Wijnaldum maar in de verkoop?quote:Op zondag 5 april 2009 12:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Ze mogen van mij wel Vormer, Meeuwis en Oper naar RDM sturen
quote:Dit was mijn club, mijn ideaal,
dit was de mooiste club van allemaal.
Hier lag mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kon dooien, het kon vriezen,
we konden winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze was er niet.
Maar een beet're club dan deze was er niet...
Olaf van Eijndhoven geeft commentaar begrijp ik?quote:Op zondag 5 april 2009 12:46 schreef Gabbylicious het volgende:
Wat de fak is dat voor een mafkees op radio 1?
Hoensbroeker?quote:Op zondag 5 april 2009 12:45 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Roda bestaat niet meer, simpele Hoensbroeker...
Eredivisie LIve...quote:Op zondag 5 april 2009 12:46 schreef Zero2Nine het volgende:
Langs de lijn zuigt.
Mwoh, ik zie het nog wel gebeuren ook.quote:
Wikipedia als bron van harde feiten bezweren.quote:Op zondag 5 april 2009 12:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hoensbroeker?![]()
Volgens wikipedia wel, jij ei.
Ik zie het ook wel gebeuren, maar Jorientje kan echt niet inschatten hoe erg het voor de Roda supporter is hoorquote:Op zondag 5 april 2009 12:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mwoh, ik zie het nog wel gebeuren ook.
Wacht maar, Feyenoord is ook hard op weg te verdwijnen.quote:Op zondag 5 april 2009 12:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel gebeuren, maar Jorientje kan echt niet inschatten hoe erg het voor de Roda supporter is hoor
Die zal inderdaad net zo makkelijk naar PSV gaan mocht Feyenoord op houden te bestaan.quote:Op zondag 5 april 2009 12:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel gebeuren, maar Jorientje kan echt niet inschatten hoe erg het voor de Roda supporter is hoor
Vliegen er nog geen stoeltjes van de tribune? Of doen ze das pas na afloop?quote:Op zondag 5 april 2009 12:50 schreef tha_dark het volgende:
Staat het stadion nog overeind?
ok dan maar zo:quote:Op zondag 5 april 2009 12:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wikipedia als bron van harde feiten bezweren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |