Wij wilde gister friet halen bij mijn favo friettent "De Burcht" maar waren eerst even langs de AH gelopen.. Komen we terug, is ie voor sluitingstijd dicht.. Hangt er een briefje op de deur. "Helaas is onze friet uitverkocht, sorry voor het ongemak"quote:Op zondag 5 april 2009 23:12 schreef Mikkie het volgende:
Honger.
Iemand zin in een meet bij de friettent?
sowieso pics van je huis/kamer ben ik wel benieuwd naarquote:Op maandag 6 april 2009 11:43 schreef gers het volgende:
de tuin is trouwens nog steeds een wildernis![]()
zal vanmiddag wel eens pics maken
zeker zekerquote:Op maandag 6 april 2009 11:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sowieso pics van je huis/kamer ben ik wel benieuwd naarbevalt het?
quote:Op maandag 6 april 2009 12:22 schreef Sander het volgende:
Ik ga vandaag fietsen heb ik besloten. Naar Apeldoorn
Nice!! Die heb ik ookquote:Op maandag 6 april 2009 12:34 schreef Californium het volgende:
zo seizoen 3 en 4 van House besteldin Schotland weer even wat te doen
quote:
moet je id laten zien en daarop moet staan dat je in nijmegen woont.... dus miss ff iemand mee laten rijdenquote:Op maandag 6 april 2009 13:50 schreef gers het volgende:
weten jullie toevallig of ik ook kan storten op de stort bij de dar![]()
gaat om wat witgoed en een 2persoons bed
Op mijn id staat niet dat ik in Nijmegen woon hoor. Je hebt nog geen post gok ik dus daar kan het ook niet mee.. heb je je al ingeschreven bij de gemeente? Bewijsje daarvan..quote:Op maandag 6 april 2009 15:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet je id laten zien en daarop moet staan dat je in nijmegen woont.... dus miss ff iemand mee laten rijden
gek dan eigelijk, ik moest iig altijd mn id laten zienquote:Op maandag 6 april 2009 15:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Op mijn id staat niet dat ik in Nijmegen woon hoor. Je hebt nog geen post gok ik dus daar kan het ook niet mee.. heb je je al ingeschreven bij de gemeente? Bewijsje daarvan..
Dat is inderdaad de eerste vraag, maar als alternatief kan je bijvoorbeeld een bankafschrift of IBG-post icm met je ID meenemen, waarmee je kunt aantonen dat je op dit moment in Nijmegen woont.quote:Op maandag 6 april 2009 15:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gek dan eigelijk, ik moest iig altijd mn id laten ziengeen idee waar ze op letten dan
nooit overna gedacht eigelijk, ook nooit mee te maken gehadquote:Op maandag 6 april 2009 15:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de eerste vraag, maar als alternatief kan je bijvoorbeeld een bankafschrift of IBG-post icm met je ID meenemen, waarmee je kunt aantonen dat je op dit moment in Nijmegen woont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |