nee hoor, die optie gaf olav alleen maar.. betekend niet dat t ook gedaan wordtquote:Op zondag 5 april 2009 12:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wat ik begrepen heb word er niet meer gereden, alleen achter de SC de 75% volgemaakt
Ze zitten toch over de 75%? Dan krijgen ze toch gewoon hele punten?quote:Op zondag 5 april 2009 12:43 schreef ouderejongere het volgende:
Als ze stoppen worden er halve punten uitgedeeld, dan krijgt Button 6, Glock 4, Heidfeld 3, Trulli 2 en Barrichello 1
ik ben niet naar olav aan het kijkenquote:Op zondag 5 april 2009 12:43 schreef mug89 het volgende:
[..]
nee hoor, die optie gaf olav alleen maar.. betekend niet dat t ook gedaan wordt
De laatste jaren begint het juist weer spannend te worden na het tijdperk Schumacherquote:Op zondag 5 april 2009 12:46 schreef MrX1982 het volgende:
Rijden ze niet meer met regen?
Ik ben blij dat ik paar jaar geleden ben afgehaakt met het kijken naar Formule 1.
Je kijkt toch niet naar RTL? Elke 10 minuten 5 minuten reclame? Ik kijk lekker via Canvas, heerlijk dat droge Vlaamse commentaarquote:Op zondag 5 april 2009 12:43 schreef mug89 het volgende:
[..]
nee hoor, die optie gaf olav alleen maar.. betekend niet dat t ook gedaan wordt
oh, hehe.. okequote:Op zondag 5 april 2009 12:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik ben niet naar olav aan het kijken
edit: dat werd dus over de boordradio geroepern naar iemand
Ik geloof dat ze nog steeds wachten op het '10 minuten signaal' van de raceleiding.quote:
Goffer de goffer.quote:
Ze zitten niet over de 75%.quote:Op zondag 5 april 2009 12:44 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ze zitten toch over de 75%? Dan krijgen ze toch gewoon hele punten?
Dat zag ik nu ook ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |