Hier ook inderdaad, viel me tegen..quote:
Je hebt kunnen wachten?quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:09 schreef Strangler het volgende:
Dat wordt geen buitensex vandaag.
Of de zon moet alsnog doorbreken binnen nu en een uur.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:15 schreef Feitosa het volgende:
De zon is net een vrouw: eerst flink teasen en daarna niks waarmaken.
Hey Nouk hoe was je bar vrouw avond ?quote:
Leuk dat je het vraagt! Het was echt tof!quote:
Een vrouw die bier kan tappenquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt! Het was echt tof!
Dit baantje had ik jaren eerder moeten ontdekken, het was erg gezellig én het ging goed! Heeft me totaal geen moeite gekost. Én ik kan bier tappen
Heb je een tap thuis dan?quote:
En jullie zaten allemaal bij hem aan de bar? Ben blij dat mijn vriendinnen het lieten afweten, daar zou ik veel te zenuwachtig van worden, hahaquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een vrouw die bier kan tappen![]()
Een vriend van mij had gisteravond ook zijn eerste avondje achter de bar bij onze stamkroeg
Gewillig zijn is niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:26 schreef Nouk84 het volgende:
Het was alleen jammer dat een jongen waar ik 1,5 jaar verliefd op ben geweest en waar mijn knieen nog steeds van knikken als ik hem zie binnen een uur aan de bar stond pas tegen 3 uur kneiterlam de tent verliet..
quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:27 schreef Strangler het volgende:
[..]
Gewillig zijn is niet aantrekkelijk.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Feitose een kloon van Sedan, ik wist het!
Tofquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt! Het was echt tof!
Dit baantje had ik jaren eerder moeten ontdekken, het was erg gezellig én het ging goed! Heeft me totaal geen moeite gekost. Én ik kan bier tappen
Dan ben ik gewillig? Weird...quote:
Nee hoor, helemaal niet weird. Als je gaat soppen zodra je hem ziet hoeft hij er blijkbaar niet echt veel moeite voor te doen.quote:
Die tijd is voorbijquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:31 schreef Strangler het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet weird. Als je gaat soppen zodra je hem ziet hoeft hij er blijkbaar niet echt veel moeite voor te doen.
Hij hoefde niet heel veel te doen hoorquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En jullie zaten allemaal bij hem aan de bar? Ben blij dat mijn vriendinnen het lieten afweten, daar zou ik veel te zenuwachtig van worden, haha
Waar zijn de chicksquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:32 schreef KudFokker het volgende:
BBQ van gisteren
Kijk hoe primitief
[ afbeelding ]
Iedereen was werken...quote:
Ja hoe noem je dat? Qua interieur lijkt het een bruine kroeg, maar ze noemen het een danscafé. De muziek de er gedraaid wordt is echt te slecht, maar ach met een borrel op wel leukquote:
Gewillig zijn is niet geilquote:
Ach , je bent bekend met vuur, dus zo primitief ben je ook weer niet.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:32 schreef KudFokker het volgende:
BBQ van gisteren
Kijk hoe primitief
[ afbeelding ]
Een 'bar-dancing'quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja hoe noem je dat? Qua interieur lijkt het een bruine kroeg, maar ze noemen het een danscafé. De muziek de er gedraaid wordt is echt te slecht, maar ach met een borrel op wel leuk
Dat is te zien!quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Iedereen was werken...
We waren maar met zijn 2en...
Maar er waren daar later 4 meisjes die er bij kwamen zitten
En er zaten wielen onder de fiets waarmee ik gekomen wasquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ach , je bent bekend met vuur, dus zo primitief ben je ook weer niet.
Die wegwerp bbq's heb ik ooit nog eens een hele zomer gebruikt bij een vriend thuis toen hij net verhuisd wasquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:32 schreef KudFokker het volgende:
BBQ van gisteren
Kijk hoe primitief
[ afbeelding ]
Die dingen zijn echt relaxed manquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die wegwerp bbq's heb ik ooit nog eens een hele zomer gebruikt bij een vriend thuis toen hij net verhuisd was
Aah nu zie ik in waarom jij van de week voor zoveel opschudding zorgde onder de mannenlijke fokkersquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het duurde even, maar je bedoelde óp de BBQ.
Het is duidelijk gestileerd jaquote:
Niet aan? En ze zijn zo simpel manquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt relaxed man
We hadden er 2 mee, maar de eerste ging niet aan...
Ik was al helemaal bang dat de 2e ook niet aan zou gaan
Omdat ik grapjes soms later pas snap?quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah nu zie ik in waarom jij van de week voor zoveel opschudding zorgde onder de mannenlijke fokkers
Hij brandde als een malle, maar die kooltjes waren nat denk ikquote:
* schopt *quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Omdat ik grapjes soms later pas snap?
Of heb je nog nooit een blauwe krentenbol gezien?
Goed, goedquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Alles relax, met jou?
Nieuw modje, zie ik?
Bier en tieten.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed, goedIk ben niet meer zo ziek gelukkig
En straks een feestje!
Jaja, sinds 2 wekenEen goed modje van wat ik tot nu toe heb gezien en meegemaakt
Als de kolen wit zijn zijn ze het heetstquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hij brandde als een malle, maar die kooltjes waren nat denk ik
Die 2e brandde totaal niet, maar die kooltjes begonnen wel meteen te smeulen...
Whehehe.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ach , je bent bekend met vuur, dus zo primitief ben je ook weer niet.
Te vaak.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Of heb je nog nooit een blauwe krentenbol gezien?
Doe dat! Zeer aangenaamquote:
quote:
En vergeet de andere nieuwe mod niet!quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed, goedIk ben niet meer zo ziek gelukkig
En straks een feestje!
Jaja, sinds 2 wekenEen goed modje van wat ik tot nu toe heb gezien en meegemaakt
Die heb ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
En vergeet de andere nieuwe mod niet!
Dat is hetzelfde als zeggen dat je elke zin met een hoofdletter moet beginnen, ook als de zin met mijn nick begint. En daar ben ik het niet mee eens!quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij zet toch ook een . als je uitgetypt bent?
Chocolademelkdate dan maar?quote:Alcohol.
Een naam schrijf je met een hoofdletter ja!quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat je elke zin met een hoofdletter moet beginnen, ook als de zin met mijn nick begint. En daar ben ik het niet mee eens!
[..]
Chocolademelkdate dan maar?
De mijne niet.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Een naam schrijf je met een hoofdletter ja!
Nesquik!
Oe goed plan!quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nesquik!
Kom maar ff langs danquote:
Enne, dawg is een uitzonderingquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nesquik!
Krentje, ben je er nog?quote:
Ja ik zag het gister in de winkel liggen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:35 schreef ThE_ED het volgende:
Vroeger had je ook Choq. (Of heb je dat nog?)
Moet je niet stilvallen he..quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:35 schreef dawg het volgende:
Ik ben op het juiste moment teruggekomen zie ik al.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:37 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ja ik zag het gister in de winkel liggen.
Inderdaad, nieuw Prinsesje?quote:
Hoest met jou dan ?quote:
Alsof je me fobo nog niet gecheckt hebt..quote:
Lol ik een playertquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:42 schreef dawg het volgende:
Box. Nog steeds niet veranderd, zie ik. Player!
Misschien moeten we die lijst uitbreiden die gemaakt is toen ik op vakantie wasquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:42 schreef dawg het volgende:
Box. Nog steeds niet veranderd, zie ik. Player!
Gisteren voor het eerst noemt ie van de week..quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Lol ik een playertdan doe ik toch wat verkeerd. En ze was hier van de week ook al
![]()
Welkom!quote:
Lijst?? Update me pls?? Of bedoel je het lijstje??quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien moeten we die lijst utibreiden die gemaakt is toen ik op vakantie was
Oh, dat lijstje. Who cares about lijstjes, Box is al een player. Na Tegan, Duim, en een stiekeme adoratie voor Kluts duikt ie nu op Prinsesje. Bezig baasje dus.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien moeten we die lijst utibreiden die gemaakt is toen ik op vakantie was
Lieg niet, donderdag was je er ookalquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:44 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst noemt ie van de week..
De spellingsregels spreken Dawg tegen, dus dan moet hij daar maar gaan klagen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Enne, dawg is een uitzondering
Hij vindt het niet tof als je het met een D doet
Boxquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, dat lijstje. Who cares about lijstjes, Box is al een player. Na Tegan, Duim, en een stiekeme adoratie voor Kluts duikt ie nu op Prinsesje. Bezig baasje dus.
Niks bijzonders Prinsesje. Ik denk dat je wel kan zien wat we bedoelen uit de post van dawgquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:45 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Lijst?? Update me pls?? Of bedoel je het lijstje??
Je bent net nieuw, dus ik vergeef het je.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De spellingsregels spreken dawg tegen, dus dan moet hij daar maar gaan klagen.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, dat lijstje. Who cares about lijstjes, Box is al een player. Na Tegan, Duim, en een stiekeme adoratie voor Kluts duikt ie nu op Prinsesje. Bezig baasje dus.
Dat beantwoord niet de vraag of je ook een kopje nesquick komt drinken met mij en dawgquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De spellingsregels spreken Dawg tegen, dus dan moet hij daar maar gaan klagen.
Mijn lijstje? Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gast, dat is niet accuraat
En laten we het niet hebben over jouw lijsje
Lijstje again:quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niks bijzonders Prinsesje. Ik denk dat je wel kan zien wat we bedoelen uit de post van dawg
Ja, je kunt ons vertrouwen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat beantwoord niet de vraag of je ook een kopje nesquick komt drinken met mij en dawg
Is dat niet wat voor jou dawg??quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:50 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Lijstje again:
Hoe oud ben je? 25
Sekse? V.. lijkt me duidelijk toch![]()
Woonplaats/ regio? Noord-- Holland
Interesses? Sport en gezellige dingen doen: Bowlen, schaatsen, skieeen, vrouwenavonden, kroeg etc etc..
Seksuele voorkeur? MANNNN
Lengte en postuur? Zie fobo
Hoe lang single? 8 maanden
Hij heeft geen foto in zn fobo.. je verbergt je voor mequote:
Mijn fobo is dan ook niet mijn visitekaartje.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:52 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Hij heeft geen foto in zn fobo.. je verbergt je voor me
Lief vragenquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:52 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Hij heeft geen foto in zn fobo.. je verbergt je voor me
Duidelijkquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Mijn fobo is dan ook niet mijn visitekaartje.
Je hebt me al door, me bijnaam is bambi..quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lief vragenPruillipje erbij en bambi oogjes en hij stuurt er eentje
Ahh, jij bent er ook weer. Met je bruine laagjequote:
Het is hier geen datingtopic. Zie de OP.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:54 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Duidelijk![]()
Dan verwacht in een foto in me pm box
Neuh, ik laat ook wat voor jou overquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij me al wel voor was geweest.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Mijn fobo is dan ook niet mijn visitekaartje.
dawg noemen ze ook wel Stampertjequote:Op zaterdag 4 april 2009 13:55 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Je hebt me al door, me bijnaam is bambi..
Oe, dat moet natuurlijk een gegronde reden hebben!quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:55 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Je hebt me al door, me bijnaam is bambi..
Ah, dank je Dawg.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Je bent net nieuw, dus ik vergeef het je.
Ok, over 15 minuten op het Lelieplein in Almere!quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat beantwoord niet de vraag of je ook een kopje nesquick komt drinken met mij en dawg
Je durft nietquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Het is hier geen datingtopic. Zie de OP.
En jij bent natuurlijk al voorzien.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neuh, ik laat ook wat voor jou overMij vond ze niet zo leuk, dus misschien dat jij een kans maakt
Is dat een vraag?quote:Jij moet het van andere dingen hebben he? [ afbeelding ]
Net ff gedoucht, het bleek van de anale sex te komenquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh, jij bent er ook weer. Met je bruine laagje
Ja echt..Ik moet eigenlijk me naam veranderen in bambi maar ik weet de reacties alquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oe, dat moet natuurlijk een gegronde reden hebben!
Bambi
Trutje.quote:
Ja zeg, zo hard kan mijn auto niet.quote:Ok, over 15 minuten op het Lelieplein in Almere!
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neuh, ik laat ook wat voor jou overMij vond ze niet zo leuk, dus misschien dat jij een kans maakt
[..]
Klopt! Je snapt het alquote:
Is er een Lelieplein in Almere dan?quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Trutje.![]()
[..]
Ja zeg, zo hard kan mijn auto niet.
Ook Almere dusquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ah, dank je Dawg.
[..]
Ok, over 15 minuten op het Lelieplein in Almere!
Het maakt niet uit, want 15 minuten haal ik sowieso niet, of je moet om en nabij Eindhoven wonen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is er een Lelieplein in Almere dan?![]()
Ja die zijn te verwachten. Maar doet het wel altijd goed bij de mannen natuurlijkquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:58 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ja echt..Ik moet eigenlijk me naam veranderen in bambi maar ik weet de reacties al
Je houdt me voor de gekquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is er een Lelieplein in Almere dan?![]()
Deze naam niet?quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja die zijn te verwachten. Maar doet het wel altijd goed bij de mannen natuurlijk
Nee, ik zei maar wat, ik weet niet eens of er een Lelieplein is, maar het klinkt echt Almeersch.quote:
Ik haal de 15 minuten ook niet.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Het maakt niet uit, want 15 minuten haal ik sowieso niet, of je moet om en nabij Eindhoven wonen.
Have fun!quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:00 schreef Adolecens het volgende:
Maar goed, we gaan ff shoppen enzo dus... [ afbeelding ]
Prinsesjes zijn altijd goedquote:
Zoals ik al zei, je houdt me voor de gek dusquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, ik zei maar wat, ik weet niet eens of er een Lelieplein is, maar het klinkt echt Almeersch.
[..]
Ik haal de 15 minuten ook niet.
You made my day..quote:
Bestaat idd niet..quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je houdt me voor de gek dus
Jij niet ksssstttquote:
Je pm't me niet eens om me over te halen, dus niet zo overdreven doen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:11 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Jij niet ksssstttje wilt geen foto sturen..
Mooi zo. Altijd fijn om iemand blij te makenquote:
Mijn fobo moet genoeg zijn.. tsss ik ga niet op me knieeen ben een prinsesje hequote:Op zaterdag 4 april 2009 14:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Je pm't me niet eens om me over te halen, dus niet zo overdreven doen.
Ik geef het 2 maanden en dan is er wel een date/meet geweest met dawgquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:14 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Mijn fobo moet genoeg zijn.. tsss ik ga niet op me knieeen
Nee Helmond is the place to bequote:Op zaterdag 4 april 2009 14:08 schreef dawg het volgende:
[..]
En een date in Almere, tja, dan beter een plaats waar wat meer te beleven valt.
sorry Bels
hahahaha gebaseert op?quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik geef het 2 maanden en dan is er wel een date/meet geweest met dawg
Ik zei niet voor nop 'om en nabij'.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee Helmond is the place to be
Maakt niet uit, ik weet het al jaren
Dan moet ik nu wel je fobo bekijken natuurlijk!quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:14 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Mijn fobo moet genoeg zijn.. tsss ik ga niet op me knieeen ben een prinsesje he![]()
Lurken is postenquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan moet ik nu wel je fobo bekijken natuurlijk!
Beetje laat hoor mensen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan moet ik nu wel je fobo bekijken natuurlijk!
Ja, en? Ik ga niet naar je pijpen dansen, jongedame. Als je een pic wilt moet je het maar netjes vragen, in pm, of op msn ofzo.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:14 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Mijn fobo moet genoeg zijn.. tsss ik ga niet op me knieeen ben een prinsesje he![]()
Msn..quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, en? Ik ga niet naar je pijpen dansen, jongedame. Als je een pic wilt moet je het maar netjes vragen, in pm, of op msn ofzo.
Eerst kijken en dan klagen jongedame!quote:
Nou je bent een van de weinige.. O.a Ed die had niet gedaan.. K heb ook vrouwen betraptquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eerst kijken en dan klagen jongedame!
Dit is een verkapte : ''Mag je msn''quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Je hebt toch msn of niet? Getuige je "visitekaartje".
Nee, want dan had ik het wel gewoon gevraagd.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:26 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Dit is een verkapte : ''Mag je msn''
Natuurlijk laat ik wat achter. Je moet toch weten wie je allemaal bespiedquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:25 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nou je bent een van de weinige.. O.a Ed die had niet gedaan.. K heb ook vrouwen betrapt![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, want dan had ik het wel gewoon gevraagd.
Maar vooruit. PM je msn eens dan.
Ja daag, jij wilt mijn piccie toch?quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:29 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Mannen gaan voor.. ik ben de prinses he!
Trouwens wel leuk om te zien dat je zelf wel in mijn fobo kijkt en niks achterlaatquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:25 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nou je bent een van de weinige.. O.a Ed die had niet gedaan.. K heb ook vrouwen betrapt![]()
Hij stond nog open..quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Trouwens wel leuk om te zien dat je zelf wel in mijn fobo kijkt en niks achterlaat
quote:
Take your time.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:33 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik weet me waarde.. Take it or leave it..
Maar ik geef je even de tijd ik ga naar de supermarket..
Tot straks
I will..quote:
Smoesjes, smoesjesquote:
Voedsel.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:33 schreef ThE_ED het volgende:
Zo te zien houden jullie jezelf wel bezig; ik ga even voedsel kopen voor het weekend.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Voedsel.
Waarom maak ik nou met jouw username de link met een trog graan/hooi?
quote:
Nou vooruit, voor deze keer zal ik je gelovenquote:
Hey B hoe is het met de foto'squote:Op zaterdag 4 april 2009 14:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou vooruit, voor deze keer zal ik je geloven
Helemaal niet meer aan gedacht omdat ik ziek wasquote:
Vergeet de vrouwen met hoge hakken en korte rokjes niet.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Helemaal niet meer aan gedacht omdat ik ziek was
Vandaag wordt moeilijk omdat ik straks mijn feestje heb maar ik zal morgen wat posten
Vasn uitstel komt afstelquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Helemaal niet meer aan gedacht omdat ik ziek was
Vandaag wordt moeilijk omdat ik straks mijn feestje heb maar ik zal morgen wat posten
Komt goedquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Vergeet de vrouwen met hoge hakken en korte rokjes niet.
Brazilie heeft meer dan alleen goede voetballers en koffiequote:
Nee, hoeft niet.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:58 schreef KudFokker het volgende:
Fitnessen was weer even relaxed!
Nu met tondeuse die krullen eraf halen
Zal zo wel even foto posten
Ooohquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Komt goed
Vast een klein voorproefje dawg
[ afbeelding ]
Gozer, weet je hoe goed het me staat ??quote:
Ja, jouw huis wat ik nog niet van binnen heb gezien. Of van buiten. Met gezelschap van enkele van jouw kennissen enzo.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Brazilie heeft meer dan alleen goede voetballers en koffie
quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gozer, weet je hoe goed het me staat ??
Nog niet.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gozer, weet je hoe goed het me staat ??
Nee daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar again, dit is geen breezertopic waar je voor elke scheet een pic moet posten.
Of queefquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar again, dit is geen breezertopic waar je voor elke scheet een pic moet posten.
Er staat in mijn fobo wel een pic van de straatquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, jouw huis wat ik nog niet van binnen heb gezien. Of van buiten. Met gezelschap van enkele van jouw kennissen enzo.
Okay. Van je huis, niet van jou, bedoelde ik.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er staat in mijn fobo wel een pic van de straatDie waar ik het blauwe korte broekje aan heb
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je houdt me voor de gek dus
Ik zei ook maar wat.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:08 schreef dawg het volgende:
[..]
En een date in Almere, tja, dan beter een plaats waar wat meer te beleven valt.
sorry Bels
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:25 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ja Flatus vaginalis, laatste southpark aflevering zit nog vers in het geheugenquote:
Ja hoe ga je dat goedmaken?quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Ik zei ook maar wat.
[..]Hihi.
Dat zou ik niet als goedmaken betitelen. Andere opties?quote:
Daarnaast moet er wel toezicht zijn in dit topic.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zou ik niet als goedmaken betitelen. Andere opties?
[Singles] en de SC bij elkaar voegen?quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zou ik niet als goedmaken betitelen. Andere opties?
Er zijn nog meer mods.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Daarnaast moet er wel toezicht zijn in dit topic.
Dus je kunt niet nooit meer posten, Krentje.
Ik zorg wel dat ze hier blijftquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Daarnaast moet er wel toezicht zijn in dit topic.
Dus je kunt niet nooit meer posten, Krentje.
Maar ze zijn jou niet.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[Singles] en de SC bij elkaar voegen?
[..]
Er zijn nog meer mods.
Hoe is dat goedmaken?quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[Singles] en de SC bij elkaar voegen?
[..]
Er zijn nog meer mods.
Time is running out..quote:
Niks weer.. ik ben al terug..quote:
Ik ben niet gelovig.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Maar ze zijn jou niet.
En niet over samenvoegen beginnen, dat is vloeken in de kerk!
Het is in elk geval iets maken, komt al in de buurt toch?quote:
Dat klopt, maar dat is niet iets waar je het bij mij mee goed maakt Krentjequote:Op zaterdag 4 april 2009 15:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig.
[..]
Het is in elk geval iets maken, komt al in de buurt toch?
Tssquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je dat hard genoeg probeert, kan ik er misschien voor zorgen dat jij ook weg blijft.![]()
![]()
dawg, dat kan jij veel beter. Komop ik geef je nog een kansquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Jammer, anders konden we alles doen wat god verboden heeft.
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tss![]()
Doe ik eens wat goeds is het nog niet goed![]()
![]()
Dat is je goed recht, dus is toch nog iets goed.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is niet iets waar je het bij mij mee goed maakt Krentje
Moet je daar gelovig voor zijn dan?quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Jammer, anders konden we alles doen wat god verboden heeft.
Ik gebruik alles als excuus om iemand te straffen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jaja, jij gebruikt het als een excuus om mij te kunnen straffen
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik gebruik alles als excuus om iemand te straffen.
Misschien wel maar daar is het nog niet mee goed he. Er is natuurlijk meer voor nodigquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
[..]
Dat is je goed recht, dus is toch nog iets goed.
[..]
Moet je daar gelovig voor zijn dan?
1000+ views, stomme lurkers ook altijd!quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:10 schreef Belsezar het volgende:
Heeft iedereen ineens post angst ofzo?
Niemand post meer
Hmm, zijn we zo intimiderend?quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:12 schreef dawg het volgende:
[..]
1000+ views, stomme lurkers ook altijd!
Ik ben niet zo goed in goede voorstellen zoals net te zien was.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben niet omkoopbaar
Nouja, misschien met een heel goed voorstel
Dat merk ik, what a shamequote:Op zaterdag 4 april 2009 16:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in goede voorstellen zoals net te zien was.
Inkoppertje natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in goede voorstellen zoals net te zien was.
Misschien had Rhu het toch wel goedquote:
Exactlyquote:
Iddquote:
Met of zonder beertjesquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:32 schreef KudFokker het volgende:
Ik verveel me dood gewoon
Zit serieus ook in een pyjama
Jij bent niet single dus.. kssssttttquote:
Have fun op feestquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:37 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga er vandoor, nog een fijne zaterdag mensjes!
En Krentje, bedenk nog maar wat![]()
Dat heb ik ook nergens beweerd.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:35 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Jij bent niet single dus.. ksssstttt
FOOOBOOOquote:
nog iets spannends gedaan of ga je nog iets spannends doen dit weekend?quote:
Vergeten weg te halen?quote:
Ik ben gister met iemand wat wezen eten & drinken en dat was super gezelligquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nog iets spannends gedaan of ga je nog iets spannends doen dit weekend?
Kan hij het nu aanpassenquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vergeten weg te halen?
[..]
Ik ben gister met iemand wat wezen eten & drinken en dat was super gezellig
Vanavond "personeelsfeest", dus ik ben benieuwd....
Ja, dat kan idd.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:55 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Kan hij het nu aanpassen![]()
Gezellig automatic
Ado had gewoon een voorbeeldje gemaaktquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:57 schreef RealZeus het volgende:
Zeg, over die OP: wil iedereen die op de meet komt anoniem blijven?
Naam 1, Naam 2 etc.
Ga je hem vanavond weer zien ?quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat kan idd.
En ja, was het zeker. Ben benieuwd naar vanavond
Haha, nee. Wie weet binnenkort weerquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ga je hem vanavond weer zien ?![]()
Bah ik verveel me, terwijl ik genoeg te doen heb
Leuk!quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:04 schreef Q. het volgende:
Vandaag in de post: geboortekaartje van de 2e dochter van een goede vriend van me. Hij is een week jonger dan ik ben. Ik voel me oud..
Tofquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nee. Wie weet binnenkort weer![]()
Maar goed; dat zien we wel.
quote:
quote:
Lui sekreet ben ikquote:
Ja! Dat heb ik niet hoor!quote:
Ik ging om 6 uur slapen, dus valt wel mee als je het zo bekijktquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja! Dat heb ik niet hoor!
Dansje!![]()
Ja, je smste mij nog wakkerquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ging om 6 uur slapen, dus valt wel mee als je het zo bekijkt
Haha, had gemogen hoorquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, je smste mij nog wakker
( geeft niet, jij mag dat)
Toen dacht ik om 6.45 "Hmm... Zal ik der ff bellen...?"
grapje, ik dacht; ik sms laat in de ochtend maar even, haha
Nee joh, lekker!quote:
En nu?quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:22 schreef KudFokker het volgende:
Net mijn elektrische gitaar gerestaureerd
Beneden in de huiskamer aangesloten
Slimme jijquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, had gemogen hoor![]()
Ik werd niet wakker van jouw smsje, maar had mijn telefoon op stil gezet.. Voorzorgsmaatregelen
quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Slimme jij
Ik heb hem dan altijd op trillen staan...
En dan toch wakker wordenquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Slimme jij
Ik heb hem dan altijd op trillen staan...
Even wat spelen voor vrienden en familie die beneden zitquote:
Mja.. Op zich wel.quote:
Ja, want hij liggen tussen mijn twee kussens inquote:
Ach, hier poepen ze ook steeds meer kinderen uit. Vriend van me is recent vader geworden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:04 schreef Q. het volgende:
Vandaag in de post: geboortekaartje van de 2e dochter van een goede vriend van me. Hij is een week jonger dan ik ben. Ik voel me oud..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |