Hadden jullie me nog niet gemist? Tijdens de GP kijk ik full-time tv, zonder internetten.quote:
toch leuk als een Force India wint, omdat de rest eraf gevlogen is?quote:Op zondag 5 april 2009 12:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
anders vliegen ze er allemaal afwat voor ons weer leuk is
Dat is nog eens goede reality TV.quote:Op zondag 5 april 2009 12:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
anders vliegen ze er allemaal afwat voor ons weer leuk is
Geloof nog van wel hoor.quote:Op zondag 5 april 2009 12:30 schreef Schunckelstar het volgende:
prachtige race alweer![]()
jammerlijk einde want dit gaan ze echt niet meer herstarten
Dan moet je een betere baan maken. De snelweg staat toch ook niet blank na een buitje?quote:Op zondag 5 april 2009 12:30 schreef WEST het volgende:
Het gaat niet alleen of ze regenbanden hebben. Bedenk ook dat de baanposten elkaar niet meer kunnen zien. Het onweert ook en de baan kan al dat water niet afvoeren.
Dus al met al een terechte beslissing
Nog 20 minuten om te kunnen rijdenquote:Op zondag 5 april 2009 12:30 schreef Schunckelstar het volgende:
prachtige race alweer![]()
jammerlijk einde want dit gaan ze echt niet meer herstarten
Maar hopen mag toch wel?quote:Op zondag 5 april 2009 12:35 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
achter de SC vind ik geen herstart
wat ik begrepen heb word er niet meer gereden, alleen achter de SC de 75% volgemaaktquote:Op zondag 5 april 2009 12:36 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Nog 20 minuten om te kunnen rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |