Meer Sjimz' categorie, maar je bedoelt waarschijnlijk niet Osdorp Posse..quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:16 schreef denthemen het volgende:
Je had ook ooit een rap die over A'dam ging, niet die andere versie van THC, geef mij maar Amsterdan, maar een andere.. Kom alleen ff niet op de naam
Anyone? Hij was detijds best bekend
quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:34 schreef RayMania het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er leuk aan is om de hele middag met een paar scooters van links naar rechts en van rechts naar links te scheuren?
Fifa 1998quote:
1999.quote:
quote:
Dat is 1998.quote:
Dat wist ikquote:
VRE-SE-LIJK!quote:
Sommige scènes herken ikquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Denk dat ik dalijk na het eten ga instorten. Lichaam is nog niet gewend aan hard werken na 2 maanden niks doen.
Je zit nu op een forum, dus het zal qua drukte wel meevallen.quote:
Nou zometeen een soort van go/no go avondje met een chick. Moet toch zeggen dat de status chill mij op dit moment geen eer aan zou doen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je zit nu op een forum, dus het zal qua drukte wel meevallen.
Whehe ik ben benieuwd. Verslag dusquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou zometeen een soort van go/no go avondje met een chick. Moet toch zeggen dat de status chill mij op dit moment geen eer aan zou doen.
Waarom moeten mensen ook altijd om elkaar heen draaienquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Whehe ik ben benieuwd. Verslag dus.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom moeten mensen ook altijd om elkaar heen draaien
Ik denk dat na vanavond wel het een en ander duidelijk is. Ik ga dr maar eens ophalen. De ballequote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Whehe ik ben benieuwd. Verslag dus.
succesquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik denk dat na vanavond wel het een en ander duidelijk is. Ik ga dr maar eens ophalen. De balle
Later ouwe.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik denk dat na vanavond wel het een en ander duidelijk is. Ik ga dr maar eens ophalen. De balle
Zoek en gij zult vinden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:06 schreef toma het volgende:
Uit welk topic komt dat ?
Zal wel ONZ zijn en anders duurt het niet lang voordat 'ie in ONZ staat.quote:
tong80 zekerquote:
Kleine bofferd.quote:
Volg je Slavia via streams?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Oeh, Sparta Praag moet morgen tegen Liberec. Nummers 2 en 3. Slavia gaat goede zaken doen dit weekend!
Als het even kan wel ja. Alle wedstrijden worden gratis via de site van de Tsjechische televisie gestreamd. 30 mei laatste wedstrijd van het seizoen. Daar hoop ik bij te zijn. Als verjaardagscadeautje zeg maar. Lekker 4 dagen naar Praag en feesten en vieren met vrienden en oud-collega's.quote:
Hahahahaha, dat is pas humor!quote:
quote:GRATIS* Kroepoek (de helft)
Oe, dat klinkt niet verkeerd.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
. Daar hoop ik bij te zijn. Als verjaardagscadeautje zeg maar. Lekker 4 dagen naar Praag en feesten en vieren met vrienden en oud-collega's.
Ik heb gewoon C:\ D:\ etcquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Hebben jullie nog speciale benamingen voor jullie disc-drives, cd-drives en floppy drives? Mijn disc drives vernoem ik altijd naar steden (op dit moment Amsterdam, Moskva, Praha en Roma) en cd-drives naar voetbalclubs (Ajax en Lazio nu).
Vroeger gaf ik ze vrouwennamen, maar vond dat toch wel een beetje te kinderachtig na m'n twintigste.
Maatje van me klaagt altijd dat ik die zooi allemaal house noemquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:47 schreef Aanvoerder het volgende:
MAPJES!![]()
![]()
Eindelijk klaar met m'n oude folder voor Techno, Trance e.d. te ordenen in nieuwe mapjes. Voor elkse stijl 1.
[ afbeelding ]
Dit is trouwens maar een klein gedeelte van de mapjes die ik heb. Artiesten waar ik veel muziek van heb gaan in een aparte.
Lekker veel vertrouwen in de eigen clubsquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Tsjechische bekerfinale is 27 mei. Wellicht dat ik dan een dagje eerder naar Praag komt.Wel raar, op dezelfde dag als de CL-finale.
Idd. Wat ik ook niet snap, is dat de eerste 4 rondes over 1 wedstrijd gaan en vanaf de kwartfinale gaat het over 2 wedstrijden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Lekker veel vertrouwen in de eigen clubs
Maandag en dinsdag presentaties, daarna weekendquote:
Er is een grens als je weer iemand de taxi in moet slepen, ondertussen over je heen kotsendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |