Run DMC was ook leukquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
In de jaren 80 was er nog een geslaagd experiment van Aerosmith met Run DMC. Dat was wel leuk
Oeh! die is trouwens bijzonder fraaiquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lost! wat net bij Langs de Lijn, in de akoestische versie
Op de BBC is tegenwoordig ook F1 te zien. Echt te gek !quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Om 23:00u weer Match Of The Day.
Run DMC is ook gewoon gaafquote:
me 2quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ben wel benieuwd wat de senseofdance te bieden heeft vanavond
Echt waar? Dan moet ik de WK snooker dus echt via eurosport gaan volgen... Tijd voor een schotel dan.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op de BBC is tegenwoordig ook F1 te zien. Echt te gek !. Geloof alleen dat Ziggo de BBC uit het std. pakket wil gooien?! Jammer! Naja, gelukkig kan ik nog uitwijken naar de Nederlandse RTL en de Duitse RTL en volgens mij ook nog de Belg
World News wordt eruit gemieterd. BBC 1+2 zit nog steeds op de kabelquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op de BBC is tegenwoordig ook F1 te zien. Echt te gek !. Geloof alleen dat Ziggo de BBC uit het std. pakket wil gooien?! Jammer! Naja, gelukkig kan ik nog uitwijken naar de Nederlandse RTL en de Duitse RTL en volgens mij ook nog de Belg
oh dan is het goedquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:54 schreef borisz het volgende:
[..]
World News wordt eruit gemieterd. BBC 1+2 zit nog steeds op de kabel
Suus wordt ook van de kabel geflikkerd, nou dat is pas een rampquote:
suus?quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Suus wordt ook van de kabel geflikkerd, nou dat is pas een ramp.
wie?quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Suus wordt ook van de kabel geflikkerd, nou dat is pas een ramp.
Hoorde het, maar moet het nog even checken of het idd zo is. Zou het wel jammer vinden want kijk soms wel eens naar de MotD. Prima programmaquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:52 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Echt waar? Dan moet ik de WK snooker dus echt via eurosport gaan volgen... Tijd voor een schotel dan.
Ja? Okay dan! Goed nieuwsquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:54 schreef borisz het volgende:
[..]
World News wordt eruit gemieterd. BBC 1+2 zit nog steeds op de kabel
Ik was bijna overgestapt naar hoe heet et, die tv van KPN door de lucht, dinges. Gelukkig niet gedaan, omdat bbc er niet op zit. Maar nu hoor ik hoor een boel klachten.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoorde het, maar moet het nog even checken of het idd zo is. Zou het wel jammer vinden want kijk soms wel eens naar de MotD. Prima programma
Ah, dan heb je dus de juiste keuze gemaaktquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:03 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ik was bijna overgestapt naar hoe heet et, die tv van KPN door de lucht, dinges. Gelukkig niet gedaan, omdat bbc er niet op zit. Maar nu hoor ik hoor een boel klachten.
Digitenne is hier een rampquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, dan heb je dus de juiste keuze gemaakt. Dat klinkt als iets wat heel storingsgevoelig is..
Je hoort ook maar bar weinig van het origineel er in terug, maar dat vind ik eigenlijk wel tof want anders klinkt het zo goedkoopquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zat al te vissen, maar kon niet op de naam komen
Oja, digitenne is het. Kon ook niet op de naam komenquote:
Ja dat geloof ik ook.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, dan heb je dus de juiste keuze gemaakt. Dat klinkt als iets wat heel storingsgevoelig is..
quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:08 schreef -Hans- het volgende:
Laidback Luke
Popmusic![]()
We Can Not Get Enough
Ejquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:12 schreef gerbenp het volgende:
Nog even een klein stukje dance meepikken!
Moet jij niet met je dinnetje zitten nu, of is ze aan het pubben.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:27 schreef Jimbo het volgende:
bah vanavond thuis zitten, ben ik daar nou jong voor
stomme mensen die nix doen
Het is juist toch wel een redelijk oudjequote:Op zaterdag 4 april 2009 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Klinkt wel als een enorm broekie
Ja, iddquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Klinkt wel als een enorm broekie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |