Hahahah!quote:Op zondag 5 april 2009 11:51 schreef Boor-rat het volgende:toptopic
![]()
En TS, heb je al aan tegenliggers gedacht enzo....
TIP: als je treinpech hebt, ga dan op de vluchtrail staan
quote:Op zondag 5 april 2009 12:23 schreef LangeJan het volgende:
Ik heb zojuist op Marktplaats een trein gezien. In de omschrijving stond "Intercity Trein 1 : 18 voor ¤29.95"
Nou vind ik het verbruik 1 op 18 wel redelijk en de prijs is ook niet om krom voor te liggen. Dus ik ga daar zo even kijken, ik laat wel weten of het wat wordt.
hmm daar is vast wat mis mee, vraag wel of ie werkend te zien is!quote:Op zondag 5 april 2009 12:23 schreef LangeJan het volgende:
Ik heb zojuist op Marktplaats een trein gezien. In de omschrijving stond "Intercity Trein 1 : 18 voor ¤29.95"
Nou vind ik het verbruik 1 op 18 wel redelijk en de prijs is ook niet om krom voor te liggen. Dus ik ga daar zo even kijken, ik laat wel weten of het wat wordt.
quote:Op zondag 5 april 2009 12:23 schreef LangeJan het volgende:
Hybride!quote:Op zondag 5 april 2009 10:56 schreef LangeJan het volgende:
waar gaat de voorkeur naar uit.. Diesel of Electrisch. Diesel is op zich wel handig voor als de stroom uitvalt. Mogelijk kan ik zowel een electrische en een diesel aan elkaar koppelen, zodat ik daarop ben voorbereid. Want Diesel is vrij prijzig en kan je niet illegaal aftappen van de NS.
Hoezo?quote:Op zondag 5 april 2009 14:19 schreef Salvad0R het volgende:
Vroegah kon dat wel.
Nu zal het wel te druk zijn op het spoor voor privé treinen .
Hej gaaf! Alleen de naam Unimog, ik hoop dat ik wel mag.quote:Op maandag 6 april 2009 12:40 schreef Pielemuisje het volgende:
Alstublieft, binnen uw budget: http://www.marktplaats.nl(...)to%26thumb_click%3D1
't Zou inderdaad gaaf zijn als je die als particulier op het spoor kon rijden, even aanmelden bij verkeersleiding en tuffen maarquote:Op maandag 6 april 2009 12:40 schreef Pielemuisje het volgende:
Alstublieft, binnen uw budget: http://www.marktplaats.nl(...)to%26thumb_click%3D1
return to castle wolfensteinquote:Op maandag 6 april 2009 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe mij deze maar trouwens.
[ afbeelding ]
Hoezo, agressie tegen spoormedewerkers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |