DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Zit je op het moment in Maleisië ofzo?quote:Op zondag 5 april 2009 12:08 schreef Chadi het volgende:
Wat een kut weer zeg .. na al die dagen zon waarin je moest werken krijg je zo'n weekend. En dan door de week straks mooi weer.
Ik weet niet waar je de afgelopen week hebt gezeten maar het was heerlijk weer.quote:Op zondag 5 april 2009 12:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zit je op het moment in Maleisië ofzo?
Ja, dat is het bij mij nu ook wel. Best zonnig enzo.quote:Op zondag 5 april 2009 12:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je de afgelopen week hebt gezeten maar het was heerlijk weer.
Dat had ik niet zien aankomen.quote:Op zondag 5 april 2009 12:16 schreef koningdavid het volgende:
Hehe... Aissati kiest voor Suriname, zegt ie op EL.
quote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef Silenus het volgende:
Ajaxvak scandeert nu 'sporting limburg jalala' en 'schade roda alles ist vorbei'
Weet jij wat jij gehoord hebt dan, maar hij grapte dat hij net zo goed voor Suriname of Turkije kon kiezenquote:Op zondag 5 april 2009 12:16 schreef koningdavid het volgende:
Hehe... Aissati kiest voor Suriname, zegt ie op EL.
Enigszins terecht wel. Vertonghen en Gabri zijn terug en die zijn van grotere waarde/spelen beter dan Lindgren de laatste tijd deed.quote:Op zondag 5 april 2009 12:30 schreef koningdavid het volgende:
wel raar dat aanvoerder Lindgren nu niet eens bij de selectie zit. Van Basten heeft weer een jojo gevonden.
Marco is weer lekker bezigquote:Op zondag 5 april 2009 12:30 schreef koningdavid het volgende:
wel raar dat aanvoerder Lindgren nu niet eens bij de selectie zit. Van Basten heeft weer een jojo gevonden.
Meer dan van Jezus?quote:Op zondag 5 april 2009 12:35 schreef koningdavid het volgende:
Luis. Ik hou van hem.
Ik hoor nietsquote:Op zondag 5 april 2009 12:40 schreef kevin6188 het volgende:
Zit Radio 1 te luisteren. Hoor ik ineens dat hele stadion juichen. Schrok me de tyfus.
Bij die goal he. Ik dacht al dat Ajax 1-0 achter stond.quote:
Of Gabri.quote:Op zondag 5 april 2009 13:31 schreef BigKahuna het volgende:
Het is niet veel nog. Doe maar Vertonghen voor Anita.
Geen idee of je op mijn post doelde, maar die was bewust hier gezet.quote:
Duidelijkquote:Op zondag 5 april 2009 13:56 schreef Prosac het volgende:
Ja daarover dan niet, maar posts zoals die van Rumille e.d. gaan puur over de wedstrijd, daarover is ooit afgesproken dat -wegens ergernissen- niet meer in de clubtopics gepost wordt, daarvoor zijn de verslagen topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |