Close, so close, no cigarquote:Op zondag 5 april 2009 13:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Paul Wielkens?
Goeie scheermesjes, nee lolquote:Op zondag 5 april 2009 13:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Paul Wilkinson?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand anders verzind maar een vraag
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Dichtbij is niet goed genoegquote:Op zondag 5 april 2009 13:24 schreef MaJo het volgende:
Ik vind dat Ofyles een punt mag krijgen, hij zat zo dichtbij...
quote:Op zondag 5 april 2009 13:23 schreef BasOne het volgende:
Zal ik het maar gewoon zeggenSlechte quizmaster ben jij! Doe dan tenminste nog een vraag over Bonnie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand anders verzind maar een vraag
Half bezopen is weggegooid geld.
Over wie ging het nummer Pierrotquote:Op zondag 5 april 2009 13:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Slechte quimaster ben jij! Doe dan tenminste nog een vraag over Bonnie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Ik accepteer punten, weiger vragen te stellen, niemand weet zequote:Op zondag 5 april 2009 13:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik denk dat BasOne het antwoord heeft gevonden.
Ik wist je vraag van Bonniequote:Op zondag 5 april 2009 13:35 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik accepteer punten, weiger vragen te stellen, niemand weet ze
quote:
weet niet meerquote:Op zondag 5 april 2009 13:34 schreef BasOne het volgende:
Yuri, waar heb je 'On the first day Men created God' vandaan?
quote:
Waarom stel je zelf geen nieuwe vraag?quote:
Niemand weet mijn vragenquote:Op zondag 5 april 2009 14:06 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Waar stel je zelf geen nieuwe vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |