abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 mei 2009 @ 21:38:49 #276
24188 Belana
kloon van belana
pi_68670654
Liam doet het niet meer maar die doet dan weer andere dingen, maar daar hebben we het niet over LALALALALA
stormy waters...
sailin'
  maandag 4 mei 2009 @ 21:43:14 #277
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68670861
.

Ow neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehh...[/fade out].

Een minihondje is ie ook regelmatig. Of een minivogeltje. (Alles is "mini" behalve de "GJOOOOTE" tijger).

En we hadden laatst ook een discussie over wie de baas was..uiteindelijk accepteerde hij dan wel dat papa en mama de baas zijn..maar hij wilde toch het laatste woord met: "Mama?"

"Jaaaah?"

"Dean vet koel ."

.

Maar dat drukke gedoe, waarom ineens, hij was altijd zo heerlijk relaxed .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 4 mei 2009 @ 21:44:02 #278
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68670903
quote:
Op maandag 4 mei 2009 21:38 schreef Belana het volgende:
Liam doet het niet meer maar die doet dan weer andere dingen, maar daar hebben we het niet over LALALALALA
Oh toe! Gun mij ook een verzetje!
  maandag 4 mei 2009 @ 21:45:59 #279
24188 Belana
kloon van belana
pi_68670991
ze hebben ineens ontdekt dat ze er zijn ofzo, en dat willen ze dan ook flink laten merken. ik ben er, ik heb een mening, ik kan nee zeggen, ik kan heel ver gaan, hoe ver kan ik eigenlijk gaan? nog verder?
stormy waters...
sailin'
  maandag 4 mei 2009 @ 21:47:36 #280
105850 Fuente
mamamuts
pi_68671067
Omslag is het he Viev? Sara was ook opeens van lief rustig kind een klein terrorkind. En dat gaat langzaam wel weer weg hoor, maar ze heeft zo haar dagen Haar kwaak staat ook altijd open, 's morgens komt ze bij ons in bed knuffelen en na nog geen 10 seconden begint ze met praten en houdt pas weer op als ze 's avonds in bed ligt.
En de hele dag, al een paar maanden: Waarom? Waarom wordt het donker? Waarom gaat de speeltuin dan dicht? Waarom moet ik eten? Waarom?
Ze wil ook graag 'mama' zijn. Dan wordt ze boos op mij en mag ik voor straf niet werken Zoals zij voor straf soms niet meer buiten mag spelen of met haar stiften ofzo.

Het went Vivi, echt waar
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 4 mei 2009 @ 21:56:11 #281
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68671407
Oh, wat een herkenning! ("Feest" laat ik maar even achterwege ). Dean wil mij ook graag opvoeden:

*Zwaait knuistje in de lucht* Mama! "Dean heew boos! " . Ook wordt ie kwaad op me als ik zing, dans of anderszins beweeg .

Met Koninginnedag waren we bij de vriend van mijn moeder in Amsterdam en Dean stond in het raam op de Prinsengracht waar alle bootjes met DJ's enzo voorbij kwamen...toen riep ie "Mama WEG!!!!" *duw* en ging ie toen ie het "podium" alleen had vervolgens een showtje staan weggeven op die muziek en high fiven met langslopende hippe negerts ! Hij is 2!!!!!!! En allerlei schattige pubermeisjes wilden hem zoenen maar dat vond ie "vies" en "eng". Gelukkig .

Maar serieus, ik sta soms met mijn mond open van verbazing en ik moet oppassen dat ik me niet laat overrulen omdat ik gewoon te flabbergasted ben ofzo!
  maandag 4 mei 2009 @ 22:26:02 #282
108648 cattie
lieve moeder
pi_68672883
Hahaha, zo herkenbaar! Ive heeft ook van die momenten. Hij probeert mij ook te leren hoe ik met Fee om moet gaan. Mama, Fee heeft honger. Fee huilt, mama Fee oppakken. Enz. Aan het einde van de dag wordt Ive soms hyper omdat hij moe is en dan gaat hij rondjesrennen en schreeuwen. Dat is wat minder. Als ik hem dan wil pakken gaat hij wild om zich heen slaan.
  maandag 4 mei 2009 @ 22:50:09 #283
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68674087
Oooh, daar word ik ook gestoord van, ook continue van die wapperende handen in mijn gezicht..ik heb al bijna een nekhernia van het ontwijken .
pi_68674415
Vivi

Cattie, Kim helpt mij ook vaak. Met Tyler huilt mama, dan heeft hij OF honger OF gepoept OF gespuugd OF speen kwijt hoooooor.
Momenteel hoor ik vaak "wat ben jij aan het doen mama" . Bv. afwassen, waarom dan? Omdat de bordjes dan weer schoon zijn en we er weer van kunnen eten. Waarom moet dan dan? Etc.
Het lijkt soms ook wel alsof ze bindingsangst krijgt. Loopt als een hondje achter me aan. Kan niet eens rustig naar de wc. Mama waar ben je? Ik dacht dat je weg was, ik was je kwijt etc.
pi_68681300
gister was er geen plek meer bij de ha. hebben om 9.10 een afspraak. vannacht ging het weer heel goed. geen hoest gehoord. ze heeft zelfs geslapen tot 7.45. en nu begint het hoesten weer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:07:37 #286
144006 chacama
Ondernemend!
pi_68683228
En Vicky, wat had HA te melden?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:49:29 #287
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_68684283
Dean
Herkenbaar Vivi.
De waaromfase is hier even weggeweest maar in alle hevigheid weer terug inmiddels Tobias heeft zelfs een 'waaromverbod' in de auto gekregen, dat werd bloedlink! Ik kon niet eens meer op de weg letten

Vicky kom je eens melden?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:51:07 #288
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68684337
een 'waaromverbod' in de auto

Heerlijk hier te lezen dat mijn kind normaal is met zijn eigenaardigheden
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68684620
Zijn net binnen

Huisarts heeft gekeken in neus, oor, keel en geluiesterd naar d'r longen. Die waren volgens hem niet helemaal schoon en hij vind ook dat het hoesten nu te lang duurt. Amber heeft een neusspray gekregen en een antibioticakuur.
D'r keelamandelen zijn ook vergroot maar we hebben al een verwijzing voor de KNO arts.
Over een week terug komen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:00:02 #290
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68684673
Vicky, gaan ze dan kijken of de amandelen eruit moeten ofzo? Hopelijk knapt ze eerst eens lekker gauw op
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68684972
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Vicky, gaan ze dan kijken of de amandelen eruit moeten ofzo? Hopelijk knapt ze eerst eens lekker gauw op
ja ik denk het wel, alleen is de afspraak pas over 2,5 week....
och jee, ze heeft net de neusspray gehad en het is janken en ze loopt alleen maar te kwijlen.. volgens mij istie vies...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 5 mei 2009 @ 12:25:23 #292
144006 chacama
Ondernemend!
pi_68687886
Vicky, fijn dat jullie in elk geval iets gekregen hebben. Hopelijk knapt ze nu goed op. Toen Maud in het ziekenhuis lag, werd me verteld dat 'overmatig' kwijlen ook een teken van benauwdheid is, misschien heeft Amber daar ook een beetje last van dan.... in elk geval heel veel beterschap en snel zekerheid bij de KNO.
pi_68690748
Vicky ik hoop dat het snel helpt.

Kim wil alleen maar slapen als papa haar naar bed brengt. En die is natuurlijk aan het werk. Nu is zo boos. Ik kijk boos hoor mama. Probeert ze boos te kijken terwijl ze moet lachen. Word lange dag ben ik bang ...
Maar ze is wel heel lief verder. Wil ook graag met Tyler helpen. Als hij maar niet bij haar op schoot hoeft.
pi_68691574
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 12:25 schreef chacama het volgende:
Vicky, fijn dat jullie in elk geval iets gekregen hebben. Hopelijk knapt ze nu goed op. Toen Maud in het ziekenhuis lag, werd me verteld dat 'overmatig' kwijlen ook een teken van benauwdheid is, misschien heeft Amber daar ook een beetje last van dan.... in elk geval heel veel beterschap en snel zekerheid bij de KNO.
kwijlen deed ze net heel erg omdat ze de neuspray vies vind. verder kwijlt ze weinig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 5 mei 2009 @ 14:22:06 #295
105850 Fuente
mamamuts
pi_68692000
Ach Ambertje toch Beterschap meiske!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 5 mei 2009 @ 14:30:44 #296
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_68692340
Wat sneu van die spray Vicky! Hopelijk werkt het wel!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:18:53 #297
144006 chacama
Ondernemend!
pi_68694274
Mijn oppas belde net....... met de mededeling dat ze vandaag voor Maud het dubbele tarief (met een knipoog)gaat voeren, na mijn vraag waarom, kreeg ik deze foto's.... en nee het is geen verf!

Van het bed, het beddengoed en de muur had ze geen foto's gemaakt.....

Dit is niet mijn kind.......toch?????
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:25:55 #299
108648 cattie
lieve moeder
pi_68694503
Bleeeeuh!
Ik zou ontkennen dat het jouw kind is!
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:31:41 #300
105850 Fuente
mamamuts
pi_68694733
Gets
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')