gvdquote:Op maandag 6 april 2009 15:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet je id laten zien en daarop moet staan dat je in nijmegen woont.... dus miss ff iemand mee laten rijden
Ankara!quote:Op maandag 6 april 2009 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Hey!
even een vraagje.
Morgen willen we uit eten en ik ben op zoek naar de naam van het restaurantje (heel klein) dat zit op het stuk vanaf het station naar de Graafseweg. Het zit als je dus richting Graafseweg fietst, aan de linkerkant van de straat.
Het is volgens mij iets van 'Sahara' ofzo? Maar kan het nergens vinden?
Weet een van jullie dit toevallig?
Heb je geprobeerd te zoeken op maps.google.com en dan restaurant, nijmegen?quote:Op maandag 6 april 2009 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
dat restaurant dus, obama niet
iemand wel eens bij "Duizend en Een Nacht" gegeten? Is Perzisch?
Vroeger heette dit sahara maar tegenwoordig heet het Kervan Sarayquote:Op maandag 6 april 2009 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Hey!
even een vraagje.
Morgen willen we uit eten en ik ben op zoek naar de naam van het restaurantje (heel klein) dat zit op het stuk vanaf het station naar de Graafseweg. Het zit als je dus richting Graafseweg fietst, aan de linkerkant van de straat.
Het is volgens mij iets van 'Sahara' ofzo? Maar kan het nergens vinden?
Weet een van jullie dit toevallig?
Volgens mij is dat echt een heel shabby tentjequote:Op maandag 6 april 2009 17:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vroeger heette dit sahara maar tegenwoordig heet het Kervan Saray
Dan is kriek een aardig begin. Persoonlijk hou ik er niet van, véél te zoetquote:Op maandag 6 april 2009 17:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Stomme zon
Ow en ik heb net een heul flesje bier op.. Het was wel Kriek.. Maar ik moet ergens beginnen toch..
Staat dat erin? Bij mij staat op mijn id-kaart alleen dat ie uitgegeven is in Nijmegen.quote:Op maandag 6 april 2009 15:58 schreef gers het volgende:
[..]
gvd![]()
kunnen ze daar niet kijken in het gba ofzo
want volgens me paspoort woon ik nog in Oss
quote:Op maandag 6 april 2009 17:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Stomme zon
Ow en ik heb net een heul flesje bier op.. Het was wel Kriek.. Maar ik moet ergens beginnen toch..
hij wordt uitgegeven in de gemeente waar je staat ingeschreven en dus woonachtig bent, maar als je net na je aanvraag verhuisd naar n andere stad heb je nog je oude plaats op je kaartje staan, dat vervang je pas als die verlopen is natuurljkquote:Op maandag 6 april 2009 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Staat dat erin? Bij mij staat op mijn id-kaart alleen dat ie uitgegeven is in Nijmegen.
quote:
Ja dat zou wel kunnen! Of gewoon met zo'n partitie-opstart-linux-cd kijken wat er aan de hand is.quote:Op maandag 6 april 2009 19:13 schreef Mikkie het volgende:
Hoe vaag... winXP opnieuw geïnstalleerd, herkent ie maar 520 Gb van de 750 Gb schijfruimteMoet ik opnieuw installeren zeker, en even zorgvuldiger zijn met partities
.
je weet toch wie diequote:Op maandag 6 april 2009 19:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja dat mens zit me toch weer uit te lachen
Ik weet niet waar je het over hebt, dus ik ben maar opnieuw gaan installerenquote:Op maandag 6 april 2009 19:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat zou wel kunnen! Of gewoon met zo'n partitie-opstart-linux-cd kijken wat er aan de hand is.
In het ergste geval moet je dan formatteren, wat je sowieso moet doen bij een windows installquote:Op maandag 6 april 2009 19:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, dus ik ben maar opnieuw gaan installeren.
Nu nog hopen dat het allemaal gaat lukken met de nieuwe poging. Volgens mij wordt WinXP nu op de verkeerde partitie geïnstalleerd, maar ik wil het proces niet stoppen omdat dan misschien de schijf flipt.
Heb het net even gecheckt, en als het goed is klopt het allemaal toch. Dus we gaan vrolijk verder. En bidden dat ik straks m'n netwerkkaartje aan de praat krijg, want die weigerde bij de vorige installatie pertinent dienst.quote:Op maandag 6 april 2009 19:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
In het ergste geval moet je dan formatteren, wat je sowieso moet doen bij een windows install
Naisquote:Op maandag 6 april 2009 20:07 schreef HostiMeister het volgende:
Hoi vanaf een iPhone. Wat grappig dit
Daar was ik al mee bezig, maar het eerste pakketje drivers wilde niet werken...quote:Op maandag 6 april 2009 20:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nais
En Mikkie, normaal moet je onder XP nogal eens de LAN drivers installeren, zit niet standaard in XP
Jaquote:
Dat ene extra punt hadden we niet nodig, maar toch bedanktquote:Op maandag 6 april 2009 23:32 schreef swarmahoer het volgende:
gewonnen met risk, en mikkie nog met wat extra puntjes geholpen op zijn avondactiviteitben benieuwd naar de afloop
wat heb je gewonnen? waren flink wat prijzen hoorde ikquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ene extra punt hadden we niet nodig, maar toch bedanktWeer dik gewonnen vanavond
.
Hetzelfde als voorgaande keren: een cadeaubon van 50 euro.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat heb je gewonnen? waren flink wat prijzen hoorde ik
aai.gifquote:Op dinsdag 7 april 2009 07:50 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen, ik wil niet naar stage! Ben nog steeds vet moe, en voel me ook niet zo lekker
Vandaag is kutdag want mn ex en ik zouden vandaag 4 jaar relatie hebben, bluh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |