quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:23 schreef Vivi het volgende:
Vandaag ging ik Dean ophalen bij het KDV en de leidster vertelde me dat hij de hele middag hand in hand had gelopen in de tuin met een meisje.
Ik ging hem even verschonen voordat we gingen en toen zei hij: "Mama? Dean vind Amber heew lief. Hoowwwwr. "![]()
.
Toen gingen we weg en ging hij heel overdreven naar haar zwaaien. "Dáhag Amber, dagdag! Dahaaag!" *zwaaizwaai* .
En het mokkel keek ongeinteresseerd terug en nam niet eens de moeite om haar arm op te tillen omdat ze op een hobbelkoe zat. De trrrut!
En toen fietsten we naar huis en zei hij:
"Mama?"
"Ja schatje?"
"Dean heew blij."![]()
![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Ahhh, Dean is ook in de ban van de lente!![]()
Disclaimer: ik 'hoor' niet echt in OUD maar sinds Dean 's ochtends om 07.00 uur een keer een autootje met loeiende brandweersirene in mijn oor heeft gepropt vind ik dat ik hier ook mag reageren op zijn liefdesleven
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:23 schreef Vivi het volgende:
Vandaag ging ik Dean ophalen bij het KDV en de leidster vertelde me dat hij de hele middag hand in hand had gelopen in de tuin met een meisje.
Ik ging hem even verschonen voordat we gingen en toen zei hij: "Mama? Dean vind Amber heew lief. Hoowwwwr. "![]()
.
Toen gingen we weg en ging hij heel overdreven naar haar zwaaien. "Dáhag Amber, dagdag! Dahaaag!" *zwaaizwaai* .
En het mokkel keek ongeinteresseerd terug en nam niet eens de moeite om haar arm op te tillen omdat ze op een hobbelkoe zat. De trrrut!
En toen fietsten we naar huis en zei hij:
"Mama?"
"Ja schatje?"
"Dean heew blij."![]()
![]()
![]()
.
Euh...wat is een waterplayding? En vooral ZO"N waterplayding maakt mij nieuwsgierig...quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:55 schreef Vivi het volgende:
KP, btw, jij vroeg nog naar leuke cadeautjes he..wat dacht je van zo'n waterplayding? Dat kan je ook weer uitbreiden steeds en is echt superleuk voor de zomer vind ik.
ik denk dat vivi deze bedoeltquote:Op woensdag 15 april 2009 06:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Euh...wat is een waterplayding? En vooral ZO"N waterplayding maakt mij nieuwsgierig...
die van mij ziet het potje en zegt mama schone luier en blijft lief liggen op de bankquote:Op donderdag 16 april 2009 18:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Brent zit al zo'n 20 minuten op zijn potje lekker te lounchen ipv te launchen... Het wordt volgens mij nooit meer wat.
ik moet echt eerlijk zeggen dat ik het zindelijk krijgen echt moeilijk vind. ik krijg haar voor geen meter overtuigd dat ze op het potje moet. haar er op zetten betekend pssss zeggen en niks doen.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Hij zit nog steeds tv te kijken op dat ding. Ik dacht ik probeer het es zo. De hond loopt tegen hem aan te schurken en dat is ook gezellig natuurlijk. Poepen is wel vies maar toch liever in de broek. Als ie aandrang voelt moet in alle paniek de luier om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |