Mooi weer?quote:Op zondag 5 april 2009 12:58 schreef ouderejongere het volgende:de groeten, ik ga eten en daarna van het mooie weer genieten.
zow, wat heb jij een kutnaam!quote:Op zondag 5 april 2009 13:05 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Mooi weer?![]()
Woon jij zeker niet in Maleisië
Naambekendheid maak je meestal met kutnamenquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 13:07 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Naambekendheid maak je meestal met kutnamen
Eigenlijk is de mijnes ook niet positief.quote:Op zondag 5 april 2009 13:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
niet elke naamsbekendheid is positief, zie buckler.
even afgezien van welke mod dan ook. ik zou je pm-en als je een lekker wijf was geweest.quote:Op zondag 5 april 2009 13:23 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Eigenlijk is de mijnes ook niet positief.
Maar laten we verder maar OT reageren voor er een mod langskomen
Je kan me altijd PM-en.
Ik heb geen zusje.quote:Op zondag 5 april 2009 13:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
even afgezien van welke mod dan ook. ik zou je pm-en als je een lekker wijf was geweest.
verder natuurlijk veel plezier op fok! en laat je zusje ook afentoe eens posten.
In je dromen zeker.quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 12:14 schreef ouderejongere het volgende:
Waar is de goede oude tijd gebleven, met Berger, Senna, Hill en Alesi?
Watjes zijn het, stoppen met rijden vanwege een buitje!
Jij kijkt de herhaling?quote:
Die begon om 2uur.quote:
bier? het is kwart over twee.quote:Op zondag 5 april 2009 14:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ohwjeej, ik snap je probleem niet zolang er nog bier is.
ja sorry uitleg vereist. sinds ik niet meer drink, gun ik anderen de drank door de keel ook niet meer.quote:
zondag is hier mosseldag. lekker loom wakker worden en kijken hoe de mossel die naast je ligt smaakt. verder zien we wel.quote:
Ga gewoon drinken & roken, net zoals mijn.quote:Op zondag 5 april 2009 14:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja sorry uitleg vereist. sinds ik niet meer drink, gun ik anderen de drank door de keel ook niet meer.
beetje als roker en ex/niet-rokers. waarvan de laatste groep wel heel zielig begint te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |