Mja, mijn data kan ik niet eens bij (staat op m'n overleden HD), maar ik denk dat ik door m'n docent gevierendeeld word als ik morgen niets inlever.quote:Op zondag 5 april 2009 13:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow, en ik wil best wat voor school doen, maar mijn boeken liggen in Nijmegen.. dus ja..
Je leest niet meer bijquote:
quote:
Ik ook tot nu toe, en blijf tegen m'n deadline aan hikken.quote:
BOE!quote:
succesquote:Op zondag 5 april 2009 16:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ook tot nu toe, en blijf tegen m'n deadline aan hikken.
Nu toch maar eens beginnen dan.
ik ken het probleemquote:Op zondag 5 april 2009 17:29 schreef LastRequest het volgende:
Ja Yash wat leuk dat je dat onthouden hebt!
Ik heb er expres tegen niemand wat over gezegd, kijken wie er uit zichzelf weet dat ik jarig ben![]()
Ik zat lekker op m'n balkonnetje.. en toen viel ik in slaap in de volle zon haha. Gelukkig maar een half uurtje, alleen verbrand ik normaal wel na 10 min.. zal het vanavond wel merken
pasta saladequote:Op zondag 5 april 2009 17:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow dat is ook lekker
IB en ik gaan zo samen koken maar we hebben geen idee wat
Maar het moet simpel en lekker zijn
Naja, negerin zijn is ook niet alles. Dan is je reet zo groot dat je alsnog geen zon krijgtquote:Op zondag 5 april 2009 17:35 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ken het probleemhoop ook dat je niet verbrand ben
Blanke zijn
blank zijn met een dikke reetquote:Op zondag 5 april 2009 17:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Naja, negerin zijn is ook niet alles. Dan is je reet zo groot dat je alsnog geen zon krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |