whaha gras! maar toch niet zoveel!!! daar konden wel 100 koeien lopen!!quote:
JA! Huizen zijn echt belachelijk teringduur in Nederland, en ondertussen geven we honderden vierkante meters aan een paar koeienquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:46 schreef yosander het volgende:
Moeten we het dan volgooien met huizen en kantoorpanden?
Een beetje boerenbedrijf heeft dat wel lopen hoor.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:47 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
whaha gras! maar toch niet zoveel!!! daar konden wel 100 koeien lopen!!
whaha net als harrie potterquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:49 schreef Bafnek het volgende:
Jij kan ook leven in een bezemkast, dat betekent niet dat het fijn is.
Al zou het wel mooi zijn.
Vind het wel een goede vraag eigenlijk. Waarom kiezen voor weilanden terwijl grond schreeuwend duur is en mensen in de randstad hutje-mutje op elkaar moeten leven...quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dacht je eindelijk van TS af te zijn met haar Tong80 niveau topics
Koeien eten voer uit de fabriekquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:58 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Al het gras dat de koeien niet eten wordt gemaaid zodat het hooi wordt.......hebben de koeien in de winter ook wat te eten
Ga lekker in een plaggehut wonenquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Vind het wel een goede vraag eigenlijk. Waarom kiezen voor weilanden terwijl grond schreeuwend duur is en mensen in de randstad hutje-mutje op elkaar moeten leven...
maar dat kan toch ook uit een pakje? anders eten ze die hele weilanden op!!!quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:02 schreef PopcornMonster het volgende:
Een koe eet aan gras alleen al 10% van z'n gewicht. Er is dus best veel gras nodig om een koe te eten te geven.
Hoe bedoel je uit een pakje? Gras uit een pakje? Waar komt dit gras vandaan dan?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar dat kan toch ook uit een pakje? anders eten ze die hele weilanden op!!!
Dan groeit het toch weer aan? Net als haarquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:46 schreef TNA het volgende:
Ik ben vast niet de enige die hoopte dat je voorgoed van het forum was verdwenen
quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
10% van zijn gewicht per dag/maand/jaar/eeuw/leven/seconde/minuut ... ?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:02 schreef PopcornMonster het volgende:
Een koe eet aan gras alleen al 10% van z'n gewicht. Er is dus best veel gras nodig om een koe te eten te geven.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
10% van zijn gewicht per dag/maand/jaar/eeuw/leven/seconde/minuut ... ?
En dat hebben ze dan goed.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat gewicht heeft ie toch altijd
![]()
noemen ze mij dom![]()
Don't feed the trollquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dat hebben ze dan goed.
Het maakt nogal wat uit of jij 100 kilo eet in een dag/maand of jaar. Maar goed, dat snap jij toch niet
sorry mijn fout: dat hooi wordt gebruikt voor alle konijnenhokken hier in Nederlandquote:
Landbouw grond en bouw grond is factor 10 verschil in prijs per vierkante meter. Zolang de gemeente en rijk er nog geen bestemming van verandert is de prijs laag van landbouw grond maar als ze er al over willen gaan praten zijn er al aasgieren aanwezig om dat soort grond op te kopen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Vind het wel een goede vraag eigenlijk. Waarom kiezen voor weilanden terwijl grond schreeuwend duur is en mensen in de randstad hutje-mutje op elkaar moeten leven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:16 schreef RealZeus het volgende:
Oh, Viswijfje?
FOK! 10 jaar meet! Nu al 100 man?
Kom je ook?
Waar is dat dan? en mag perry mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
Het gaat er uiteindelijk om waar je op Randstad-niveau je schaarse grond voor gebruikt. Doe je dat voor landbouwgrond zal het inderdaad een stuk minder waard zijn, maar het blijft natuurlijk gewoon grond die niet gebruikt wordt voor andere doeleinden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:16 schreef MUZZ het volgende:
[..]
Landbouw grond en bouw grond is factor 10 verschil in prijs per vierkante meter. Zolang de gemeente en rijk er nog geen bestemming van verandert is de prijs laag van landbouw grond maar als ze er al over willen gaan praten zijn er al aasgieren aanwezig om dat soort grond op te kopen.
In de buurt van Utrechtquote:
Perry? Is dat je verzorgpony? Dan mag hij mee.quote:en mag perry mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het eerste: al is het alleen maar om een einde te maken aan Viswijfje(s gepost)quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:24 schreef 2cv het volgende:
Als Viswijfje daar ook heen gaat zijn er 2 mogelijkheden: OF heel fok gaat er heen OF iedereen die zich al aangemeld heeft meldt zich af.
Ik wou het niet posten.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het eerste: al is het alleen maar om een einde te maken aan Viswijfje(s gepost)
hihihi jij bent nieuw he?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:44 schreef Viswijfje het volgende:
Vandaag reed ik met me trein langs weilanden. mooi groen hoor haha geef mij maar de stad!!
maar ik snap niet waarom ze er waren: er groeiden geen groentes t was echt alleen maar gras!!! 10 voetbalvelden man! en ik dacht mischien voor de koeien maar die zag ik geeneens es en die hebben toch niet zoveel ruimte nodig? die staan altijd stil![]()
waarvoor hebben ze die weilanden dan wie weet dat?
sorrie als t beetje fylosofisch is maar mijn hoofd stelt zulke vragen soms!!
nee hoor kom al bijna 2 jaar op fok!!quote:
Opzich zouden ze van mij één grote stad mogen maken van Nederland, dat beetje natuur dat we hebben hier is toch eigenlijk om te huilen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:46 schreef yosander het volgende:
Moeten we het dan volgooien met huizen en kantoorpanden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |