abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 april 2009 @ 20:35:10 #101
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68018389
Wat een brokkenpilootjes weer!

Beterschap met de builen, blutsen en snothoofdjes .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_68018622
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 20:23 schreef Vivi het volgende:
Vandaag ging ik Dean ophalen bij het KDV en de leidster vertelde me dat hij de hele middag hand in hand had gelopen in de tuin met een meisje .

Ik ging hem even verschonen voordat we gingen en toen zei hij: "Mama? Dean vind Amber heew lief. Hoowwwwr. "

.

Toen gingen we weg en ging hij heel overdreven naar haar zwaaien. "Dáhag Amber, dagdag! Dahaaag!" *zwaaizwaai* .

En het mokkel keek ongeinteresseerd terug en nam niet eens de moeite om haar arm op te tillen omdat ze op een hobbelkoe zat . De trrrut!

En toen fietsten we naar huis en zei hij:
"Mama?"
"Ja schatje?"
"Dean heew blij."

.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 14 april 2009 @ 20:49:26 #103
163650 Greys
pi_68018951
Ahhh, Dean is ook in de ban van de lente!

Disclaimer: ik 'hoor' niet echt in OUD maar sinds Dean 's ochtends om 07.00 uur een keer een autootje met loeiende brandweersirene in mijn oor heeft gepropt vind ik dat ik hier ook mag reageren op zijn liefdesleven
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 14 april 2009 @ 20:55:46 #104
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68019170
KP, btw, jij vroeg nog naar leuke cadeautjes he..wat dacht je van zo'n waterplayding? Dat kan je ook weer uitbreiden steeds en is echt superleuk voor de zomer vind ik .
  dinsdag 14 april 2009 @ 20:56:41 #105
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68019199
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Ahhh, Dean is ook in de ban van de lente!

Disclaimer: ik 'hoor' niet echt in OUD maar sinds Dean 's ochtends om 07.00 uur een keer een autootje met loeiende brandweersirene in mijn oor heeft gepropt vind ik dat ik hier ook mag reageren op zijn liefdesleven
pi_68019324
Wat schattig van Dean!

Kim heeft het vaak over Luca van psz. Een lief jongetje, wel erg stijfjes.
  dinsdag 14 april 2009 @ 20:59:43 #107
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68019332
Dean zo blij
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 14 april 2009 @ 21:15:27 #108
1762 YPPY
Yppiaans
pi_68019916
Wat lief die peuterliefdes.

Anna's vriendinnetje was vandaag ziek. Was ze niet blij mee *understatement* gelukkig kan ze ook alleen ondersteboven in de zandbak liggen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Milf dinsdag 14 april 2009 @ 21:16:28 #109
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_68019954
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 20:23 schreef Vivi het volgende:
Vandaag ging ik Dean ophalen bij het KDV en de leidster vertelde me dat hij de hele middag hand in hand had gelopen in de tuin met een meisje .

Ik ging hem even verschonen voordat we gingen en toen zei hij: "Mama? Dean vind Amber heew lief. Hoowwwwr. "

.

Toen gingen we weg en ging hij heel overdreven naar haar zwaaien. "Dáhag Amber, dagdag! Dahaaag!" *zwaaizwaai* .

En het mokkel keek ongeinteresseerd terug en nam niet eens de moeite om haar arm op te tillen omdat ze op een hobbelkoe zat . De trrrut!

En toen fietsten we naar huis en zei hij:
"Mama?"
"Ja schatje?"
"Dean heew blij."

.
!

Nu zitten we wel met de gebakken peren Vief
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 14 april 2009 @ 22:17:55 #110
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68022541
Ach, dan kan zij hem vast africhten voor Dana!
pi_68029285
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 20:55 schreef Vivi het volgende:
KP, btw, jij vroeg nog naar leuke cadeautjes he..wat dacht je van zo'n waterplayding? Dat kan je ook weer uitbreiden steeds en is echt superleuk voor de zomer vind ik .
Euh...wat is een waterplayding? En vooral ZO"N waterplayding maakt mij nieuwsgierig...
pi_68029471
quote:
Op woensdag 15 april 2009 06:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Euh...wat is een waterplayding? En vooral ZO"N waterplayding maakt mij nieuwsgierig...
ik denk dat vivi deze bedoelt
mama van 3 kids!
  woensdag 15 april 2009 @ 08:02:12 #113
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68029696
Idd . Dat je dát niet weet KP! Tsssssk.

.
pi_68037346
Mikael heeft vorige week een nieuwe fiets gekregen. En hij vind het geen bal aan Maar de tractor die al een jaar stond te verstoffen in de schuur omdat ie er nog te klein voor was daarintegen vind ie helemaal geweldig. Daar is ie niet meer van af te slaan. Gelukkig is het mooi weer en kan ie lekker rond rijden op dat ding. Er word steeds van alles verzameld om achter in de aanhanger te doen. Hij is er maar druk mee.

Vanmorgen mocht ie zonder luier naar de psz en dat ging helemaal goed. Dus nu durf ik denk ik ook wel vaker met hem weg zonder luier voor. Hij is zo trots En ik nog meer
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_68039687
quote:
Op woensdag 15 april 2009 08:02 schreef Vivi het volgende:
Idd . Dat je dát niet weet KP! Tsssssk.

.
Ben slechts nog dreumesmoeke....
maar....ziet er leuk uit ! En de glijbaan ook
pi_68045624
Ik heb hier een zielig meisje. 2x 3x flink gespuugd. Maar zei ze, nu kan ik wel bij Tyler he mama, ik ben nu ook ziek.

[ Bericht 2% gewijzigd door _Ingrid_ op 15-04-2009 17:48:25 ]
  woensdag 15 april 2009 @ 18:40:12 #117
108648 cattie
lieve moeder
pi_68047192
Aaah, Kim...

Ive heeft ook aquaplay, daar speelt hij nu graag mee. Vandaag had hij 10 minuten bij een slakje gezeten, kijken en praten. En een dakje over de slak heen zetten, zodat de slak geen last had van de zon!
pi_68053308
ach Kim ook nog ziek, dat kon er nog wel bij he...sterkte ermee!

Wat een moppie die Ive, een dak boven de slak!

Meike is vandaag mee geweest naar de verloskundige. Ze stond met volle verbazing te kijken.
Toen we later thuis vroegen waar ze was geweest wist ze het precies. "babydokter"
Vertelde ook dat de dokter naar de baby ging luisteren en dat de baby nog heel klein is....
Daarna imiteerde ze nog even het geluidje wat uit de doptone kwam....!

Zo weet ze ook precies hoe ze dingen gedaan kan krijgen...
Vandaag bij oma:
"lieve oma, mag asjeblief babytv kijken?? heeeeel even!" tja weiger dan maar eens he
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 16 april 2009 @ 18:55:09 #119
190853 RockabeIIa
pi_68081875
Brent zit al zo'n 20 minuten op zijn potje lekker te lounchen ipv te launchen... Het wordt volgens mij nooit meer wat.
pi_68082306
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Brent zit al zo'n 20 minuten op zijn potje lekker te lounchen ipv te launchen... Het wordt volgens mij nooit meer wat.
die van mij ziet het potje en zegt mama schone luier en blijft lief liggen op de bank
ze moet nog helemaal zindelijk worden. dadelijk is de jongste eerder dan haar.
want poepen in je broek waarom vies?
mama van 3 kids!
  donderdag 16 april 2009 @ 19:11:12 #121
190853 RockabeIIa
pi_68082372
Hij zit nog steeds tv te kijken op dat ding. Ik dacht ik probeer het es zo. De hond loopt tegen hem aan te schurken en dat is ook gezellig natuurlijk. Poepen is wel vies maar toch liever in de broek. Als ie aandrang voelt moet in alle paniek de luier om.
pi_68082641
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Hij zit nog steeds tv te kijken op dat ding. Ik dacht ik probeer het es zo. De hond loopt tegen hem aan te schurken en dat is ook gezellig natuurlijk. Poepen is wel vies maar toch liever in de broek. Als ie aandrang voelt moet in alle paniek de luier om.
ik moet echt eerlijk zeggen dat ik het zindelijk krijgen echt moeilijk vind. ik krijg haar voor geen meter overtuigd dat ze op het potje moet. haar er op zetten betekend pssss zeggen en niks doen.
ze kwam zelf altijd mee naar de wc en ik haar uitleggen dat ze daar ook op moet. niks daarvan.
toen haar op het potje gezet loopt ze weg of plast er dan echt naast.
of ze gaat krijsen en zeuren om een schone luier. ik heb hem al hier in de kamer staan.
mijn laatste hoop is dadelijk in de zomer haar in haar blootje rondhupsen kan ze zelf gaan plassen op het potje. geen luier om dan alleen 's nachts.
mama van 3 kids!
  donderdag 16 april 2009 @ 19:35:37 #123
190853 RockabeIIa
pi_68083203
Hier is het eerste plasje zojuist geschiedt!
Dat viert hij nu met een klein bakje kermis-popcorn. Noooooooooit verwacht/gedacht dat 'Heb jij al geplast?' 'JA MA-MA!' (<-- volledig afgericht antwoord al ) ook echt een plasje zou zijn...
pi_68083309
go Brent
mama van 3 kids!
  donderdag 16 april 2009 @ 19:56:45 #125
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_68083906
Brent

en alle andere zindelijke peutersss

ijk ben echt te druk om alles te lezen en te reageren, maar wil toch wel omdat sommige van jullie alle stress en zorgen van baby af aan meegelezen en gedaan hebben op de hoogte houden.

Na overleg e.d. besloten met andere kinderarts toch provocaties ipv anderhalf jaar rust ( wel bijna een juaar ruist gehad) omdat de groei niet zo goed ging.

En nu is mijn meisje helemaal niet zo allergisch meer,wel zeker lactose en glutenintolellerant.
En dus mogen we op rustig tempo nu nieuwe dingen proberen. en is het nog maar alleen een

Gluten-tarwe-soja-lactose-vis-schelpdieren-noten-zaden-pinda-appelvrij dieet

Maar eindelijk eindelijk mogen we nu zoveel meer, en als klap op de vuurpijl kan ze dus al extra erbij wittebonen ( in tomatensaus) en bacon
Zo heeft ze heerlijk gesmult van jacked potatoe met bacon en kaas ( lactose vrije kaas)
En maar zegen ooh delicious mama delicioud

[einde egopost ]
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')