18-01-2009 Roda JC - PSV ERE 1-1quote:Op zondag 5 april 2009 12:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zo 2-4-2006 Roda JC - Ajax 2-1 Stand
Zo 17-9-2006 Roda JC - Ajax 2-0 Stand
Zo 10-2-2008 Roda JC - Ajax 2-1 Stand
Zo denken ze bij de arbiters helaas niet alleen bij Suarez...quote:Op zondag 5 april 2009 13:00 schreef Prosac het volgende:
Dat is het vervelende van het feit dat hij Suarez heet en je geen risico kunt nemen met het toekennen van een penalty voor hem. Niet geven is veiliger.
quote:Op zondag 5 april 2009 13:00 schreef Thieske het volgende:
[..]
Al schoppen ze 'm in 3 stukken, Suarez hoort nooit meer een penalty te krijgen.
Wat doet ie?quote:
Weinig, en wat hij doet is gewoon weer kutquote:
Shaddapquote:Op zondag 5 april 2009 12:55 schreef _Mike_ het volgende:
Ik hoorde dat Utrecht - Groningen ook spannend was Paul?
Dario had al maanden geleden (mits fit) voor hem in de plaats in de basis moeten staan. Onbegrijpelijk wat Van Basten doet.quote:Op zondag 5 april 2009 13:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Weinig, en wat hij doet is gewoon weer kut
Hij deed het toch niet calimero?quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 13:05 schreef Chadi het volgende:
Gewoon de bal rond spelen .. verslaggever weer janken over Suarez. Die man heeft al een jaar geen schwalbe gemaakt
quote:Op zondag 5 april 2009 13:05 schreef Chadi het volgende:
Gewoon de bal rond spelen .. verslaggever weer janken over Suarez. Die man heeft al een jaar geen schwalbe gemaakt
Hoelang duurt een jaar bij jou?quote:Op zondag 5 april 2009 13:05 schreef Chadi het volgende:
Ja, en wat hield hem dan tegen als hij het gewild had?quote:
Slavia Praag kan ik me nog wel herinneren in december.quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 13:08 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
|Slavia Praag kan ik me nog wel herinneren in december.
Dat was geen schwalbe man .. professioneel liggen heet dat.quote:Op zondag 5 april 2009 13:08 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Slavia Praag kan ik me nog wel herinneren in december.
quote:Landzaat kan 300ste Eredivisie duel spelen
Datum: 05-04-2009
Bron: FR-Fans.nl
Denny Landzaat kan vanmiddag tegen Fc Volendam zijn 300ste Eredivisie wedstrijd spelen. De middenvelder is hersteld van aanhoudende hamstringklachten. Landzaat kwam tot dit aantal (299x) door in totaal 1 keer voor ajax, 68x voor Mvv, 139x voor Willem II, 79x voor Az en 12x voor Feyenoord uit te komen.
oh ja, zoals Holla tegen Roda inderdaad.quote:Op zondag 5 april 2009 13:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat was geen schwalbe man .. professioneel liggen heet dat.
Spannendquote:
Maar dat was natuurlijk ook een schitterende.quote:Op zondag 5 april 2009 13:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Sowieso staat die tegen Slavia afgelopen december mij nog goed bij.
dat is een onderdeel die je niet mag gebruiken in het voetbalquote:Op zondag 5 april 2009 13:10 schreef NoizEkick het volgende:
Hoe kan hij nou met z'n linkerarm buitenspel staan?
Geen idee, maar in Europees verband nog een heuse schwalbe gemaakt tegen uhm... Borac ofzo? Die Panenka-penal? Was nog ergens in okltober.quote:
Inderdaad, volgens mij moet de commentator nog een keer de spelregels doornemenquote:Op zondag 5 april 2009 13:10 schreef NoizEkick het volgende:
Hoe kan hij nou met z'n linkerarm buitenspel staan?
Noem er eens 1 op in de HCE?quote:Op zondag 5 april 2009 13:11 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Geen idee, maar in Europees verband nog een heuse schwalbe gemaakt tegen uhm... Borac ofzo? Die Panenka-penal? Was nog ergens in okltober.
Oh, voetballen die vandaag ook?quote:
Idd...quote:Op zondag 5 april 2009 13:12 schreef Chadi het volgende:
Gelijk en dan zegt ie ook nu zit de assistent scheidsrechter goed..
Suarez.quote:Op zondag 5 april 2009 13:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat was geen schwalbe man .. professioneel liggen heet dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |