zondag 5 april 2009 14:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beter voor je matrasIk leg elke morgen even mn dekbed recht en dat is het wel
En om de week ff nieuw beddengoed erop
Ik ken zo uit 't hoofd effe niks van hem...quote:Op zondag 5 april 2009 14:49 schreef Houniet het volgende:
Ik kan wel een Gregor Salto setje draaien.
Kwestie van tijd.quote:Op zondag 5 april 2009 14:44 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Van de week hebben mijn ouders een nieuw bed gekregen. De man die de bedden bracht zei dat het beter was om je bed niet op te maken, want dat was beter voor de matras.
Ikzef maak mijn bed ook niet op, doe ik nooit. Waarom zou ik het doen?? Niemand ziet mijn bed behalve ik.
Ja, door je bed open te laten liggen kan het meer 'uitdampen'/doortochten. Als je je dekbed weer over het warme bed trekt word het een klein beetje warm en dampig/vochtig waardoor zich er ook meer bacteriën huisvestenquote:Op zondag 5 april 2009 14:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beter voor je matrasIk leg elke morgen even mn dekbed recht en dat is het wel
En om de week ff nieuw beddengoed erop
Oh zoquote:
Nee, niet veel. Alleen eten koken. Jij dan?quote:Op zondag 5 april 2009 15:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kwestie van tijd.
Heb je vandaag wat te doen?![]()
quote:Op zondag 5 april 2009 15:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kwestie van tijd.
Heb je vandaag wat te doen?![]()
Logischquote:Op zondag 5 april 2009 15:03 schreef The_Dean het volgende:
Ja, door je bed open te laten liggen kan het meer 'uitdampen'/doortochten. Als je je dekbed weer over het warme bed trekt word het een klein beetje warm en dampig/vochtig waardoor zich er ook meer bacteriën huisvesten
Heyquote:
Wat ga je eten dan?quote:Op zondag 5 april 2009 15:07 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nee, niet veel. Alleen eten koken. Jij dan?
Jah, wel goedquote:Op zondag 5 april 2009 15:08 schreef Reflectionne het volgende:
PilesMet mij is het prima! Met jou??
Mooi! Ja inderdaad tijdje geleden.. mijn stage was eind oktober al afquote:Op zondag 5 april 2009 15:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, wel goedTijdje geleden
Al klaar met stage enzo?
Coq au vin. Dat is een recept van Sonja Bakker.quote:
Oh, is het al zo lang geledenquote:Op zondag 5 april 2009 15:16 schreef Reflectionne het volgende:
Mooi! Ja inderdaad tijdje geleden.. mijn stage was eind oktober al af![]()
Bezig met afstuderen, bij zelfde bedrijf weerquote:Nu druk aan de studie voor m'n tentamens.. Hoe is het met jouw studie enzo??
Klinkt Frans..quote:Op zondag 5 april 2009 15:18 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Coq au vin. Dat is een recept van Sonja Bakker.
Just wanted to state the obviousquote:Op zondag 5 april 2009 15:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
held.
't is ook frans
En niet specifiek Sonja Bakker recept maar een bekend gerecht
Hyves bedoel je? Ja ik heb hyves.quote:
Dat jaquote:
Sue mequote:
Pimpquote:Op zondag 5 april 2009 15:20 schreef eer-ik het volgende:
Sodemieters kinders, ik zie er goed uit vandaag.
En ik ruik vet lekker.
Wat is je adres dan?quote:
nou mij nog..quote:
quote:
Sneaky bastardquote:Op zondag 5 april 2009 16:00 schreef eer-ik het volgende:
Oeh, d'r probeerde een hommeltje naar binnen te glippen, de vuilak.
Net even in de tuin mijn dingen doorgenomen voor morgen. Heerlijk.quote:Op zondag 5 april 2009 16:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik zou ook wel buiten op slippers willen lopen
Wat houd je tegen?quote:Op zondag 5 april 2009 16:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Vuilakquote:Op zondag 5 april 2009 16:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
ftl.quote:Op zondag 5 april 2009 16:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ja sms tegoed is op, dus dan maar zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
quote:Op zondag 5 april 2009 16:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ftl.
Ik doe niet aan tegoeden.Netjes. Ik doe wel aan tegoeden. Scheelt hoge rekeningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bummer. Scheelt wel ff een bom duiten ja. Maar goed, zo vaak ben je ook niet in Afrikaquote:Op zondag 5 april 2009 16:46 schreef eer-ik het volgende:
true that.
in NL heb ik nooit hoge rekeningen maar vanuit afrika is het vrij duur allemaal.
Zeker bellen.
Zit daar niet bepaald geregeld iddquote:Op zondag 5 april 2009 16:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bummer. Scheelt wel ff een bom duiten ja. Maar goed, zo vaak ben je ook niet in Afrika
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aahw
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ik zou daar ook niet veel problemen mee hebben denk ikquote:Op zondag 5 april 2009 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zit daar niet bepaald geregeld idd
Jammer wel opzich.
idd.quote:Op zondag 5 april 2009 17:30 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik baal dr van dat het alweer zondag is
Ik ga zo maar eens uit-eten.quote:
*boekt.quote:Op zondag 5 april 2009 17:51 schreef Piles het volgende:
Dagje Londen, €48,-. Met vliegtuig. Je zou het toch bijna doen
Beetje onhandig alleen dat je vertrekt vanuit Eindhoven, en terugkomt op Weezequote:
quote:
Halt!quote:Op zondag 5 april 2009 18:10 schreef Piles het volgende:
Weeze - Berlin v.v. €20,-![]()
Kan iemand me stoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Whahaha, ik heb gewoon hardop gelachen hierquote:
Hij is goedquote:
Redelijkquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 18:17 schreef The_Dean het volgende:
Halt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gourmet hier schijntquote:Op zondag 5 april 2009 18:19 schreef Psychonikeo het volgende:
ik ga zo maar de patatpan aanzwengelen denk ik.. of anders eens kijken wat voor lappen vlees ik nog in de vriezer heb..
Ja gister was wel gezelligquote:Op zondag 5 april 2009 18:18 schreef Piles het volgende:
RedelijkBeetje saai vandaag, maar ach
![]()
Was het gezellig gisteravond?
Wanneer is de kampioenswedstrijd?quote:Op zondag 5 april 2009 18:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja gister was wel gezellig![]()
Vanmorgen gevoetbald, 3-0 gewonnen.
En straks even met een vriendin gewandeld langs een meertje en daarna even in de stad wat gedronken
quote:Op zondag 5 april 2009 18:21 schreef Milou__ het volgende:
Ja gister was wel gezellig![]()
Vanmorgen gevoetbald, 3-0 gewonnen.
Straks gewandeld, apart taaltje tochquote:En straks even met een vriendin gewandeld langs een meertje en daarna even in de stad wat gedronken
Utterly useless.quote:Op zondag 5 april 2009 17:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje onhandig alleen dat je vertrekt vanuit Eindhoven, en terugkomt op WeezeMaar anders kan het niet zo goedkoop op 1 dag
quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 18:10 schreef Piles het volgende:
Weeze - Berlin v.v. €20,-![]()
Kan iemand me stoppen
Schiphol - Heathrowquote:
Weet ik niet. We hebben wel super slecht gespeeldquote:Op zondag 5 april 2009 18:22 schreef jna het volgende:
[..]
Wanneer is de kampioenswedstrijd?![]()
Nog geschuurd gister?
Whehehehequote:
Sorry, spreektaalquote:Op zondag 5 april 2009 18:23 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Straks gewandeld, apart taaltje toch![]()
![]()
Maar leuk![]()
Net ook nog maar ff buiten gezeten, nu wil ik zomer
Een echte kampioen wint ook de slechte wedstrijden hequote:Op zondag 5 april 2009 18:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weet ik niet. We hebben wel super slecht gespeeld![]()
Tuurlijk, anders hoor ik er niet bij he![]()
Wij hebben een bankje in de tuin waar de hele middag de zon opstaatquote:Op zondag 5 april 2009 18:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Sorry, spreektaal![]()
Morgen wordt het nog mooier weer. Even voorstellen om morgen tijdens pauze een kopje koffie te gaan drinken op het terras
quote:Op zondag 5 april 2009 18:30 schreef jna het volgende:
[..]
Een echte kampioen wint ook de slechte wedstrijden heOm er maar eens een voetbalcliche in te gooien
![]()
Heb je niet toevallig binnenkort een toernooi hier in de buurt ofzo?quote:Op zondag 5 april 2009 18:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
True, zakelijke overwinningen horen er ook bij
Pijnackerquote:Op zondag 5 april 2009 18:36 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig binnenkort een toernooi hier in de buurt ofzo?Wil nu de wereldberoemde Miloudinho wel eens in het echt zien schijnen
Dat zou niet echt slim zijn neequote:Op zondag 5 april 2009 18:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Pijnacker![]()
Maar ik weet niet zeker of wij daar heen gaan want dat is vrijdag + zaterdag. En als alles goed gaat hebben wij die zondag onze laatste wedstrijd. Tegen de koploper. Dus dat wordt de kampioenswedstrijd.
Geen probleem. Jullie vragen toch wel Evert ten Napel om verslag te doen van die laatste wedstrijd?quote:Op zondag 5 april 2009 18:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar tot die tijd moeten we natuurlijk wel alles winnen
quote:Op zondag 5 april 2009 18:56 schreef jna het volgende:
[..]
Geen probleem. Jullie vragen toch wel Evert ten Napel om verslag te doen van die laatste wedstrijd?![]()
"De messen zijn geslepen hier in Doetinchem. De wedstrijd gaat beginnen. De aftrap staat op het punt van beginnen. En daar gaan we. Pass breed. en daar komt die dekselse Milou met een snoeiharde overtreding, Goeie genade, die geeft even dr visitekaartje af hoor. Ja dat is echt een baasje.
Scheidsrechter toch, dat is toch een kaart, maar de scheidsrechter laat doorspelen. Lange bal op diezelfde Milou, oh wat een beweging zeg, het is net alsof ze weer op het pleintje staat. Daar gaat ze, daar gaat ze. MILOU JE MOET HET DOEN...JAAAAAAAAAAA MILOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU DIE DEKSELSE DUIVELSKUNSTENAAR UIT DE ACHTERHOEK, WAT EEN POEIER!, WAT EEN KLASBAK!, ALS KLEIN MEISJE GESCOUT DOOR PIET DE VISSER EN UIT DE SLOPPEN VAN DOETINCHEM GEHAALD. GOEIE GENADE HET STADION ONTPLOFT, HET ZAL HIER NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN!"
Dat is echt verschikkelijkquote:Op zondag 5 april 2009 19:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Ik moet denken aan fifa wat mijn broertjes altijd spelen
Oh, dat kan welquote:Op zondag 5 april 2009 19:02 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is echt verschikkelijkDaar heeft ie volgens mij 50 zinnen ingesproken voor de hele game terwijl in de engelse versie 3000x zoveel zinnen zitten
met Youri Mulder... "Als deze wedstrijd in mijn achtertuin zou worden gespeeld, dan had ik de gordijnen dicht gedaan."quote:Op zondag 5 april 2009 19:02 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is echt verschikkelijkDaar heeft ie volgens mij 50 zinnen ingesproken voor de hele game terwijl in de engelse versie 3000x zoveel zinnen zitten
Ja eerste wat ik altijd doe bij fifa is het commentaar op Engels zetten. Leuk hoor dat Nederlandse commentaar maar na 2 wedstrijden heb je alle zinnen die ze hebben ingesproken al gehoordquote:Op zondag 5 april 2009 19:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh, dat kan wel![]()
Ik vind het zwaar irritant dat je elke keer het zelfde hoort
Of die 2 slimme types die gewoon ff de hoofdschakelaar omzetten van het hele stadionquote:Op zondag 5 april 2009 19:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik vond vandaag Van Dijk een heldennaam
Ja, ook magistraal inderdaadquote:Op zondag 5 april 2009 19:22 schreef jna het volgende:
[..]
Of die 2 slimme types die gewoon ff de hoofdschakelaar omzetten van het hele stadion
Wie heeft daar mijn achternaam gejat?quote:Op zondag 5 april 2009 19:26 schreef Psychonikeo het volgende:
lekker vrouwtje heeft die Dominique van Dijk!
Voetballers altijdquote:Op zondag 5 april 2009 19:26 schreef Psychonikeo het volgende:
lekker vrouwtje heeft die Dominique van Dijk!
misschien slurpt zij het geld binnen voor de huur?quote:Op zondag 5 april 2009 19:29 schreef jna het volgende:
Een huis in de PC Hooftstraat. En dat voor een voetballer van Volendam
In een andere buurt van Amsterdam zeker?quote:Op zondag 5 april 2009 19:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien slurpt zij het geld binnen voor de huur?
Die ken ik alquote:
mja.. of gewoon bij de mensen thuis natuurlijkquote:
Elke keer als ik die nummers nu hoor, dan hoor ik die teksten ook weerquote:
Thuisbezorgd.nl?quote:Op zondag 5 april 2009 19:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. of gewoon bij de mensen thuis natuurlijk
[..]
Elke keer als ik die nummers nu hoor, dan hoor ik die teksten ook weer
Ja, die dingen zijn echt te briljantquote:Op zondag 5 april 2009 19:34 schreef Piles het volgende:
Zo, dat was ff lekker![]()
![]()
Onder andere veel
[..]
Heb je wel snel gedaan trouwensquote:Op zondag 5 april 2009 19:34 schreef Piles het volgende:
Zo, dat was ff lekker![]()
![]()
Onder andere veel
[..]
Ik denk niet dat ze dat op de markt doetquote:Op zondag 5 april 2009 19:33 schreef jna het volgende:
[..]
Thuisbezorgd.nl?![]()
Ik zie een gat in de markt
Moet ookquote:Op zondag 5 april 2009 19:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, ja, best wel eigenlijk![]()
Als het lekker is, is het snel op![]()
wij zijn normaal gesproken echt uren aan het gourmettenquote:Op zondag 5 april 2009 19:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, ja, best wel eigenlijk![]()
Als het lekker is, is het snel op![]()
Als het gezellig is, leuk toch?quote:Op zondag 5 april 2009 19:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wij zijn normaal gesproken echt uren aan het gourmetten
dat is het ook meestal.. Nou ben ik alleen de laatste keer toen we in zo'n huisje van een vakantiepark zaten en aan het gourmetten waren, keihard in slaap gevallen. Halverwege ging ik even op de bank zitten en was al zo dronken, dat ik niet eens gemerkt had dat ik geslapen hadquote:
Ja iddquote:Op zondag 5 april 2009 19:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wij ook.quote:Op zondag 5 april 2009 19:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zoiets jaquote:Op zondag 5 april 2009 19:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja iddWij ook; makkelijk een uur of 3
quote:
Ook geen spare-ribs van de bbq?quote:Op zondag 5 april 2009 19:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wij ook.
Maar ik hou niet van gourmetten/bbq-en
quote:Op zondag 5 april 2009 19:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Spare-ribs uit de pan zijn veel lekkerder
verkeerde saus op de patatquote:Op zondag 5 april 2009 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]frites
We hebben er namelijk ook fritessaus bij
Nee joh.. die knapperige kolenrook smaak, vind ik altijd heerlijkquote:Op zondag 5 april 2009 19:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Spare-ribs uit de pan zijn veel lekkerder
quote:Op zondag 5 april 2009 19:56 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kan ik jullie niet onthouden..
*proest* LOL!
Elektrische bbq ftwquote:Op zondag 5 april 2009 19:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee joh.. die knapperige kolenrook smaak, vind ik altijd heerlijk
quote:Op zondag 5 april 2009 19:56 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kan ik jullie niet onthouden..
*proest* LOL!
stom inderdaad.. Als ik patat uit mijn patatpan haal, dan zou daar patatsaus bij moeten. Daarom pak ik altijd mayo of ketchupquote:Op zondag 5 april 2009 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
patatsaus wordt hier niet verkocht![]()
Fritessaus < mayonaise.quote:Op zondag 5 april 2009 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Idd.quote:
Iddquote:
Mensen met een elektrische / gas-bbq zijn gewoon n00bsquote:Op zondag 5 april 2009 19:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd.
Er moet vuur zijn op een bbq en je vlees moet naar echt vuur smaken.
Dan is het pas een goeie bbq.
Patat met mayoquote:Op zondag 5 april 2009 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je mag best koken buiten op een gaskookstel of elektrisch kookstel, maar niet op bbqen lmfd.quote:Op zondag 5 april 2009 19:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Mensen met een elektrische / gas-bbq zijn gewoon n00bs![]()
Kampers FTWquote:
Daarom eten wij altijd frites uit de fritespan met fritessausquote:Op zondag 5 april 2009 19:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
stom inderdaad.. Als ik patat uit mijn patatpan haal, dan zou daar patatsaus bij moeten. Daarom pak ik altijd mayo of ketchup
Dat lijkt me echt smerig.quote:Op zondag 5 april 2009 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom eten wij altijd frites uit de fritespan met fritessaus
quote:Op zondag 5 april 2009 20:03 schreef Piles het volgende:
Oh, en het kampeerseizoen is begonnen![]()
Vandaag de eerste schreeuwende kinderen hierEn nog Duits ook
Fact of the matter is: Friet is gewoon een kutwoord.quote:
friet is natuurlijk al helemaal foutquote:Op zondag 5 april 2009 20:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Fact of the matter is: Friet is gewoon een kutwoord.
Het komt niet stoer over. Vrouwen mogen wel friet bestellen, tenzij ze onder de tattoos zitten.
Patat is een echt mannenwoord, friet is te afgeleid van friteuse.
Net als vlieg, is ook een kutwoord.
Best stuk uit de hele seriequote:Op zondag 5 april 2009 20:09 schreef jna het volgende:
We did not started
Yes, you did. You invaded Poland
Ja.. een hamburger komt ook uit de frituur, maar dat heet toch ook geen friet?quote:Op zondag 5 april 2009 20:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Fact of the matter is: Friet is gewoon een kutwoord.
Het komt niet stoer over. Vrouwen mogen wel friet bestellen, tenzij ze onder de tattoos zitten.
Patat is een echt mannenwoord, friet is te afgeleid van friteuse.
Net als vlieg, is ook een kutwoord.
Bij ons komen hamburgers niet uit de frituur?quote:Op zondag 5 april 2009 20:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja.. een hamburger komt ook uit de frituur, maar dat heet toch ook geen friet?
Kan wel gewoon, maar als ander voorbeeld kan het ook met frikandellen..quote:Op zondag 5 april 2009 20:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bij ons komen hamburgers niet uit de frituur?
Daarom.quote:Op zondag 5 april 2009 20:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja.. een hamburger komt ook uit de frituur, maar dat heet toch ook geen friet?
Het heeft wel allebei evenveel lettersquote:Op zondag 5 april 2009 20:30 schreef jna het volgende:
Het woord friet is gewoon bedacht voor onderontwikkelde mensen die alleen woorden met 1 lettergreep kunnen uitspreken.
En de 2e lettergreep van patat is ook maar een echo op de eerstequote:Op zondag 5 april 2009 20:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het heeft wel allebei evenveel letters
scherpquote:Op zondag 5 april 2009 20:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2009 20:30 schreef jna het volgende:
Het woord friet is gewoon bedacht voor onderontwikkelde mensen die alleen woorden met 1 lettergreep kunnen uitspreken.
quote:Op zondag 5 april 2009 20:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2009 20:41 schreef Piles het volgende:
[..]
En de 2e lettergreep van patat is ook maar een echo op de eerste![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 april 2009 20:54 schreef Piles het volgende:
Hé, ik wist niet dat ik meegedaan had aan Wipe-out![]()
Wipe-out is domSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 april 2009 20:54 schreef Piles het volgende:
Hé, ik wist niet dat ik meegedaan had aan Wipe-out![]()
heb jij een opblaaspop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke?quote:Op zondag 5 april 2009 20:57 schreef Bootje84 het volgende:
* Bootje84 luistert duitse kindermuziek die hij gehoord heeft op vakantie...
Doet Bootje weer denken aan Egypte
Klaas van den eerdenquote:Op zondag 5 april 2009 20:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Het spel om zelf te doen is wel leuk denk ik![]()
Maar de deelnemers
en de presentatoren
Opblaasbare afwasbare barbaraquote:
Superpower Kinderclubquote:Op zondag 5 april 2009 21:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Welke?
* Milou__ heeft ook duitse kindermuziek op vakantie gehad![]()
Solo?quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 21:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Waar was je gister? Geen schurende houniet tegen me aan
FOTO'S!!!!quote:
Zelfs ik ben onvoorspelbaar vergeleken met Bootjequote:Op zondag 5 april 2009 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
En weer een koekje
[..]
Wordt echt tijd voor zomer dus
quote:
Het leek me niet verstandig om met haar weg te gaan.quote:Op zondag 5 april 2009 21:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Durfde je niet![]()
Of was je er sowieso niet
Kloptquote:Op zondag 5 april 2009 21:13 schreef jna het volgende:
[..]
Zelfs ik ben onvoorspelbaar vergeleken met Bootje
Het begin van de dag maak ik op zondag nooit mee eigenlijkquote:Op zondag 5 april 2009 21:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso.
hoewel het begin van de dag niet echt soepel was qua weer.
Het begon inderdaad nogal bewolktquote:Op zondag 5 april 2009 21:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso.
quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
En weer een koekje
[..]
Wordt echt tijd voor zomer dus
Truequote:Op zondag 5 april 2009 21:13 schreef Houniet het volgende:
[..]. Al zijn witte en zwarte ook mooi.
[..]
Het leek me niet verstandig om met haar weg te gaan.
Nee, maar ik heb wel lekker rond gecruised in de cabrioquote:Op zondag 5 april 2009 21:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso.
Ik wil foto's met jou erin!quote:Op zondag 5 april 2009 21:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ben ik niet
[..]Ben je al aangekomen?
Zomer
[..]
TrueWit is leuk, maar niet zo fijn.. Dat schijnt eigenlijk altijd door als het nat is en dat vind ik niet zo prettig
Ik wil de voorspelbaarheid niet aanmoedigen hier, maar dan moet ik nog wel heel veel koekjes verdienenquote:
Toen ik om 1300 naar buiten ging was het primaquote:Op zondag 5 april 2009 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Het begin van de dag maak ik op zondag nooit mee eigenlijkMaar de middag was
Toen stapte ik net uit bedquote:Op zondag 5 april 2009 21:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Toen ik om 1300 naar buiten ging was het prima
Iedere dag stipt om 12.00 wordt al flink voorspelbaar gedaan dus dat tikt al aanquote:Op zondag 5 april 2009 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wil de voorspelbaarheid niet aanmoedigen hier, maar dan moet ik nog wel heel veel koekjes verdienen
Joh, denk maar zo.. Deze bikini staat me beter dan dat als Bootje hem zou dragen..quote:Op zondag 5 april 2009 21:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
In de foto nog wel!
Bikinifoto's.. *ril*
Mijn pauzetijd is verschillend dus daar kan hij geen koekje op verdienenquote:Op zondag 5 april 2009 21:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Iedere dag stipt om 12.00 wordt al flink voorspelbaar gedaan dus dat tikt al aan
Als ik al bikinifoto's zou maken dan zou ik dat op vakantie doen. Mijn lichaam staat nog op winterstand qua kleur dus dat is niet echt charmantquote:Op zondag 5 april 2009 21:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Joh, denk maar zo.. Deze bikini staat me beter dan dat als Bootje hem zou dragen..
Dus kom op. Je hebt 10 minuten..
quote:Op zondag 5 april 2009 21:17 schreef Daph_ het volgende:
TrueWit is leuk, maar niet zo fijn.. Dat schijnt eigenlijk altijd door als het nat is en dat vind ik niet zo prettig
Truequote:Op zondag 5 april 2009 21:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mijn pauzetijd is verschillend dus daar kan hij geen koekje op verdienen
Je werkt me tegenquote:Op zondag 5 april 2009 21:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mijn pauzetijd is verschillend dus daar kan hij geen koekje op verdienen
Cut the bullshit.. 8 min left!quote:Op zondag 5 april 2009 21:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als ik al bikinifoto's zou maken dan zou ik dat op vakantie doen. Mijn lichaam staat nog op winterstand qua kleur dus dat is niet echt charmant
quote:
Nou ik ken er een aantal die daar geen last van hebben, ligt aan de kwaliteit dan ofzo?quote:Op zondag 5 april 2009 21:17 schreef Daph_ het volgende:
Je aanpak.quote:Op zondag 5 april 2009 21:34 schreef Bootje84 het volgende:
Eerst wil ze geen doktertje met me spelen, en dan geen bikinifoto's..
Wat heb ik je misdaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |