abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 mei 2009 @ 15:08:45 #251
24188 Belana
kloon van belana
pi_68619661
Ezra slaapt nog steeds hoor, en die wordt 13 juli alweer 3
maar de 1 is de ander niet en de meiden houden elkaar natuurlijk ook wakker
stormy waters...
sailin'
  zondag 3 mei 2009 @ 15:09:54 #252
24188 Belana
kloon van belana
pi_68619716
quote:
Op zondag 3 mei 2009 09:39 schreef Vicky het volgende:
Gister had ze helemaal nergens last van, maar vanancht heeft ze weer haar longen uit haar lijf gehoest. Ben er zo klaar mee. Morgen maar weer de ha bellen. Hoestdrank, zetpilletje, puffers.. het helpt allemaal geen bal...
ik kan nog steeds de klassiek homeopaat aanraden
sterkte met je meisje!
stormy waters...
sailin'
  zondag 3 mei 2009 @ 15:17:31 #253
156944 kapitein_pannekoek
incl. flensjes
pi_68620078
De meiden houden elkaar wel wakker, maar nooit vervelend. Ze hebben de grootste lol en staan echt te keten. Ik geloof dat het gewoon even een dingetje is. De ontwikkeling (vooral verbaal) gaat erg hard, dus dat moet geoefend worden,natuurlijk.

Misschien moet ik ze later in bed gooien...
  zondag 3 mei 2009 @ 15:20:07 #254
24188 Belana
kloon van belana
pi_68620236
welnee, ze hoeven toch niet perse te slapen? als ze het verder goed doen zo, dan gaat het toch prima?
stormy waters...
sailin'
  zondag 3 mei 2009 @ 15:22:43 #255
156944 kapitein_pannekoek
incl. flensjes
pi_68620368
Kan ze moeilijk dwingen
Ze doen het prima. Het is even wennen dat ze wakker blijven, laat maar zeggen.
  zondag 3 mei 2009 @ 15:29:36 #256
24188 Belana
kloon van belana
pi_68620669
ja dat weet ik nog van liam, je bent zo gewend aan even die tijd voor jezelf he

ezra hikt ertegenaan trouwens, op het kdv slaapt ie nog amper, thuis slaapt ie dan bij
stormy waters...
sailin'
pi_68622393
Bij juliette wisselt dat ook. Om de dag heeft ze het zo ongeveer wel nodig.
pi_68626431
Kim is 3 en die slaapt vaak ook nog 's middags, vandaag zelfs 2,5 uur. Moest vast bijkomen van gisteren.
pi_68630247
quote:
Op zondag 3 mei 2009 15:09 schreef Belana het volgende:

[..]

ik kan nog steeds de klassiek homeopaat aanraden
sterkte met je meisje!
dat heb ik dus nu ook in mijn hoofd. Eerst even kijken wat de ha zegt en dan de alternatieve geneeswijzekant op.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 3 mei 2009 @ 21:29:24 #260
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_68635037
Jeetje Vicky, nog niet opgeknapt dus! Succes ermee.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 3 mei 2009 @ 21:34:27 #261
144006 chacama
Ondernemend!
pi_68635258
KP, ik zie het bij Maud ook als ze bij de oppas bij d'r vriendje (oef, dat klinkt wel heel vreemd) op de kamer ligt, dan kletsen ze ook eerst een hele tijd, maar uiteindelijk vallen ze toch in slaap. Ze rusten op hun eigen manier toch uit. Kan me zelfs nog een verhaal van iemand (van hier) herrineren die riep dat de kleine niet meer sliep tussen de middag, maar wel nog naar bed wilde. Gewoon even rustig spelen en boekjes lezen.

Vicky, heel veel sterkte en beterschap met je meisje. Zorgen zijn zo 'niet leuk'.

Hier de afgelopen dagen in het teken van provocatie gestaan. Morgenmiddag controle bij de KA. Vrijdag eerst 30ml. volle melk aan de rijstemelk toegevoegd. Dat ging goed. Geen exceem, geen verandering in gedrag. Zaterdag verhoogd naar 100ml. en toen sloeg ze 's avond vuurrood uit. Kon werkelijk het krabben niet aan en totaal onhandelbaar. Ze was echt zo ongelukkig. Nu alleen maar last van de exceem, maar wel weer d'r gezellige eigen ik.

Vind het zelf wel positief dat ze op de eerste dosis niet reageerde. Hoop dat het betekent dat ze er over heen aan het groeien is. Morgen weten we meer.
  Milf zondag 3 mei 2009 @ 21:36:29 #262
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_68635335
quote:
Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
De meiden houden elkaar wel wakker, maar nooit vervelend. Ze hebben de grootste lol en staan echt te keten. Ik geloof dat het gewoon even een dingetje is. De ontwikkeling (vooral verbaal) gaat erg hard, dus dat moet geoefend worden,natuurlijk.

Misschien moet ik ze later in bed gooien...
Mijn meiske, van 2 jaar en drie maanden, slaapt ook nog smiddags. Soms is zij direct vertrokken naar dromenland en soms niet. Dan ligt ze nog heerlijk een uurtje te keuvelen met der popje. Ze vindt het heerlijk om dan op bedje te liggen en rust om zich heen te hebben.

Als Dana op maandag na een druk weekend vervelend, drammerig en huilerig is bij de oppas, dan brengt zij haar een uurtje naar bed. Daar kan zij helemaal tot rust komen en komt zij er lekker vrolijk weer vanaf.

Ik dacht eerst ook dan mijn meiske een vreemde eend in de bijt was omdat ze "nog" slaapt smiddags. Bijna alle kinderen van mijn vriendinnen slapen / sliepen niet meer overdag. Maar gelukkig las ik net dat ook nog bij 3.5 jaar geslapen wordt hahaha.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zondag 3 mei 2009 @ 22:13:12 #263
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_68636844
Hier nog een 3,5 jarige die met gemak 2 tot 3 uur slaapt 's middags hoor. Met uitzonderingen eens een uur of een keertje overslaan, maar het blijven tot nu toe uitzonderingen.

Vicky wat balen dat je zo loopt te tobben met Amber Wat Belana ook al zei, ga eens praten met een klassiek homeopaat. Je hoeft niet te wachten op de huisarts, gewoon een afspraak maken met 'm!

Wat lijkt me dat moeilijk om te móeten gaan provoceren bij je kind. Gelukkig is ze nu weer zichzelf en ik hoop heel hard dat ze zo ook weer van haar exceem af is voor Maud.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_68638640
Meike slaapt nog zo'n 2 uur smiddags.
Merk nu wel dat ze minder slaap nodig heeft, want ze is savonds steeds zo lang nog wakker.
Gister bedacht ze pas om 22.00uur dat ze moest gaan slapen....
Vanavond ook weer een poos aan het spoken geweest.
Wij twijfelen hier of we misschien het middagslaapje moeten gaan skippen zo nu en dan, zodat ze savonds weer op normale tijden gaat slapen.
Haar middagslaapje inkorten is not an option, als ik haar wakker maak is ze zo overstuur...!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 4 mei 2009 @ 09:46:08 #265
144006 chacama
Ondernemend!
pi_68646375
Dankje Saffier, ik ben erg benieuwd naar vanmiddag.

@ Karin. Fleur was ook zo'n kind dat je absoluut niet wakker moest maken. Het hielp toen om haar op de rustige dagen (niet opvangdagen) wakker te houden en dan extra vroeg naar bed. Misschien helpt dat bij Meike ook. Fleur heeft trouwens uiteindelijk nog tot bijna op de basisschool tussen de middag geslapen. Dus zeg maar tot 3 jaar 9 maanden. Succes in elk geval.

Vicky, hoe gaat het nu? hoorde van een vader op school dat zijn zoontje ook zo lang ziek is. Dagen koorts dan even niet om daarna weer door te stijgen naar rond of boven de 40 graden. Hij werd doorverwezen naar de KA, maar daar heb ik nog niets op terug gehoord. Sterkte in elk geval bij de HA en evt. bij de homeopaat.
pi_68647638
vicky wat zielig.

maud

hier slaapt de oudste nog een 1 uurtje hoog uit. maar ze gaan er wel om 18.00/19.00 uur naar bed.
's morgens zijn ze rond 6 uur ook weer wakker maakt niks uit hoe laat ze naar bed gaan 's avonds.
mama van 3 kids!
pi_68655931
Thanks voor de tip Chacama, ik zal het eens proberen deze week.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_68656290
morgen kunnen we bij de ha terecht maar ga zo bellen of het niet toch vandaag kan. het is nu hoesten tot overgeven toe. ze blijft er steeds in hangen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68664938
Is het nog gelukt Vicky?
  maandag 4 mei 2009 @ 19:25:03 #270
144006 chacama
Ondernemend!
pi_68665400
En Vicky...weet je al iets? Lijkt wel kinkhoest..klinkt in elk geval absoluut niet goed.

Hier met lovende woorden terug van de KA. Ze is nu 88cm en weegt 11,7 kilo. Weer heerlijk op d'r oude lijntje

Voor de allergie was de provacatie met bijbehorende exceemplekken voldoende om de KMA nog te laten staan. Verder kruisjestest gehad, maar daar is niets uitgekomen, waarbij de KA wel aangaf dat ze het over 2 jaar nog een keer wil doen. Want vals negatief is geen uitzondering. Tot slot nog besloten dat Maud bij de KNO-arts langs gaat ivm het vele hoesten en rochelen. Dus daar zitten we over 2 weken.

Ze hoeft nu geen allergy-care meer omdat ze voldoende melkproducten binnenkrijgt d.m.v. rijstemelk en soja-yoghurt. Dus nu kijk ik of ik nog een keer kan bestellen en dan bewaar ik voor de zekerheid 1 pak voor als ze een keer ziek is en wat extra's kan gebruiken.
  maandag 4 mei 2009 @ 19:26:09 #271
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68665448
Dean (2 jr 3 mnd) slaapt meestal ook nog 's middags, ongeveer anderhalf uurtje. Hij krijgt dan ook ineens enorme wallen .

Ik ben ook blij dat ie 's middags nog even slaapt en vooral de laatste paar dagen want het lijkt wel of ie 30 kilo kleurstoffen ergens heeft verstopt en er stiekem van snoept, zó ontzettend druk is ie!

Ik word er bloednerveus van. En de hele dag een weerwoord he, op alles Van wie zou ie het hebben .
Ik mag hem ook geen Dean meer noemen maar alleen nog "Tijger". Hij gromt ook constant en het liefst tegen kleinere kindjes die zich een hoedje schrikken. Of hij is "baby" compleet met melodramatisch "Meh Meeeh!" gehuil .

*Mompelt iets over alsjeblieft en fases .

HOI NIKKY!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 4 mei 2009 @ 20:11:10 #272
24188 Belana
kloon van belana
pi_68667078
yep...vivi...fase...duurt alleen wel wat lang
stormy waters...
sailin'
  maandag 4 mei 2009 @ 20:24:41 #273
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68667641
quote:
Op maandag 4 mei 2009 20:11 schreef Belana het volgende:
yep...vivi...fase...duurt alleen wel wat lang
Bron? .
  maandag 4 mei 2009 @ 20:28:05 #274
105850 Fuente
mamamuts
pi_68667765
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:26 schreef Vivi het volgende:
Dean (2 jr 3 mnd) slaapt meestal ook nog 's middags, ongeveer anderhalf uurtje. Hij krijgt dan ook ineens enorme wallen .

Ik ben ook blij dat ie 's middags nog even slaapt en vooral de laatste paar dagen want het lijkt wel of ie 30 kilo kleurstoffen ergens heeft verstopt en er stiekem van snoept, zó ontzettend druk is ie!

Ik word er bloednerveus van. En de hele dag een weerwoord he, op alles Van wie zou ie het hebben .
Ik mag hem ook geen Dean meer noemen maar alleen nog "Tijger". Hij gromt ook constant en het liefst tegen kleinere kindjes die zich een hoedje schrikken. Of hij is "baby" compleet met melodramatisch "Meh Meeeh!" gehuil .

*Mompelt iets over alsjeblieft en fases .

HOI NIKKY!

Moehahahahaa
Die fase duurt in ieder geval langer dan een jaar, want Sara (3,5) doet het nog steeds
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 4 mei 2009 @ 21:35:42 #275
144006 chacama
Ondernemend!
pi_68670506
*proest* maar ook ik bevestig de fase.... en inderdaad langer dan je zou willen. Maar misschien helpt het als ik zeg dat het ook heel erg mee kan vallen. Fleur heeft een tijdje (eeeeeen hele lange week) gehad dat ze dacht dat ze als hondje meer aandacht zou krijgen..... tot het moment dat ze beneden op de mat bij de deur moest gaan slapen....toen was die fase in 1 klap voorbij en was ze opeens weer Fleur.... (dus wellicht je even verdiepen in de mindere kanten van de tijger....) in elk geval heeeel erg veel sterkte met je kleine "tijger".
  maandag 4 mei 2009 @ 21:38:49 #276
24188 Belana
kloon van belana
pi_68670654
Liam doet het niet meer maar die doet dan weer andere dingen, maar daar hebben we het niet over LALALALALA
stormy waters...
sailin'
  maandag 4 mei 2009 @ 21:43:14 #277
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68670861
.

Ow neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehh...[/fade out].

Een minihondje is ie ook regelmatig. Of een minivogeltje. (Alles is "mini" behalve de "GJOOOOTE" tijger).

En we hadden laatst ook een discussie over wie de baas was..uiteindelijk accepteerde hij dan wel dat papa en mama de baas zijn..maar hij wilde toch het laatste woord met: "Mama?"

"Jaaaah?"

"Dean vet koel ."

.

Maar dat drukke gedoe, waarom ineens, hij was altijd zo heerlijk relaxed .
  maandag 4 mei 2009 @ 21:44:02 #278
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68670903
quote:
Op maandag 4 mei 2009 21:38 schreef Belana het volgende:
Liam doet het niet meer maar die doet dan weer andere dingen, maar daar hebben we het niet over LALALALALA
Oh toe! Gun mij ook een verzetje!
  maandag 4 mei 2009 @ 21:45:59 #279
24188 Belana
kloon van belana
pi_68670991
ze hebben ineens ontdekt dat ze er zijn ofzo, en dat willen ze dan ook flink laten merken. ik ben er, ik heb een mening, ik kan nee zeggen, ik kan heel ver gaan, hoe ver kan ik eigenlijk gaan? nog verder?
stormy waters...
sailin'
  maandag 4 mei 2009 @ 21:47:36 #280
105850 Fuente
mamamuts
pi_68671067
Omslag is het he Viev? Sara was ook opeens van lief rustig kind een klein terrorkind. En dat gaat langzaam wel weer weg hoor, maar ze heeft zo haar dagen Haar kwaak staat ook altijd open, 's morgens komt ze bij ons in bed knuffelen en na nog geen 10 seconden begint ze met praten en houdt pas weer op als ze 's avonds in bed ligt.
En de hele dag, al een paar maanden: Waarom? Waarom wordt het donker? Waarom gaat de speeltuin dan dicht? Waarom moet ik eten? Waarom?
Ze wil ook graag 'mama' zijn. Dan wordt ze boos op mij en mag ik voor straf niet werken Zoals zij voor straf soms niet meer buiten mag spelen of met haar stiften ofzo.

Het went Vivi, echt waar
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 4 mei 2009 @ 21:56:11 #281
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68671407
Oh, wat een herkenning! ("Feest" laat ik maar even achterwege ). Dean wil mij ook graag opvoeden:

*Zwaait knuistje in de lucht* Mama! "Dean heew boos! " . Ook wordt ie kwaad op me als ik zing, dans of anderszins beweeg .

Met Koninginnedag waren we bij de vriend van mijn moeder in Amsterdam en Dean stond in het raam op de Prinsengracht waar alle bootjes met DJ's enzo voorbij kwamen...toen riep ie "Mama WEG!!!!" *duw* en ging ie toen ie het "podium" alleen had vervolgens een showtje staan weggeven op die muziek en high fiven met langslopende hippe negerts ! Hij is 2!!!!!!! En allerlei schattige pubermeisjes wilden hem zoenen maar dat vond ie "vies" en "eng". Gelukkig .

Maar serieus, ik sta soms met mijn mond open van verbazing en ik moet oppassen dat ik me niet laat overrulen omdat ik gewoon te flabbergasted ben ofzo!
  maandag 4 mei 2009 @ 22:26:02 #282
108648 cattie
lieve moeder
pi_68672883
Hahaha, zo herkenbaar! Ive heeft ook van die momenten. Hij probeert mij ook te leren hoe ik met Fee om moet gaan. Mama, Fee heeft honger. Fee huilt, mama Fee oppakken. Enz. Aan het einde van de dag wordt Ive soms hyper omdat hij moe is en dan gaat hij rondjesrennen en schreeuwen. Dat is wat minder. Als ik hem dan wil pakken gaat hij wild om zich heen slaan.
  maandag 4 mei 2009 @ 22:50:09 #283
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68674087
Oooh, daar word ik ook gestoord van, ook continue van die wapperende handen in mijn gezicht..ik heb al bijna een nekhernia van het ontwijken .
pi_68674415
Vivi

Cattie, Kim helpt mij ook vaak. Met Tyler huilt mama, dan heeft hij OF honger OF gepoept OF gespuugd OF speen kwijt hoooooor.
Momenteel hoor ik vaak "wat ben jij aan het doen mama" . Bv. afwassen, waarom dan? Omdat de bordjes dan weer schoon zijn en we er weer van kunnen eten. Waarom moet dan dan? Etc.
Het lijkt soms ook wel alsof ze bindingsangst krijgt. Loopt als een hondje achter me aan. Kan niet eens rustig naar de wc. Mama waar ben je? Ik dacht dat je weg was, ik was je kwijt etc.
pi_68681300
gister was er geen plek meer bij de ha. hebben om 9.10 een afspraak. vannacht ging het weer heel goed. geen hoest gehoord. ze heeft zelfs geslapen tot 7.45. en nu begint het hoesten weer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:07:37 #286
144006 chacama
Ondernemend!
pi_68683228
En Vicky, wat had HA te melden?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:49:29 #287
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_68684283
Dean
Herkenbaar Vivi.
De waaromfase is hier even weggeweest maar in alle hevigheid weer terug inmiddels Tobias heeft zelfs een 'waaromverbod' in de auto gekregen, dat werd bloedlink! Ik kon niet eens meer op de weg letten

Vicky kom je eens melden?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:51:07 #288
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68684337
een 'waaromverbod' in de auto

Heerlijk hier te lezen dat mijn kind normaal is met zijn eigenaardigheden
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68684620
Zijn net binnen

Huisarts heeft gekeken in neus, oor, keel en geluiesterd naar d'r longen. Die waren volgens hem niet helemaal schoon en hij vind ook dat het hoesten nu te lang duurt. Amber heeft een neusspray gekregen en een antibioticakuur.
D'r keelamandelen zijn ook vergroot maar we hebben al een verwijzing voor de KNO arts.
Over een week terug komen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:00:02 #290
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68684673
Vicky, gaan ze dan kijken of de amandelen eruit moeten ofzo? Hopelijk knapt ze eerst eens lekker gauw op
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68684972
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Vicky, gaan ze dan kijken of de amandelen eruit moeten ofzo? Hopelijk knapt ze eerst eens lekker gauw op
ja ik denk het wel, alleen is de afspraak pas over 2,5 week....
och jee, ze heeft net de neusspray gehad en het is janken en ze loopt alleen maar te kwijlen.. volgens mij istie vies...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 5 mei 2009 @ 12:25:23 #292
144006 chacama
Ondernemend!
pi_68687886
Vicky, fijn dat jullie in elk geval iets gekregen hebben. Hopelijk knapt ze nu goed op. Toen Maud in het ziekenhuis lag, werd me verteld dat 'overmatig' kwijlen ook een teken van benauwdheid is, misschien heeft Amber daar ook een beetje last van dan.... in elk geval heel veel beterschap en snel zekerheid bij de KNO.
pi_68690748
Vicky ik hoop dat het snel helpt.

Kim wil alleen maar slapen als papa haar naar bed brengt. En die is natuurlijk aan het werk. Nu is zo boos. Ik kijk boos hoor mama. Probeert ze boos te kijken terwijl ze moet lachen. Word lange dag ben ik bang ...
Maar ze is wel heel lief verder. Wil ook graag met Tyler helpen. Als hij maar niet bij haar op schoot hoeft.
pi_68691574
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 12:25 schreef chacama het volgende:
Vicky, fijn dat jullie in elk geval iets gekregen hebben. Hopelijk knapt ze nu goed op. Toen Maud in het ziekenhuis lag, werd me verteld dat 'overmatig' kwijlen ook een teken van benauwdheid is, misschien heeft Amber daar ook een beetje last van dan.... in elk geval heel veel beterschap en snel zekerheid bij de KNO.
kwijlen deed ze net heel erg omdat ze de neuspray vies vind. verder kwijlt ze weinig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 5 mei 2009 @ 14:22:06 #295
105850 Fuente
mamamuts
pi_68692000
Ach Ambertje toch Beterschap meiske!
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 5 mei 2009 @ 14:30:44 #296
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_68692340
Wat sneu van die spray Vicky! Hopelijk werkt het wel!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:18:53 #297
144006 chacama
Ondernemend!
pi_68694274
Mijn oppas belde net....... met de mededeling dat ze vandaag voor Maud het dubbele tarief (met een knipoog)gaat voeren, na mijn vraag waarom, kreeg ik deze foto's.... en nee het is geen verf!

Van het bed, het beddengoed en de muur had ze geen foto's gemaakt.....

Dit is niet mijn kind.......toch?????
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:25:55 #299
108648 cattie
lieve moeder
pi_68694503
Bleeeeuh!
Ik zou ontkennen dat het jouw kind is!
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:31:41 #300
105850 Fuente
mamamuts
pi_68694733
Gets
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')