Hoezo ergernissen dan? Ik erger me meer aan die Twente fanboys in dat topic die hele tijd achterlijk postenquote:Op zondag 5 april 2009 13:56 schreef Prosac het volgende:
Ja daarover dan niet, maar posts zoals die van Rumille e.d. gaan puur over de wedstrijd, daarover is ooit afgesproken dat -wegens ergernissen- niet meer in de clubtopics gepost wordt, daarvoor zijn de verslagen topics.
quote:Op zondag 5 april 2009 13:56 schreef DirkZz het volgende:
Was even schijten, hebben ze vermeer nog geraakt met een stoeltje?
Okiedokiequote:Op zondag 5 april 2009 13:56 schreef Prosac het volgende:
Ja daarover dan niet, maar posts zoals die van Rumille e.d. gaan puur over de wedstrijd, daarover is ooit afgesproken dat -wegens ergernissen- niet meer in de clubtopics gepost wordt, daarvoor zijn de verslagen topics.
quote:Op zondag 5 april 2009 14:00 schreef Rumille het volgende:
[..]
Okiedokie.
Zit Alderweireld trouwens bij de selectie?
Ja die zit er bijquote:Op zondag 5 april 2009 14:00 schreef Rumille het volgende:
[..]
Okiedokie.
Zit Alderweireld trouwens bij de selectie?
Nogmaals, Suarez heeft 24 uur in het vliegtuig gezeten...quote:Op zondag 5 april 2009 14:08 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik vraag me echt af wanneer de spelers nou eens vragen gaan stellen over de hele Sulejmani-kwestie aan van Basten. Die gozer speelt echt gewoon te slecht voor Roda zelfs en dan blijft hij 90 volle minuten staan terwijl Suarez en Emanuelson eraf gehaald worden.
Tuurlijk heeft hij vertrouwen nodig, maar hij heeft dat al zoveel gehad dit seizoen en hij laat maar niks zien.
Het gaat niet alleen om Suarez.quote:Op zondag 5 april 2009 14:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nogmaals, Suarez heeft 24 uur in het vliegtuig gezeten...
Suarez is er natuurlijk af vanwege de interlands..quote:Op zondag 5 april 2009 14:08 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik vraag me echt af wanneer de spelers nou eens vragen gaan stellen over de hele Sulejmani-kwestie aan van Basten. Die gozer speelt echt gewoon te slecht voor Roda zelfs en dan blijft hij 90 volle minuten staan terwijl Suarez en Emanuelson eraf gehaald worden.
Tuurlijk heeft hij vertrouwen nodig, maar hij heeft dat al zoveel gehad dit seizoen en hij laat maar niks zien.
Ergernissen dat hele topics werden verpest met wedstrijdverslagen. Toen gewoon de afspraak gemaakt dat dat hier niet meer gebeurd. Klaar.quote:Op zondag 5 april 2009 14:00 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hoezo ergernissen dan? Ik erger me meer aan die Twente fanboys in dat topic die hele tijd achterlijk posten. Zoals:
[..]
Omdat de wedstrijd pas over 5 minuten is afgelopen, dan mag je hier weer postenquote:
AFC AJAX topic #1251: Zonder Vertonghen en Gabriquote:Op zondag 5 april 2009 14:16 schreef damsco het volgende:
Waarom is mijn reactie verwijderd?
Ik zei alleen maar dat ik verwachte dat Ajax de 3-1 wel zou maken. Nadat Roda op 2-1 was gekomenquote:Op zondag 5 april 2009 14:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
AFC AJAX topic #1251: Zonder Vertonghen en Gabri
Wedstrijdverslagachtige post.quote:Op zondag 5 april 2009 14:23 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat ik verwachte dat Ajax de 3-1 wel zou maken. Nadat Roda op 2-1 was gekomen
Jaah precies. Maar echt, die supporters van Rodaquote:Op zondag 5 april 2009 14:22 schreef _Mike_ het volgende:
Matig, maarja 3 punten dus het kan me weinig schelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |