quote:Op maandag 6 april 2009 11:58 schreef Rots het volgende:
[..]
NOS is wel pro-ajax. Laatste weken als Feyenoord goed speelde alleen de mindere punten benadrukken en op teletekst komen met "matig spel, maar toch overwinning". Ook teveel Ajacieden daar bij de NOS joh.
[..]
NOS is wel pro-ajax. Laatste weken als Feyenoord goed speelde alleen de mindere punten benadrukken en op teletekst komen met "matig spel, maar toch overwinning". Ook teveel Ajacieden daar bij de NOS joh.
Nope, een paar (grote) kansen werden niet vertoond, verder weet ik niks specifieks meer maar vaak worden scheidsrechterlijke dwalingen ook gewoon niet vertoond of weggewuifd alsof het geen fout is. Maar ja, blijkbaar is het een hype om de "traditionele top" zo slecht mogelijk te belichten.quote:Op maandag 6 april 2009 12:30 schreef Rots het volgende:
Misschien vind jij het zwart-wit denken, maar het valt me wel op de laatste weken/maanden. Feyenoord begint beter te spelen, maar ze blijven zwaar negatief in de samenvattingen en bij het commentaar. Maargoed de samenvatting van Ajax was ook niet best?
[..]
Boe fucking hoe zegquote:Op maandag 6 april 2009 12:30 schreef Rots het volgende:
Misschien vind jij het zwart-wit denken, maar het valt me wel op de laatste weken/maanden. Feyenoord begint beter te spelen, maar ze blijven zwaar negatief in de samenvattingen en bij het commentaar. Maargoed de samenvatting van Ajax was ook niet best?
Feyenoord gaat steeds beter spelen maar dan nog is het toch bagger? Maar goed dat ze niet al Feyenoord de hemel in prijste, door gisteren blijkt alweer dat er nog niet gejuicht hoef te wordenquote:Op maandag 6 april 2009 11:58 schreef Rots het volgende:
[..]
De mods hier, de NOS, iedereen is gewoon ont-Feyenoord. Het is een schande... Misschien moet je dat eens in het Feyenoord topic gaan bespreken.quote:Op maandag 6 april 2009 12:30 schreef Rots het volgende:
Feyenoord wordt altijd genakt joh, slaat nergens op.quote:Op maandag 6 april 2009 12:30 schreef Rots het volgende:
En toen gingen ze nog een beetje ouwehoeren over de wedstrijden ( bij Talpa dan). Dat was ook wel lache, met Jan Mulder bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 april 2009 12:49 schreef kurk_droog het volgende:
Het enige wat beter bij de nos is nu is dat er geen reclames zijn en de grote clubs als eerste beginnen. Voor de rest vond ik het bij rtl / talpa nog niet zo slecht. Lieten daar ook veel meer sfeerbeelden zien.
Ga in jullie eigen topic jammeren om het grote Zionistische complot dat ervoor zorgt dat jullie met 2-1 van FC Volendam verliezen, stelletje frusti's.quote:Op maandag 6 april 2009 12:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Feyenoord wordt altijd genakt joh, slaat nergens op.
Vergeet de KJNB nietquote:Op maandag 6 april 2009 12:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]
De mods hier, de NOS, iedereen is gewoon ont-Feyenoord. Het is een schande... Misschien moet je dat eens in het Feyenoord topic gaan bespreken.
En dan in het bijzonder Feyenoord he.quote:Op maandag 6 april 2009 12:34 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Nope, een paar (grote) kansen werden niet vertoond, verder weet ik niks specifieks meer maar vaak worden scheidsrechterlijke dwalingen ook gewoon niet vertoond of weggewuifd alsof het geen fout is. Maar ja, blijkbaar is het een hype om de "traditionele top" zo slecht mogelijk te belichten.
18, dat zijn er wel echt bizar veel of niet?quote:Eredivisie: Aissati alweer Ajax’ 18de goalgetter
Datum: 6-apr-2009 12:13
Met zijn doelpunt tegen Roda JC op zondag is Ismail Aissati (foto) alweer de achttiende doelpuntenmaker van Ajax dit seizoen. De achttien spelers van Ajax die deze voetbaljaargang doel troffen maakten samen 63 goals. De Amsterdammers hebben nu de meeste spelers in de selectie die een eredivisiegoal in het seizoen 2008-2009 maakten.
Je hoeft geen NOS te kijken btw. Abbonnementje op Eredivisie Live, daar wil Jan nog weleens wat positiefs over 010 zeggen.quote:Op maandag 6 april 2009 13:07 schreef Rots het volgende:
[..]
En dan in het bijzonder Feyenoord he.
NOS.![]()
Doopy.
Ik vraag me inderdaad af of dat normaal is.quote:Op maandag 6 april 2009 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
18, dat zijn er wel echt bizar veel of niet?.
quote:Aston Villa prepareert een bod van negen miljoen pond, zo’n tien miljoen euro, op Thomas Vermaelen (foto, rechts). Althans, dat bericht The Daily Mirror. Een delegatie van Villa zou de Ajacied anderhalve week geleden hebben bekeken tijdens het WK-voorrondeduel Belgie – Bosnië (2-4).
JAAAAAAAAAAA HIJ KOMT TERUGGGGGGGGquote:Op maandag 6 april 2009 14:08 schreef Silenus het volgende:
Zag Wesley Sneijder net op de Oudegracht in Utrecht.
..Deze bijzonder zinloze anekdote werd mede mogelijk gemaakt door Silenus..
Wat doet die in Utrechtquote:Op maandag 6 april 2009 14:08 schreef Silenus het volgende:
Zag Wesley Sneijder net op de Oudegracht in Utrecht.
..Deze bijzonder zinloze anekdote werd mede mogelijk gemaakt door Silenus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |