Dat was ik.quote:Op zondag 5 april 2009 12:40 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hoezo? De echte Roda JC supporters vinden dit zelfs niet erg meer, heb er meerdere zien zeggen dat ze er graag met 12-0 af ginngen.
Laf? Man dit is genieten om zo'n gedrocht van een club verder te zien zinken.quote:Op zondag 5 april 2009 12:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, want in de eerste minuut schoren tegen het meest gemankeerde voetbalelftal van dit moment is een heldendaad. Het is gewoon lafHeer heb meelij.
Hij is vast elke keer overtuigd van zijn gelijk.quote:Op zondag 5 april 2009 12:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat gezwaai heeft Ajax al zoveel tegengoals opgeleverd dat hij nu toch wel beter moet weten.
Omdat de Rodasupporter over het algemeen een debiel is. Die zijn niet eens in staat hun club een waardig einde te gunnen. Betrek me aub niet bij dat stelletje hanenwurgers.quote:Op zondag 5 april 2009 12:40 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hoezo? De echte Roda JC supporters vinden dit zelfs niet erg meer, heb er meerdere zien zeggen dat ze er graag met 12-0 af ginngen.
Nee hoor, Plato1980 heeft het ook in een Ajax topic geplaatst.quote:
? Ajax staat toch gewoon voor?quote:Op zondag 5 april 2009 12:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Laf? Man dit is genieten om zo'n gedrocht van een club verder te zien zinken.
Godverdomme inderdaadquote:
Geef hem dan een fluitje en een ander pakquote:Op zondag 5 april 2009 12:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij is vast elke keer overtuigd van zijn gelijk.
Die zingen "Dit was mijn club".quote:
Betaal jij?quote:Op zondag 5 april 2009 12:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Ze mogen van mij wel Vormer, Meeuwis en Oper naar RDM sturen
Shit dat had een Sjimz opmerking kunnen zijnquote:
Roda bestaat niet meer, simpele Hoensbroeker...quote:Op zondag 5 april 2009 12:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Omdat de Rodasupporter over het algemeen een debiel is. Die zijn niet eens in staat hun club een waardig einde te gunnen. Betrek me aub niet bij dat stelletje hanenwurgers.
Hij is bang voor zijn baan, net als Trost.quote:Op zondag 5 april 2009 12:41 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Precies, ze zijn toch alleen maar bezig hun eigen hachje te redden. Ik snap serieus niet van zo'n Roda-man als Senden dat hij zich niet uit durft te spreken...
Kneusjequote:Op zondag 5 april 2009 12:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Al die roda fans gaan toch gewoon naar een duitse club voortaan , zo erg is het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |