Waarheid als een koe.quote:Op maandag 6 april 2009 18:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, sowieso hebben we het hier altijd over bouwen aan een team, maar zodra er een paar miljoen komt moet iedereen weer weg. We hebben al geld zat.
Zoals tegen kampioen Feyenoord een decennium geleden.quote:Op maandag 6 april 2009 18:44 schreef kurk_droog het volgende:
Beter knallen we eind deze maand gewoon met 7-0 over az heen
Het waren 2 fantastische dagen.quote:Op maandag 6 april 2009 19:12 schreef Silenus het volgende:
Gabri geblesseerd, dus eruit bij Jong Ajax. Invaller is Siem.
ik denk dat je met zo'n elftal zelfs europees voetbal kunt halen.quote:Op maandag 6 april 2009 18:22 schreef Silenus het volgende:
Opstelling Jong Ajax:
Sergio Padt; Bruno Silva, Rasmus Lindgren, Toby Alderweireld, Robbert Schilder; Jan Vertonghen, Daley Blind, Gabri; Javier Martina, Dario Cvitanich en Jeffrey Sarpong.
Wissels: Roy Ouwerkerk, Darko Bodul, Siem de Jong, Jan-Arie van der Heijden, Nathaniel Will, Daylon Claassen en Danilo Sousa Campos.
Met dit elftal speel je in de eredivisie nog minimaal voor plek 7.
quote:Op maandag 6 april 2009 19:12 schreef Silenus het volgende:
Gabri geblesseerd, dus eruit bij Jong Ajax. Invaller is Siem.
1-0 voor Jong Feyenoord.quote:Op maandag 6 april 2009 19:20 schreef Riro het volgende:
Zie 'm net weggedragen worden, hij kan niet op z'n enkel staan dus hopen maar dat ie er niet weer lang uit is. Hoeveel staat het bij jong feyenoord en nec?
Wie heeft de 1-0 gemaakt?quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 19:56 schreef Frankz0rz het volgende:
Jezus, Gabri dan maar verpatsen aan een club ofzo. Die vent is echt alleen maar geblesseerd, heeft Ajax niks aan.
Het verschil tussen Enoh, Lindgren, Anita en Gabri vind ik niet zo groot. Als er een mooi bedrag langs komt mag hij zeker van mij weg.quote:Op maandag 6 april 2009 20:02 schreef VoreG het volgende:
[..]....
Mijn god wat lopen er hier een figuren rond.. De een wil Vermaelen kwijt, want voor 10 milj. kan je natuurlijk makkelijk een vervanger krijgen die direct is ingespeeld en de ander wil Gabri kwijt, want die voegt toch niets toe..
Ik vind Gabri een goede speler, maar we hebben niks aan spelers die hooguit 2 wedstrijden fit zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 20:02 schreef VoreG het volgende:
[..]....
Mijn god wat lopen er hier een figuren rond.. De een wil Vermaelen kwijt, want voor 10 milj. kan je natuurlijk makkelijk een vervanger krijgen die direct is ingespeeld en de ander wil Gabri kwijt, want die voegt toch niets toe..
Jong Fey. op 1-1!quote:
Alsof ze altijd allemaal fit zijn....fuck het geld, gewoon houden als ze het goed doen.quote:Op maandag 6 april 2009 20:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het verschil tussen Enoh, Lindgren, Anita en Gabri vind ik niet zo groot. Als er een mooi bedrag langs komt mag hij zeker van mij weg.
Feyenoord moet verliezen toch? En het staat daar gelijk.quote:Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Het is aftellen geblazen. Nog even en het volksfeest kan losbarsten!
Vorige jaren viel het wel mee.quote:Op maandag 6 april 2009 19:56 schreef Frankz0rz het volgende:
Jezus, Gabri dan maar verpatsen aan een club ofzo. Die vent is echt alleen maar geblesseerd, heeft Ajax niks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |